7

59 7 0
                                    

7. Koca Bir Teşekkür

Tüm hayvanat bahçesini dolaşmış, kuğuların yüzdüğü gölün yanına gelmiştik. Gölün yanında çimenlik alanlar vardı. Çimenlere oturmuş sohbet ediyorduk. Saat ona yaklaşıyordu ve hava yavaş yavaş soğumaya başlamıştı. Ay dolunaydı ve yavaş yavaş karşımızdan doğmaya başlamıştı. Manzara mükemmeldi.

Akşamı hesap etmeden ince giyinmiştim. Ve şimdi donuyordum ama çekinip dile getiremiyordum.

Yoongi sigarasının izmaritini yere atıp bana baktı. "Teşekkür ederim, Jimin."

"Ne için?"

"Bugün için. Hiç bu kadar eğlenmemiştim. Yanındayken çok iyi hissediyorum."

Gülümsedim. Kuğuları izlemeye başladım. "Ben de... Tanıştığımız günden beri çok iyi hissediyorum. Yanındayken veya seninle konuşurken her şey düzeliyormuş gibi hissediyorum. Her şeyi unutuyorum. Bu yüzden ben de sana teşekkür ediyorum."

Ceketini çıkarıp omuzlarıma attı. "Üşümüşsündür sen şimdi."

Yanaklarımın kızardığına emindim. Ceketi sıcacıktı. "Ama sen üşüyeceksin."

Dilini damağına vurdu. "Üşümem ben. Sen niye beni düşünüyorsun ki hem? Boşver sen beni."

"Sevdiğimdendir." Ağzımdan kaçırmıştım. Ellerimi ağzıma kapattım. Bana bakıp gülümsedi. Utancımdan ölüyordum. Toparlamam lazımdı. "Ay şey... Ben özür dilerim. Birden ağzımdan kaçmış yani. Şey aslında. Arkadaş anlamında. Özür dilerim. Yanlış anlama lütfen. Ben yani arkadaşça de-"

Lafımı böldü. "Ben de seni seviyorum."

Daha fazla dayanamıyordum. "Ben daha fazla dayanamayacağım sanırım. Arkadaşça değildi." Yanağına bir öpücük bıraktım. "Seni seviyorum." Biraz uzağa çekildim.

"Arkadaşlığımızı bitirmek istiyorum." Yüzüme baktı.

Yoksa o bana arkadaşça mı seni seviyorum, demişti? Ah! Ne kadar aptaldım! Gidip öpmüştüm onu.

Gülümsedi. "Onun yerine hiç ayrılmaması gereken iki aşık olmalıyız."

Kaşlarımı çattım. Sinirimden değildi. İstemsizce olmuştu. Daha da yakınlaştı bana. Kalbim küt küt atıyordu. "Seni seviyorum, Jimin."

Ve o an bir anlık cesaretle hiç düşünmeden bir şey yapmıştım.

Öpmüştüm onu.

Hayır, hayır. Yanağından değil.

Avuçlarımı yüzüne koyup kafasını kendime çekmiş, dudaklarına bastırmıştım dudaklarımı. Öpüşüme karşılık vermişti. Alt dudağımı ağzının içine almıştı. Kemer gibi kolları belime sarılmış, beni kendine çekmişti.

Biz öpüşürken dolunay,  en tepedeydi.

Dudaklarımız ayrıldığında utanarak geri çekildim. "Ay ben... Sormadan oldu."

Gülümsedi. "Bir daha olsun."

Daha da utandırmıştı beni. Ufak bir öpücük bıraktım dudaklarına. "İlki kocaman bir teşekkürdü."

"Bu da benim teşekkürüm olsun o zaman." Üzerime eğilip dudaklarını benimkilere bastırdı. Bu daha uzun sürmüştü.

O beni evime bırakana kadar doya doya öpmüştüm onu. Ve o kadar iyi hissettirmişti ki... Çok kişiyle çıkmıştım şimdiye kadar. Çok kişiden hoşlanmıştım. Kimse bana Yoongi gibi hissediremezdi kesinlikle. Hiçbiri bana öyle hissettirmemişti. İlk öpücüğümün gerçekten sevdiğim ve sevildiğim birinden olması paha biçilemezdi. Hayatımın en mutlu günü falandı bu.

Eve geldiğim gibi yatağa uzanıp o anı defalarca düşünmüştüm. Bu kadar mı güzel hissettirebilirdi bir an? Bu kadar mı huzur verebilirdi? Ya da hislerini dile getirmek bu kadar mı rahatlatırdı birini?

Üzerimden koca bir taş kalkmış gibiydi. Sevmek bana yük değildi. Sadece onun da bilmesi rahatlatıyordu beni.

Jungkook
Hyungg
Ne yaptınıızzz

Jimin
Jungkook
İnanması belki zor ama
Biz öpüştük

Jungkook
SUYU PÜSKÜRTTÜM
ŞAKA MI

Jimin
DEĞİLL 😭😭
GERÇEEKK 😭😭
YARIN PASTANEYE GEL SANA OLAN BİTENİ ANLATAYIMMMM

Jungkook
Tamammmm
Offf
Çok heyecanlandım şimdi

Jimin
Ben de öyleydim iştee 😭😭

Jungkook
Nereye gittiniz ki

Jimin
Hayvanat bahçesineeee 😻😻

Jungkook
Ne
Gorillerin önünde falan mı öpüştünüz

Jimin
Kuğularınn
Akşam onu geçmişti
Ay doğuyordu böyle yavaş yavaş
Ay tam tepedeyken
Dolunaydı bir deee
Öptüm onu

Jungkook
Yarın daha detaylısını istiyorum

Jimin
Anlaşıldı komutanım iyi geceler 💚

×××

Şöyle bi öpücük amin

NegotiatorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin