Final!

316 18 1
                                    

4 Gun Sonra
Tam 4 Gun boyunca Üzeyir ile konusmamistim. O da hiç aramamis sormamisti. Kafir!

Istanbul a gelmiştim. Ev de oturuyordum. Üzeyir hâlâ gelmemişti. Off!Merak ediyorum onu. Suna ayrı durmamizin sebebi. O geceydi. O gece Arzu ' nun söylediği her kelime bizim ayrı durmamiza sebepti. O kızı zaten gözüm tutmamıştı. Bize yaramayacağı kesindi.

Şu 4 gündür Müslüm Gürses dinleyip ağladım, Aynı Yıldızın Altında filmini 8 defa izleyip ağladım, odam ve banyo dışında ev de hiç gezmedim . Ve şu 4 gündür yediğim yemek 6 köfte , meyveli kek ve su . 4 gün boyunca bunları yedim. Sadece uçağın olduğu gün bunları yemistim. 3 gündür bir şey yemedim. Migdeme giren sanciyla ellerimi midemde birlestirdim. 4 gündür telefonumu kapalı tutmuş ve dışarı cikmamistim. Telefonumu açtım . 8 mesaj ,4 arama ,22 whatsapp mesajı. Geri kalanlar da beğeni ,yorum. Arayanlara baktım.
Anneskitom
Nur Yuzlum sjjshd
Nur Yuzlum sjjshd
Abikooo

Mesajlara baktım. Nur ve abimden ve Üzeyir den vardı. ÜZEYİR den. Hemen mesajı açıp okumaya başladım.
- telefonun kapalı. Bunu gördüğünde bana mesaj at ve sahile gel .

Emrin olur. Neyse çok bilmiş :!
Yataktan kalkıp odadaki aynaya baktım. Kim saçları yaglanmis ve karışmış gözleri kip kırmızı zayıf morluklari olan ve kolunda kesik izi olan Beyza ister ki?

Kolumda ki kesik izleri Müslüm Baba dinleyince oldu. Nabzimin bir kaç santim üstünde kesik izleri. Banyoya girip bir duş aldım. Saçlarımı 4 defa yikadim. Havluya sarinip odaya girdim. Üstüme sıfır kol beyaz göbeği açık bir tişört ve altına mor şort giydim. Saçlarımı havluyla hafif kuruladim . Biraz şekil verdim. Makyaj olarak bir şey yapmadan çıktım. Telefonumu aldım. Gri nike larimida giydim ve evden çıktım. Yorgundum . Fazlasiyla . 4 gündür sadece 20-30 dakikalık bir uykuyla kaliyordum. Telefonumu çıkarıp üzeyir e nokta koyup gönderdim. Sahile gidip oturdum. Uzeyir gelip o da oturdu. - Baş harflere dikkat -
Ü - Seninle konusmam lâzım.
B- konuş dedim

Sesim film izleyip hickirarak ağlayıp " August niye öldun " diye bagirdigim için kisilmisti.
Ü - sesine ne oldu senin?
- hiç bir şey.
Sonra kolumu elinin içine aldı. Parmaklarıyla kesik izlerine dokundu.
Ü - Ya bunlar Beyza sen kendine ne yaptın?

- hiç bir şey Üzeyir deyip kolumu çektim.

- Ee ne söyleyecek sen çabuk soyle!
Ü - Ayrılalım .

Gözümden bir damla düştü.
- lütfen ağlama Beyza. Lütfen

Sesimin çıkmasına gayret ederek konuşmaya başladım.
- Eskiden "Beyzam "derdin. Deyip ağlamaya başladım.
Şu son günlerde fazla sulu göz olmuştum . Çok fazla.

Üzeyir 'in Ağzından

Ağlamaya başlamıştı. Ona sarılıp öpmek istiyorum. Olmuyor ışte Olmuyor. 'Arzu ' ismini bile ağzıma almak istemiyorum. O kız bizim tüm düzenimizi mahvetti. Düzenimizi, sevgimizi,aşkımızı, bağımizi hayatımızı kısacası Herşeyi mahvetti. Beyza ,Beyzam benim yüzümden kendine zarar vermiş daha ne?(!)

- Ben gidiyorum deyip ayağa kalktım.
Destek alarak ayağa kalktı. Kıpkırmızı gözlerini solmuş yüzünü bana çevirdi.

- Hoşçakal dedim .

- Hoşçakal.

1 Hafta Sonra

Hayatıma devam ediyordum. Rahat tim. Sevgilim yoktu. Ama özlüyordum onu. Çünkü Ben seviyorum Beyzam ' ı. Suan televizyon izliyorum. Sanki her kanalda ona benzeyen birisi çıkıyor. Ikizi gibi... Sıkıcı olmaya başladığında odama çıkıp üstüme lacivert tişört ve beyaz kapri giydim. Saçlarımı şekillendirip parfüm sıktım. Para ve telefon u mu alıp evden çıktım. Ellerimi cebime koyup gezmeye başladım. Telefonum çalmaya başladı.

Aşk  Tanrıçası  "2"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin