🧚‍♀️2🧚‍♀️

1 0 0
                                    

★★★★★★★★★★★★★★★
Yıldızlar kadar öpücük.
Zezes watty yolları
iyi okumalar diler.🤍


"Bu gün sınav varmış bize biliyor musun?" En yakın arkadaşım Nazlının sitemlerini dinleyerek tostumdan bir ısırık aldım.
"Biliyorum, hem de çicekli böcekli." Telefonundan birşeyler kurcalarken birden gözleri fal taşı açılmış bir şekilde bana döndü.

"Çicekli böcekli derken? O ne demek kızım?" Telaşlı haline güldükden sonra cevap vedim.

"Hiç mi önem vermiyorsun şu derslere? Kelebek sistemiyle işte."
Yine az önceki gibi gözleri açıldı.
"Ya Zehra, Matematik bir de ya! Ben hiç bir bok anlamam ki bu dersden." Ufak bir kahkaha atıp tekrar tostumdan ısırık aldım.

"Kızım mal mısın? Çalışsaydın işte. Hem benim dert etmeme gerek yok biliyorsun. Matematik benim göbek adım."

"Zil çaldı hadi, şimdi mi giriyoruz sınava?" Onunla birlikte ayağa kalktım.

"Sanırım evet. Hadi dağılalım bakalım şu sınıflara, şansımıza kim düşecek bakalım."

"Öğretmen kimmiş?"

"Kızım aklını mı kaçırdın her sınıfta başka bir öğretmen oluyor ya.Bizdeki beden eğitimi öğretmeni."

"Oha be sendeki şansın azıcığı bende olsa varya..."

"İyi hadi ben kaçtım." Yanağına minik bir öpücük bıraktım şapşal kızımın.

Sınıfa girip önceden baktığım sıra numaramı hatırlamaya çalıştım.
Sıramı bulduğumda şaşırmıştım. Yanımda oturan bir çocuktu ve o çocuk Kaan'dı.

Gidip oturduğum sırada gözlerini üzerime dikti.
"Allah Allah, iki aynı sınıfı aynı sıraya mı koymuşlar." dedi bana doğru eyilip. Garip bir şekilde kalp atışlarım hızlanmışdı. Ne oluyor sana Zehra? Kendine gel.

"Yalnışlık olmuşdur." dedim.

"Matematikte iyisindir sen Zehra." dedi alttan alttan sırıtarak. Bu çocuk neden bu kadar yakışıklı.

"Ya, öyleyim."
Dedim ufaktan yaklaşarak.

"Ee el atarsın bana da be abimin baldızı." dedi bu sefer büyük sırıtışla.

"Sen öyle san Kaan."

"Kübra ablaya söylerim. Birini yaptıysan beşini söylerim. Zehra derim, bana kötü davranıyor derim, Berkle hâlâ görüşüyor derim."

Biraz daha yakınlaştım farkında olmadan.

"Sen Berki nerden tanıyorsun?"
Yüz ifadem değişti.

"Bilmem,bana kalsın o da."
Dedi sırıtarak.

Elimi gömleğinin yakasına görürdüm birden.
"Bak oğlum,yemin ederim ablamın kayınbiraderi falan demem..."

Biraz daha sırıttı.
"Heh,ne yaparsın? Devam ettirsene Allah aşkına."

Elimi yakasından çekip sertçe yakasını düzelttim.
"Diyorum ki,canım arkadaşım,istediğin kopya olsun. Kardeşiz biz tabii ki yardım edeceğim canım."
Derken sinirli bakışlarımı eksik etmiyordum.

"Kardeşiz? Tabii canım." derken daha da sırıtmışdı.

Böyle bir çocuğa nasıl 'kardeş' dersin Zehra? Aptal Zehra. Salak Zehra. Ne yapıyorsun Zehra?!



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin