Bölüm 8

287 16 0
                                    

Kadını kapıya kadar yolcu ettim

-Çok güzel bir kızmışsın Beyza'cım.

-Teşekkür ederim Efendim.

-Aa!Öyle efendim falan olmaz.Beyza Teyze diyeceksin.

-Tamam Beyza Teyzeciğim.

Beyza Teyze el salladı ve gitti.Kapıyı kapattım.Sırtımı kapıya yasladım ve derin bir Oh çektim.Üzeyir mutfaktan elinde meyve tabağı ile geldi.

-Gitti mi bana göstermek istemediğiniz misafir

Kafa salladım.Yaklaştı ve tabaktaki çileği ağzıma attı.Gülümsedim.Belimden tutarak beni salona götürdü.Koltuğa oturduk.Elindeki tabağı sehpanın üzerine bıraktı.Evde tektik.Çünkü abim Üzeyir'le yaşadığı evi satmadığına şükretmiş ve Nur'la beraber oraya taşınmıştı.Tabii arada bir bize geliyordu.

Ben bir karar almıştım.Üzeyir'e istediğini verecektim.Yani istediği şey her erkeğin sevdiği kadından istediği bir şeydi.Anladınız siz...Vericektim çünkü onun mutlu olmasını istiyordum.Ergen kızlar gibi "Vermicem vermicem benim değil mi?Vermicem" diye gezmiyecektim.Sürtükler gibi de Üzeyir'in istediği her zaman vermeyecektim.Ben böyle olacaktım.Ama şuan sevgiliyiz.Belki sözlenirsek olur.Mantıklı değil mi?Beraber Teen Wolf izlerken ben söyleniyordum.

-Allah Belanı versin !

-Scott onu bırak gel beni al diye elimle kendimi işaret ediyordum.O sırada dudaklarımda sıcak bir baskı hissettim.

-Scott bunu yapabilir mi?

Kafamı iki yana salladım.Gülümsedi ve beni kucağına aldı.Onun kucağında otururken kemiklerinin ne kadar sert olduğunu fark ettim.Ağzıma üzüm atıyordu.En sonunda dayanamadı ve bir avuç üzümü ağzıma bastırdı.Ağzıma koyduğu (fesat time sjsjsj) üzümleri -zorla da olsa -yuttum

-Bir romantik olacam dedin ağzıma bir avuç üzüm koydun öküz

-iyi be.Yaranmıyo sana da .Yanağına bir öpücük kondurdum.

Ben teen wolf 'a dalmışken kendimi aşık olduğum adamın kollarına attım ve uyudum.

***

Koltukta ikimiz yatmıştık.Kafamı boynuna gömmüştüm.Telefonumu aldım.Subway surf oynadım.Sonra da aa. Ya şu 26. bölümü geçemiyorum gıcık oldum.O sırada Üzeyir'in ve benim telefonuma mesaj geldi.Aynı anda gelmesi ...Biraz garip değil mi?Gelen mesaja baktım.

****** Lisesi öğrencileri,

Bugün herkesin okula gelmesi rica olur.Okula geleceksiniz ve kura çekeceğiz.Bu kura da çıkan kişiler bedava olarak kampa gidecektir.Tüm öğrenciler lütfen gelsin.


Mesajı okuduktan sonra sesli bir şekilde Oha! dedim.Koltuğun üstünde zıplamaya başladım.Üzeyir uyandı.Ona mesajı anlattım.

-Gitmeyeceksin

-Ya!Niye?

-İşte dedi ve öbür tarafa dönüp yattı.Gıcık!

Aşk  Tanrıçası  "2"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin