5

64 8 0
                                    

5. Bağlılık

Jimin
*ekran görüntüsü*
JUNGKOOKKK

Jungkook
AAAAAAAAAAAA
RESMEN FLÖRTLEŞMİŞSİNİZ

Jimin
Evettt

Jungkook
Yarın nereye götürecek acaba

Jimin
Tahmin yürüterek bulsam
Yemeğe çıkaracaksa?

Jungkook
Yok
Öyle çok şık giyin dememiş
O zaman derdi ki şık giyin
Bence pikniğe çıkacaksınız

Jimin
Olabiliiirr
Bence ne olcak biliyor musun
Akvaryuma götürecek bence
Hayvanları seviyorum çünkü

Jungkook
O da olabilir
Festivale falan götürürse?

Jimin
E o da güzelmiş
Offfff
Ben gece uyuyamam ki düşünmekten

Jungkook
Neyse yat uyu hyung
Yarın görürsün

Jimin
NE GİYECEĞİM BEN

Jungkook
AY EVET HYUNGG
BULDUM
Benimle beraber alışverişe gidip aldığımız şeyler var ya
Onlardan birini giy

Jimin
Tamam buldum
Kapat

Jungkook
Tamam hyung
İyi geceler

Jimin
Sana da canımm
💚💚

Dolapları karıştırıyor, ne giyeceğime, saçlarımı nasıl yapacağımı düşünüyordum. Gereksiz bir gerginlik vardı üstümde. Birazcık da heyecan.

Ne giyeceğime karar veremeyip tüm beğendiğim kıyafetleri yanıma alıp annemin yanına indim. "Anne!"

Annem salondaydı. Her zamanki gibi değişik değişik programlar izliyordu. Seslendiğimi duyunca bana döndü. "Efendim?"

Heyecanlı heyecanlı tüm kıyafetlerimi kanepenin üstüne serdim. "Yarın arkadaşımla gezeceğiz de, ne giyeyim sence?"

Annem bana anlamaz bakışlarla baktı. "Jungkook ile mi? Nereye gideceksiniz? Ayrıca pastaneyi bırakamazsın."

"Saat dörtte, yarın. Lütfen anne! Benim yerime sen bakar mısın?"

Annem kıyafetlerimde göz gezdirdi. "Bakarım da, kiminle gidiyorsun?"

Annemin Yoongi'den haberi yoktu. Ve daha birkaç aylık tanıdığım biriyle dışarı çıkmamı istemezdi.

"Ya şey işte... Jungkook, Taehyung ve Taehyung bir arkadaşını daha getirecekmiş."

Annem başıyla onayladı. "Anladım, tatlım... Nereye gideceksiniz peki?"

Bilmiyorum der gibi omuz silktim. "Taehyung'un arkadaşı bizim için gündelik bir yer ayarlamış. Kot tişört çıksam bile yeter. Ama güzel giyinmek istiyorum. Yardım eder misin?"

Annem kıyafetlerde göz gezdirip gözlerini kıstı. Ne zaman düşünse böyle yapardı. Parmağıyla koyu yeşil tişörtümü gösterdi. "Şu tişört vee..." Siyah şortumu gösterdi. "Yarın hava sıcak olacağı için şu şort."

Aslında güzel olmuştu. Güzel kombinlersem harika olurdu. Annemin tarzına bayılıyordum. Özellikle beni giydirirken çok güzel kombinler yapardı. Modayı yakından takip ettiği içindi büyük ihtimalle.

Kıyafetlerimi toplayıp odama koştum. "Teşekkürler, anne!"

Ve Yoongi yine mesaj atmıştı. Bayılıyordum bu çocuğa!

Yoongi
Jimin
Lütfen abartılı giyinme
Şık güyünmeyi sevdiğini hepimiz biliyoruz

Jimin
Yok yok
Tişört ve şort sadece

Yoongi
Oh iyi bari

Jimin
Korkma korkma
😠

Yoongi
Parka gidiyoruz Taehyung ve Jungkook ile
Sen de gelmek ister misin
Sizin oralardayım
Beraber yürümüş oluruz

Jimin
AY ŞAKASIN|
Oluur
Dur giyineyim de
Bekle beni
Evi biliyorsun zaten

Yoongi
Evet biliyorum
Aramızda şu an üç bina var

Jimin
İniyoruuumm

Bekletmemek için hızlıca hazırlanmış ve merdivenleri koşa koşa inmiştim. Birilerini bekletmeyi sevmezdim. Ve ben binadan çıktığımda Yoongi daha yokuşu çıkıyordu!

Evimiz dik bir yokuşun en tepesindeki binaydı. Ve bu benim de sinirlerimi bozuyordu. Park da evimin biraz uzağında kalıyordu.

Yoongi nefes nefese yanıma vardığında güldüm. "Ne oldu, beyefendi? Yoruldunuz mu?"

Yere çömelmiş, başını öne eğmişti. "Bu yokuş değil lan. Dağ lan bu." Bana baktı. "Sizin doğanızda falan mı var böyle dağlarda oturmak?"

Gülüp elimi uzattım, kalkması için. "Kalk hadi. O ikisi çoktan varmıştır."

Elimi tuttuğunda yanaklarım yanmaya başlamış, midemdeki kelebekler harekete geçmişti. Başımı başka bir yöne çevirdim. Yüzümü bu halde görünce daha da utanıyordum.

Kalktığında elimi bıraktı. "Teşekkürler, ufaklık."

Gülümsedim hafifçe. Ellerini cebine koyup kaşlarını çattı. Yüzünü pür dikkat izliyordum ve o... Mükemmeldi. İzlediğimi fark etmiş olmalı ki bana döndü. Göz kırpıp o yan gülümsemezinden hediye etmişti bana. Mest olmuştum. Daha da kızarmıştım, emindim. Karnımdaki kelebekler, bana uzun süreli bir ziyarete uğramıştı.

Ben cidden bağlanmıştım sanırım.

21.04.2024

×××

Parkta ne yasandi diye sormayin

Normal seyler yasandi

Arkadasca

Ama oralari yazmicam 👉🏻👈🏻

🐠🐠

Gulu gulu

NegotiatorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin