Yeni bolum sizlerle.cok cok optum :)
Babaannemin horozunun otmesi ile uyandım. Bugün deniz e girmeyi planliyordum. Üzeyir hâlâ uyuyordu. Uykuya ihtiyacı vardı. Son zamanlarda benim işim nedeniyle uymamış ve otobüs te uymamış tı. Yanına yaklaşıp dudağını öptüm. Geri çekildim. Yaz mevsiminde olmamıza rağmen hava oldukça soğuk tu. Burda da oruç çok güzel ve hızlı geçiyordu. Bavulum daki kiyafetlerimi dolaba doldurmaya başladım. Üzeyir in kıyafetlerini de bosalttiktan sonra aşağı inmek için hazırlanmaya başladım. Üstüme açık mavi bikinimi geçirdim. Onun üstüne de beyaz rengârenk kelebekler olan kısa tül tulumumu giydim. Evde ayakkabisiz geziyorduk . 2. Kata indim. Herkes bir işle uğraşıyordu. Siyah parmak arası terliklerimi giydim ve Bahçeye çıktım. Halam in evi tam babaannem lerin kinin karşısında ydi. Halam in yanına gittim. Her zaman ki gibi onun göz bebeği olan tavuklari ile ilgileniyordu.
- nasıl sin Hala cim?
- iyiyim Allaha şükür Beyzam. Sen nasılsın?
- ben de iyiyim halacim.
Halam yaşı olmasına rağmen gençlik ruhu gitmeyen sayılı insanlardandi. Gençler le daha çok takılıyordu. Onun yaşlarında bir insanın en yakın arkadaşı kesinlikle 40 yaşlarında olur du. Ama halamin en yakın arkadaşı karşı Evde ki 24 yaşında Beste ydi. Onunla baya iyi anlaşıyor lar di.
-senle bir şey konusu cam
Kafa sallayıp Onun çiçekleri arasında bulunan 3 koltuklu oturma yerine geldik.
- söyle Halam?
- sen koruyon değil mi ? Deyip elindeki sarı bezi sıkarak bana baktı
- neyi ?
- bakireligini
- tabiki hala dedim.
Halam beni çok onemserdi. Özellikle önemli ve özel konularda.
- kızım bak . Üzeyir ile ciddi bir ilisikin var gibi gözüküyor. Yoksa bizimle tanıştırır mazdin . Değil mi?
- hala Ben Üzeyir ile salı günü sozlenmeyi düşünüyor um. Dedem de buradayken köye gitmeden yapalım şu işi.
- olur kızım da çok erken değil mi?
- lütfen Hala dedim .
- tamam tamam dedi.
Bana döndü
- kızım eğer ilişkiye girer sen iz sozlendikten sonra evlenmeden ,korunun . Olur mu?
- hala ilkimin korkaklık la olmasını istemiyorum. Çocuk olursa bakarım. Ama ilkimde cesur davranmak istiyorum.
- Benim fikrim bu kızım hamile kalirsin erken evlenirsiniz olmaz. Bu ayıp Olur .
- hala lütfen
- tamam kızım.Aslında bir yandan halam doğru söylüyordu. Ama ilkim cesur olsun istiyorum. Cesur davranmak istiyorum. Bahçeden çıktıktan sonra burda bulunan bisikletimi aldım. Siyah üstünde beyaz la yıldızlar olan sepetli bir bisiklet ti. Sepetine kulakligimi telefonumu koydum. Saclarima beyaz bandına mi taktım. Bisiklete binip mahalleyi turlamaya başladım. Mahallenin uslu köpeği olarak bilinen Pascal i sevmeye başladım. Beyaz bir kopekti. Onu severken gözlerimin içine içine bakıyordu. Bisiklete binip eve doğru sürdüm. Üzeyir kalkmış tı. Bahçede oturmuş amcamlarla konuşuyorlardı. Içeri girdiğimde tüm gözler Bana döndü
- ne bakiyonuz la .Üzeyir sinirlenmiş bir şekilde Bana bakıyordu. Bisikletten indikten sonra yanlarına oturdum.
B.eee nabiyonuz ?
- hiç dediler.
U. Beyza sen bi gelsene arkaya .
B.neden ?Kolumdan tutup beni arkaya götürdü.
U.kızım bu ne?
B. Ne var ? Deyip göz devirdim.
U.giymeseydin .
B. Üzeyir hava iyi . Yaz dayiz . Pantolonla mi geziyim.
U.evet. aynen pantolonla geziceksin .Kolumdan tutup beni oda ya sürükledi. Bir çırpıda ustumdeki tulumu çıkardı ve lacivert pantolonumu ve gri üstünde new york yazan dizimde biten sweat i giydirdi. Saçlarımı da at kuyruğu yaptı.
B. Saçlar ne içindi?
U.güzel gozukuyorsum o yüzden.
B.sanki ben bunları cikart miyacam Denize girerken.
U.işimiz var senle .
B.Üzeyir yeter ya! Bıktım ben senin beni kiskanmandan . Yok kısa ,yok güzel gozukuyorsun ! Bende bir kızım ve diğer kızlar gibi giyinmek istiyorum. ! Hep bunu yapmandan bıktım !Üzeyir yavaşça yatağa oturdu. Kafasını yere eğdi. Elindeki tulumumla oynarken kafasını kaldırdı. Gözleri dolmuştu.
