0.2 (Jennie ve Jisoo)

27 1 0
                                    

Eve ulaştığımızda saat üçü çeyrek geçiyordu. İkiside çok yorulmuş ve acıkmışlardı.

"Oppa ben acıktım. "

Jisoo o kadar tatlı söylemişti ki bunu yüzümde istemsizce beliren gülümsemeyi saklayamadım.

"Ya oppa neye gülüyorsun? "

"Kendi kendime gülüyorum meleğim"

Jennie hemen atladı.

"Ben senin neyinim? "

Kahkahayı patlatıverdim. Jennie jisoo'yu kıskanmıştı.

"Sende meleğimsin. Hadi size çizgi film açayım, ne izlemek istersiniz? "

Biraz düşündükten sonra bir karar verdiler.

"Heidi izleyelim lütfen. "

Jisoo'ya baktım. Adeta gözleri parlıyordu. Kafasını sallayarak kabul ettiğini belli etti.

"Tamam o zaman siz film izleyin bende atıştırmalık hazırlayayım olur mu? Olur anlamında kafalarını salladılar. Kalkıp mutfağa gittim. O ara telefonum çaldı. Arayan Felix'di.

Telefon konuşması

Lixiem🐣
Alo, seung ne yaptın?

Seung'um🫠
Eve geldim ben. Çocuklara birşeyler hazırlıyorum. Sen ne yaptın?

Lixiem🐣
Okuldan eve döndüm şimdi diyorum ki bize gelsene, hem çok eğleniriz.

Seung'um 🫠
Gelmeyi çok isterdim de çocuklar, biliyorsun çok gürültücüler.

Açıkçası gitmeyi gerçekten çok istiyordum ama Chan'ın rahatsız olmasını pek istemiyordum. Ben bunları düşünürken yanlışlıkla elimi kestim.

Seung'um 🫠
Ay,elim kanka acil kapatmam lazım elimi çok kötü kestim.

Lixiem 🐣
Ay ne yaptın eline, çok kanıyor mu bari-

Telefonu yüzüne kapatmak istemezdim ama elimde derin bir kesik oluşmuştu ve kanıyordu. Sesi duyan kardeşlerim yanıma gelmişlerdi.

"Oppa eline ne yaptın? " diye sordu Jisoo. Jennie bana sarılmıştı.

"Boşverin hadi içeri gidin ben gelirim birazdan. "

Kabul ettiler, yanaklarına öpücük kondurup gönderdim onları. Kanayan elimle ilgilendikten sonra yanlatına gittim.

"Oppa elin iyi mi?

Bir şey demedim elimle kapıyı işaret ederek;

" Hadi yemeğe"

Uzatmadan yemek yemeye gittiler. Tam o sırada zil çaldı. Kapıyı açtığımda Felix'in göz göze geldik. İçeri girmeden arkamda sakladığım elimi çekti.

"Gız elin resmen yarılmış amk niye söylemiyon, telefonu suratıma kapatıyon? "

Elimi hızla geri çektim o sırada Jisoo kafasını uzattı.

Love Born From DeathHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin