𝘏𝘺𝘶𝘯𝘨𝘶𝘮𝘶𝘯 𝘣𝘦𝘯𝘪 𝘥𝘶̈𝘳𝘵𝘮𝘦𝘴𝘪𝘺𝘭𝘦 𝘨𝘰̈𝘻 𝘬𝘢𝘱𝘢𝘬𝘭𝘢𝘳ı𝘮ı 𝘢𝘳𝘢𝘭𝘢𝘥ı𝘮.
"𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹 𝘬𝘢𝘭𝘬 𝘩𝘢𝘥𝘪 𝘰𝘬𝘶𝘭𝘢 𝘨𝘦ç𝘬𝘢𝘭ı𝘤𝘢𝘻. "
𝘏ı𝘻𝘭𝘢 𝘬𝘢𝘭𝘬ı𝘱 𝘢𝘣𝘪𝘮𝘪𝘯 𝘩𝘢𝘻ı𝘳𝘭𝘢𝘥𝘢𝘨̆ı 𝘬𝘢𝘩𝘷𝘢𝘭𝘵ı 𝘮𝘢𝘴𝘢𝘴ı𝘯𝘢 𝘰𝘵𝘶𝘳𝘥𝘶𝘮. 𝘒𝘢𝘩𝘷𝘢𝘭𝘵ı𝘥𝘢𝘯 𝘴𝘰𝘯𝘳𝘢 𝘣𝘦𝘳𝘢𝘣𝘦𝘳 𝘰𝘬𝘶𝘭𝘢 𝘨𝘪𝘵𝘵𝘪𝘬. 𝘈𝘬𝘭ı𝘮𝘢 𝘨𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘣𝘪𝘳𝘪 𝘷𝘢𝘳𝘥ı 𝘒𝘪𝘮 𝘚𝘦𝘶𝘯𝘨𝘮𝘪𝘯...
𝘈𝘤𝘢𝘣𝘢 𝘣𝘶 𝘥𝘰̈𝘯𝘦𝘮𝘥𝘦 𝘢𝘺𝘯ı 𝘴ı𝘯ı𝘧𝘵𝘢𝘮ı 𝘰𝘭𝘢𝘤𝘢𝘬𝘵ı𝘬? 𝘜𝘮𝘢𝘳ı𝘮 𝘢𝘺𝘯ı 𝘴ı𝘯ı𝘧𝘵𝘢 𝘰𝘭𝘶𝘳𝘶𝘻 𝘥𝘪𝘺𝘦 geçiştirdim. 𝘏𝘢̂𝘭𝘢̂ 𝘻𝘰𝘳𝘣𝘢𝘭𝘢𝘯𝘥ı𝘨̆ı𝘯ı 𝘣𝘪𝘭𝘪𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶𝘮 𝘷𝘦 𝘣𝘶 𝘥𝘶𝘳𝘶𝘮 𝘤𝘢𝘯ı𝘮ı 𝘴ı𝘬ı𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶. 𝘖𝘬𝘶𝘭𝘢𝘷𝘢𝘳𝘥ı𝘨̆ı𝘮ı𝘻𝘥𝘢 𝘊𝘩𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘯𝘪 𝘺𝘢𝘯𝘢𝘨̆ı𝘮𝘥𝘢𝘯 𝘰̈𝘱𝘦𝘳𝘦𝘬 𝘴ı𝘯ı𝘧ı𝘮𝘢 𝘨𝘰̈𝘯𝘥𝘦𝘳𝘥𝘪 𝘬𝘦𝘯𝘥𝘪𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘴ı𝘯ı𝘧ı𝘯𝘢 𝘨𝘪𝘵𝘵𝘪. Sınıfa girdiğimde 𝘴𝘦𝘶𝘯𝘨𝘮𝘪𝘯'𝘪𝘯 başına dikilmiş se𝘰hbin'i gördüm. Ördüğü bebeği eline eline almış yırtıyordu o kadar çok üzülmüştüm ki Ne yapacağımı bilemedim. Se𝘰h𝘣𝘪𝘯'in yırttığı bebeği elinden aldım o kadar güzel örmüştü ki yırtılsa bile hala mükemmel 𝘥𝘶𝘳𝘶𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶. 𝘚𝘦𝘶𝘯𝘨𝘮𝘪𝘯 kafası e𝘨̆miş bir şekilde ağlıyordu ve beni daha çok üzüyordu 𝘴e𝘰h𝘣𝘪𝘯 arkasını 𝘥öndüğünde beni gördü ,sinir küpüne dönüşmüştü Onun bu hali o kadar komikti 𝘬𝘪.
"Aha korkak seungmin'in korkak arkadaşı. Hahaha,şimdi ne yapacaksın annene falan mı şikayet edeceksin? "
Ne ara tutğumu anlamadığım nefesimi verdim. "Annene" mi demişti o? Hızla gözlerim dolarken Seungmin ayağa kalktı. Beni kolumdan tutup dışarı çıkarttı. Bana sarılmasıyla gözümden iki damla yaş Seungmin'in beyaz gömleğine damladı.
"Takma onu.... "
Ne diyeceğini bilemiyordum. Annemi kaybettiğimde bir buçuk yaşındaydım. Anne sevgisi ne bilmiyordum. Beni hep Chan okula bırakır o okuldan alırdı. Bana hem anne hem baba olmuştu. Seungmin ile liseden beri beraberdim. Bana her konuda destek çıkardı. -𝙷𝚎𝚛 𝚗𝚎 𝚔𝚊𝚍𝚊𝚛 𝚒𝚐̆𝚛𝚎𝚗𝚌̧ 𝚋𝚒𝚛 𝚑𝚊𝚢𝚊𝚝ı olsada- Onu seviyordum. Çok nayıf bir yanı vardı fazlasıyla iyi kalpliydi. O yüzden bütün tanıştığı herkes onu kullandı. Ben bunları düşünürken öğretmenler zili çaldı. Seungmin elimi tutarak sınıfa girdi. Birlikte sıramıza oturduk. Seungmin çantasından kendi çizdiği resimleri bana uzattı. Fazlasıyla gerçekçi çizmişti. O kadar güzel çizmişti ki....Hocanın gelmesiyle ayağa kalktık. Ders neden Anatomi ki?
Seungmin her zaman ki gibi derste sorulan soruları harika bir şekilde cevapladı. Bazenleri onu kıskanıyordum. Çok yetenekli, akıllı birisiydi. Sadece özgüveni yoktu. Elli dakika sonra zil çaldı. Seungmin eline Seohbin'in yırttığı bebeği eline aldı. Tekrar dikmeye başladı.
"Aslında bu senin içindi Felix"
Gözlerim ardına kadar açıldı. Sırf ben mutlu olayım diye bebeği tekrar dikiyordu. Ne diyeceğini bilemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Born From Death
RandomHer şey seungmin'in merdivenlerden düşmesiyle başladı. Chan bu çocuğu hayatında ilk defa tanıyordu ama seungmin onu daha önce çok görmüştü. Chan ilk gördüğünde aşık olmuş hayatını bu ölmekte olan bu çocuğa bağlamıştı. Zaman zaman gerçekler su üstüne...