U.korkuyorum. Beyza çok korkuyorum. Seni kaybetmekten korkuyorum. Kısa giyinmeni istemiyorum. Ben olmadığım zaman bir adam sana yavsa sa. Seni daha sahiplenemedim. Benim olduğun an içim biraz daha rahatlar. Çünkü ilkin benimdir. Ilk benim olmussundur . Ama .... Daha benim olmadığın hem şey anlamda hemde daha benim soy adımı almadın. Daha sozlenmedik bile. Korkuyorum kaybetmekten. Annemi kaybettim. Ya seni de kaybedersem? O zaman biterim ben. Biter. ..
Kalkıp üzeyir e sarildim.
B.senin in üzeyir asla başkasının olamam .
U.seni seviyorum
B.bende .Akşam Saat 8
Son iftar için herkes masaya oturdu.6 kişilik masanın başında dedem,onun sağında amcam ve kuzenim. Solunda üzeyir ve ben. Masanın diğer tarafında babaannem oturuyordu. Gözlerimi üzeyir e çevirdim. Onun yüz hatları sanki kusursuz kelimesinin vücut olmuş haldeydi. Kirpikleri gözlerinin boyutuna göre hesaplanmış boyundaydi. Burnu çok güzeldi. Dudakları ise.... I-ımm tonu bilinmeyen bir pembe kalın veya ince değildi. Benim ki gibi dudaklarında herhangi bir çatlak yoktu. Kusursuz ve ıslak dudaklari vardı. Dişleri ise inci ye meydan okuyacak kadar beyazdı. Yemeğe başladık.Baya bir yemek yemistik. Odama çıkıp üstümü değiştirdim. Cardakta Üzeyir baya mutlu gözüküyordu. Yanına oturdum. Telefonumu çıkarıp Ecem e mesaj attım.
- para sana geldi mi Ecem?
Mesajı gönderdikten sonra telefonumu kilitleyip önüme döndüm.
- eee kızım Üzeyir i seviyor musun?
- nasıl söz öyle Yenge. Tabiki seviyorum ben
Üzeyir gülümseyip elimi tuttu. Parmaklarimizi birbirimize kenetledik . Telefonuma mesaj gelince tüm gözler bana döndü. Sessize almamıştım. Kilidi açıp mesaj a baktım.
- ara beni - Ecem
Masadan kalkıp evin arkasına gittim(bas harflere dikkat lütfen (!)
B. Alo Ecem?
E.Alo?
B.para geldi mi ? Banka hesabına gönder mistim 150 TL.
E.evet geldi . Çok sağol Beyza. Allah'a şükür anneme ilaç aldım kıyafet aldım ve yıllardır göremediği kuş sütü eksik olmayan kahvaltı yi yaptırdım. Allah senden razı olsun (!)
B. Amin canım. Sen de artık bu işi bırakırsan ....
E. Bıraktım zaten işi. Yeni bu ışe basliyacam. Ordan öderim sana olan borcumu.
B. Ne borcu canım ya. Annen iyilessin sen mutlu ol yeter bana .
E. Tekrar teşekkür ederim . Annem çağırıyor da sonra görüşürüz inşallah canım. Hadi görüşürüz
B. Önemli değil canım benim. GörüşürüzArkamı donmemle Üzeyir ile karsilasmam bir oldu.
B. Odumu koparttin ya.
U. Kimle konusyordun Sen?
B. Ecem le
U. Sen hiç Ecem le canım li cicimli konusur muydun?
B. Arkadaşlığımız değişti sadece Üzeyir . Hadi gel içeri geçelim
U. Içeri gecmiyoruz dokul şuraya Beyza. Çabuk!Şimdi ne yapicam . Söylemem lazım ama ... Ecem e söz verdim. Telefonumu çıkartıp Ecem i aradım
B. Alo EcemTelefonla beraber üzeyir den uzaklaştım. Ve konuşmaya başladık.
Üzeyir 'in Ağzından
Son zamanlar da Beyza çok değişmişti. Ecem le canimli cicimli konuşan bir insan olmuştu. Beyza telefonla uzaklaşmaya başlayınca onu kendime çevirdim .
B. Hazır mısın Uzo ?
U. Hadi söyle !
B. Ecem in annesi . Hasta. Ecem de annesini iyileştirmek için erkeklerin altına girip para alıyor muş. Öyle dedi. Ben de ona her ay 150 TL gonderiyorum. O da annesinin ilaç parasını ödüyor.Şaşkınlıktan ağzım açılmıştı. Benim sevdiğim kadın bir de para yolluyormus . Hatunum be ! Seviyorum oğlum seviyorum!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tanrıçası "2"
ChickLitBen seninle yaşadım seninle ölücem. Seninle bu kalp attı sensizlikte duracak. Ben seni kendimde yaşattım. Kendiliğimde, sonsuzluğumda, Soluğumda... Not:Sadece Üzeyir Elden 'e itaafendir. Soru ve görüşleriniz için Facebook 》 Beyza Nur...