Kapıyı açan Yoongi'ye utanarak bakıyordum. Gülümseyerek baştan aşağı süzdü beni. "Sen deli misin, Jimin?"
Beni içeri alırken kıkırdıyordu. Hâlâ utanıyorum. "Sen de kendine aşık etmeseydin!"
Gülerken sıkıca sarıldı bana. "Annene haber verdin mi?"
Başımla onayladım. Saçlarımı karıştırdı. "Yaramaz çocuk."
Parmak uçlarımda yükselip dudaklarını öptüm. Beni odasına götürürken durdurdum. "Aşkım bir şey söyleyeceğim ama utanıyorum..."
Duraksadı. "İste bebeğim."
Yanaklarım kızarıyordu yavaş yavaş. "Aşkım, ben susadım."
Gülerek mutfağa sürükledi beni. Elindeki bardağa suyu doldururken söylendi. "Yerim seni..."
Bardağı aldıktan sonra elini tutup öyle içtim suyu. Elini tutmama gülüyordu. "Sen baya özlemişsin galiba beni?"
Bardağı tezgaha koyarken başımla onayladım. Boynuna sıkıca sarıldım. Bacaklarımı tutup kucağına aldı beni. Burnumun ucunu öptü. "Ben de bebeğimi özledim."
Gülümsedim. İşaret parmağımla gözlerimi gösterdim. "Aşkım ağladım bile!"
Gözlerimden teker teker öptü. "Tek gözyaşına dünyayı yakarım. Söz, bir daha özledim, dediğinde hemen alacağım seni. Saat kaç olursa olsun."
Başımı boynuna gömdüm. "Aşkım, b-ben çok utandım. Öyle bir anda geldim. Seni de rahatsız ettim. Özür dilerim. Ben gideyim en iyisi ya."
Saçlarımı okşayıp beni yatağına yatırdı. "Hayır, Jimin. Ara ara yapsana böyle jestler?"
Gülümsedim. "Her gece gelirim o zaman."
Güldü. Belime sarılıp anlımı öptü. "Geleceğin zaman söyle, hazırlık yapayım."
Kollarımı boynuna sardım. "Ne gibi hazırlıklar?"
"Yüzün bu kadar yakınken kendimi durduramıyorum."
★
Uyandığımda onun yanında uyanmak müthiş bir histi. Gülümsedim. Geç uyanmıştık çünkü gece biraz abartmıştık. Jungkook'un mesajları susmuyordu.
★
Jungkook
HYUNG
YAPMA
VERME
ÇOK
ERKEN
YAPMA
SAKIN
H
Y
U
N
G
Y
A
P
M
A
S
A
K
I
NJimin
Ne oluyo beJungkook
VERMEDİN DEĞİL MİJimin
Yok be
Nereden çıkardınJungkook
Size geldim
Annen dedi ki
Gece Yoongi'nin evine gitti o
BİR ŞOK GEÇİRDİM
Sonra korktum
Dedim ya verdiyseJimin
O değil de
Yoongi'nin boynunu morartmışımJungkook
Umarım
Sadece
Sen
MorartmamışsındırJimin
Şey
O da karşılık olarak tüm vücudumu morarttı 🥰Jungkook
Bu daha kötü
OF JİMİN HYUNG
SEN DE GİTTİN ELDEN
😭😭Jimin
Yok be
Şaka
Bel altına inmedikJungkook
Mallar
Niye sürekli öpüşüyorsunuzJimin
Daha ilerisi için düğün gecesini bekliyorum 🥰Jungkook
Değişik fantezilerin var.Jimin
Buna plan deniyor çocukJungkook
GerizekalıJimin
Jungkook
Uyandırsam mı
Çok tatlı uyuyor ama
Ama özledim
Ama tatlı uyuyor
Zaten gece de uyutmadımJungkook
Kaçta çıktın evdenJimin
Şey
Üç buçuktu sanırımJungkook
Dövesim var seniJimin
Ay evlilik teklifi yaparak mı uyandırsamJungkook
Mal
Olur mu öyle
Çaktırmadan düğün salonuna götür
EVEEETT diye bağır öyle uyansınJimin
Ay aksilik yaaa
Düğün salonu ayarlamadıkkJungkook
Vay safım benim
Ay uyu uyanma bir daha ya
Gerçekten
Uğraşmak istemiyorum artıkJimin
Git Jungkook ya
Ben müstakbel kocamı izlemekle meşgul olacağımJungkook
🙄🙄★
Yoongi yavaş yavaş gözlerini aralıyordu. Gülümseyip yanağını öptüm. "Günaydııın!"
Gülümsedi. Gözleri kapalıyken gülüyordu. "Seninle uyanmak ne kadar güzelmiş ya. Hayal ettiğimden de güzelmiş."
Güldüm. Moraran yerlerini öptüm. "Özür dilerim."
"Bunun için özüre gerek yok, pastacı çocuk. Ayrıca, tüm vücudunda bu izlerden var senin. Benim özür dilemem gerekir."
Omuz silktim. "Olsun."
Güldü. Uzun süre sessiz kalmıştık. Gözlerime bakarken sessizliğimizi böldü. Sesi yeni uyandığı için boğuk çıkıyordu. "Evlensene benimle..."
Utanmıştım. Kalbim hızlı hızlı çarpıyordu. Gülümsedim. "Daha neredeyse bir ay oldu, sevgilim."
Dudaklarıma peş peşe öpücükler kondurdu. "Ben seninle ayrılacağımıza inanmıyorum, bebeğim."
Gülümseyip utancımı gizlemek için başımı öne eğdim.
Sevgim anlatılamazdı.
30.04.2024
×××
Oha opussenize
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Negotiator
FanfictionPark Jimin arkadaşı Jungkook ve onun görüşmesi yasaklanmış sevgilisi Taehyung ile gizlice buluşturmaya çalışırken Taehyung'un arkadaşı olan ve ayrıca her gün pastanesine uğrayan Yoongi ile daha da yakınlaşır... ★ "Tahmin edeyim, yine bir sürü toplan...