Part 4

3 2 0
                                    

"ပထဝီ ခေါင်းလျှော်ထားပြန်တာလား?"

စကိုင်းလ်က ပထဝီ့ရဲ့ ရေမခြောက်သေးသောဆံပင်တို့ကို ကြည့်ကာမေးလိုက်သည်..ပထဝီက စကိုင်းလ် အမေးကိုပြန်ဖြေမည်အလုပ်

"ပထဝီ?"

သူတို့နှစ်ယောက်လုံးလှည့်ကြည့်လိုက်မိတော့ သူတို့နဲ့ရွယ်တူ အမျိုးသားတစ်ဦးကိုတွေ့လိုက်ရသည်... စကိုင်းလ် ပထဝီ့ကိုကြည့်တော့ ပထဝီ့မျက်နှာအတော်လေးပျက်သွားသည်ကိုမြင်လိုက်ရသည်...

"တွေ့လား ပြောပါတယ် ပထဝီပါဆို"

ထိုအမျိုးသားနောက်မှ ထွက်လာသော အမျိုးသမီးကဆိုလိုက်ခြင်းပင်..ထိုအမျိုးသမီးကဆက်ပြောသည်..

"ဒီမှာဘာလာလုပ်နေတာလဲ? ငါ့ကောင်လေးကိုလာချောင်းတာလား?"

ပထဝီကတစ်ခုခုပြန်ပြောမည်အလုပ် စကိုင်းလ်က စကားဖြတ်ပြောလိုက်သည်...

"ဘယ်သူလဲ?"

"အို့ ပထဝီ့သူငယ်ချင်းလား? တွေ့ရတာဝမ်းသာပါတယ်..ကျွန်မလည်း ပထဝီ့သူငယ်ချင်းပဲလေ အတိအကျပြောရရင် သူ့သူငယ်ချင်းရည်းစား?"

"ဘေဘီ...."

"ဘာလဲ မှန်တာပဲကို.... ဘာလို့လဲ ပထဝီစိတ်ထိခိုက်မှာစိုးလို့လား? သူက ကို့ကိုကြိုက်နေလို့လေ"

"ဘေဘီ-"

"ပြောစရာရှိလို့လား? ငါ့ကိုခေါ်တာ"

"အာ.. မင်းမအားဘူးဆိုပြီး ဒီမှာတွေ့လို့လေ"

အမျိုးသားကဆိုလိုက်တော့ ထိုအမျိုးသမီးက သဘောမကျသောပုံစံဖြင့်

"ကိုကဘာလို့သူအားမအားသိချင်နေရတာလဲ? သူက နောက်ကောင်လေးနဲ့လာပျော်တာနေမှာပေါ့"

စကိုင်းလ်ကိုကြည့်ကာပြောလိုက်ခြင်းပင်... ပထဝီက ထိုစကားကိုကြားတော့ လက်သီးများ တင်းအောင်ဆုပ်ရင်းပြန်ပြောလိုက်သည်...

"အောင်ခန့်ဇင်..မင်းစော်ကိုမင်း ကြည့်ပြော..ငါ့ကိုပြောတာ ငါသည်းခံနိုင်သရွေ့ရတယ် တခြားသူကို မထိပါးနဲ့"

အောင်ခန့်ဇင်ကြောင်သွားမိသည်...ပထဝီက စိတ်အရမ်းဆိုး‌နေရင်တောင်မှ ဒီလိုအသုံးအနှုန်းမျိုး ဒီလိုလေသံမျိုးဖြင့် ပြန်မပြောခဲ့ဖူးပေ...

​မြေပြင်ကျယ်သ​ရွေ့​ကောင်းကင်တည်​သော်Where stories live. Discover now