Küçük Çocuk

382 25 15
                                    

14 . Masaya da servisini goturdukten sonra kapıdan birisinin geldiğini fark ettim. Gelenler üzeyir lerdi. Gözlerimiz buluştu. Bana öyle bir baktı ki. Sinmeme neden olmuştu. Koşmaya başladım. Kolumdan tutup beni kendine çekti. Kolumu ondan kurtarmaya çalıştım.
- özür dilerim
- kabul olmadı dedim ve koşmaya başladım. Koşarken baran a carpitim.Yere düşecek ken beni tutup kendine çevirdi
- iyi misin
- sanmıyorum dedim . O sırada üzeyir geldi
- b-Beyza
Kendimi toparlayıp üzeyir e baktım
- üzeyir git dedim sesim kısık çıkmıştı . Gözümden bir damla yaş aktı.
- ağlama kiyamam
- kiy üzeyir git sen eğer buradan gitmezsen sana baglanirim
- baglan Bana beyza . Ne olur ki bir kere bana baglansan. Bana bir kere sarılan şöyle . Sonsuza kadar oyle kalsak. Ne dersin?
Ağlamaya başlamıştım. Aramızda bir kaç adım vardı
- Ben hayatım da bir kere mutlu olmadım beyzam. Hayatım hep sevmekle geçti. Kızlarla asla yatmadim sadece bana sarilmalarini istedim. Neden biliyor musun Beyzam ?Çünkü benim annem bir şerefsiz yüzünden öldü. Ben bir kere bile ona doya doya sarilamadan. Ona son kez ''annem seni çok seviyorum'' diyemeden öldü .

Nefes aldi ve devam etti. Hem konusuyor hemde benim ki kadar olmasa da ağlıyordu.
- Ben ona annem diye seslenemedim Beyzam . Neden seni seviyorum biliyor musun. Çünkü sen anneme benziyorsun. Mavi gözlerin ve pembe yanaklarinla bana onu andiriyorsun. Altın rengi saclarinla bana onu hatır latiyorsun. Ama sakın düşünme üzeyir beni annesine benzedigim diye seviyor. Ben seni sen olduğun için seviyorum. Seviyorum lan sana aşığım. Lütfen beyza sen de annem gibi çekip gitme.

Ağlıyordu üzeyir. Çok kötü ağlıyordu

- gitme . Gitme Beyzam. Gitme . Söz senden başkasını sevmem . Teyzemi hala mi . Hiç bir kıza bakmam ama gitme . Sana aşığım kızım gitme. Hayatında benden başka erkek olsun ama sen yine beni sev . Olur mu? Sen yine beni sev. Gitme ama tamam mi gitme!!!

Hickiriyordum üzeyir çok fazla çekmişti. Annesin gözleri önünde ölmesi ve babasizlik. Kafamı Ona kaldırdım. Koşarak ona sarıldım . Beni öyle bir sıkıyordu ki bende kafamı boynuna gomdum.
- gitmeyeceğim Üzeyir . Asla gitmeyeceğim. Söz veriyorum kalbinde n de yanından da asla gitmeyeceğim . ....

"Küçük çocuk elinde ki top u yere attı. O sırada korkunç bir ses geldi. Küçük çocuk topuna sarılarak annesinin yanına gitti. Annesi yerde yatıyordu ve karnindan aşağı doğru kırmızı bir sıvı akıyordu. Küçük çocuk annesinin başına eline silah olan adama baktı. Simsiyah giyinmis ti. Görünmüyordu. Annesinin o en sevdiği olan mavi bluzundan kırmızı bir renk akıyordu. Elinde silah olan adam koşarak gitti. Küçük çocuk yerde yatan annesine baktı. Göz yaşları yavaş yavaş akıyordu. Küçük çocuğun topu elinden yavaşça düştü. Dizlerinin üstüne çöktü ve minik elleri ile annesinin yüzünü avuçlarının içine aldı
- anne . Beni birakmayacaksin değil mi? Yine kalkacaksin ve 'hadi gel top oynayalım' diyeceksin oynayalım' değil mi? Dersin değil mi? Kalk anne hadi sen güçlü bir meleksin. Hadi anne kalk beni kucağına al ve bende senin düzenli kalp atışını dinliyim.

Çocuk pes etmişti. Annesi suan cennete gitmişti. Çocuk ağlayarak Küçük kolları arasına bir melek sığdırdı. Çocuk ağlıyordu. Hıçkırıklar her tarafı dolduruyordu
- gitme . Anne gitme . Beni seviyorsan gitme. Anne --- gitme . Hadi bir daha gül Anne. Anne gitme. Anne beni seviyorsan.

Küçük çocuk o gün anlamıştı annesinin gökyüzüne gittiğini. Her akşam balkona çıkardı Küçük çocuk. Balkondan o yıldıza bakardı. Bir yıldız seçmişti. O annesiydi gözünde. Çünkü o yıldız büyük ve en parlaklariydi. Ve küçük çocuğa en yakın olan yıldız. Küçük çocuk Annesin geri gelmiyecegini biliyordu. En kötüsü de buydu. O minicik ellerini açıp annesini çağırıyordu. Küçük çocuk minicik ellerine melek gibi olan annesini sığdırmış ,neden gökyüzü annesini sigdirmamisti....

Çok acıklı bir bölüm oldu ben yazarken ağladım. Vote ve yorumlarinizi bekliyorum...

Aşk  Tanrıçası  "2"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin