1.8 (ameliyat)

7 1 0
                                    

Sabah olduğunda usulca açtım gözlerimi. Sevgilimi gece boyu sakinleştirmeye çalışmıştım. Sıkıca sarılıp, alnından ve saçlarından öpmüştüm. Sakinleşip uyuduğunda bile bırakamamıştım onu. Odanın içi boş ve sessizdi. Saate baktım. Yedi buçuktu saat. Sevgilime baktım. Halen mışıl mışıl uyuyordu. Tüm yüzü solmuştu.

Beyaz bir laleyi andırıyordu bedeni. İnce bedenine yakışan tombik yanakları onu çok tatlı yapıyordu. Üstelik orkide ye karışık menekşe gibi kokuyordu teni. Ellerine sardım ellerimi. İnce el bilekleri dokunsam kırılacakmış gibiydi. Çok zarif elleri vardı onun. İnce uzun parmakları çok tatlı yapıyordu ellerini ve boynu. Bembeyaz teni boynunda da aynıydı. Teni pürüzsüzdü. Boynu adeta parlıyordu. Yüzüne yakışan bir bedeni vardı. İncecik bir beli, zarif elleri ve göz alıcı boynu. Lâkin karnındaki yanık izi. Onu daha başka bir boyuta taşıyordu. Bacakları da elleri gibi zarifti. Beline yakışan biçimli kalçası bacaklarına çok yakışıyordu. Altında ki hastane kıyafeti yerine şortlu pijama giymesini yeğlerdim. Kıyafeti, uzun kollu gömlek ve dizlerinin üstünde biten bir şorttu. Gömleği kan lekeleri ile kirletmişti.

Sevgilimin güzel gözleri hâlâ kapalıydı. Saçlarının dibine bir öpücük bırakıp geri çekildim. Kafasını yastığa bırakıp lavaboya gittim. İşlerimi halledip çıktığımda uyanmıştı.

"Günaydın" dedi. Gülümsüyordu.

"Günaydın bebeğim. " diyerek karşılık verdim. Yeni ayılmış, gözleri halen uykulu bakıyordu. Dudakları barizce şişmişti. Gözleri ise kapanıp kapanıp duruyordu. Ve onlarda şişmişti. Bu hali de oldukça çekiciydi. Yanına oturup seungmin'i kendime çektim. Sağ yanağını göğüsüme yasladı. Burnuma o güzel kokusu hızla dolarken şapşik gözlerle baktı bana. Dudakları adeta 'beni öp! ' diye çığlık atıyordu. Kapanıp duran güzel gözleri ardına kadar açıktı. Elimi belime sarıp hafifçe okşadım. Hoşuma gidiyordu. Gözleri kapanmıştı artık. Nefesleri tekrar düzene girmişti. Tam o sırada dayanamayıp güzel dudaklarına kapanmıştım. Onun gözleri hala kapalıydı. Bilerek açık tutuyordum gözlerimi. Onun bu güzelliğini en sevdiğim açıdan görüyordum. Sadece ben görebilirdim bu açıdan. Alt dudağını hafifçe emip geri çekildim. Gözlerini açmamıştı. Dudakları daha da şişmişti. Tekrar öpmek istemiştim. Direndim bu hisse. Bu gün ameliyat olacaktı. Hatırladıkça canım sıkılıyordu. O benim tüm dünyam olmuştu. Seni seviyorum demek az geliyordu. Onun için ölüyor, bitiyordum. O böyle güzel dururken ben ona dayanamıyordum. Tanrı'm ben bunu kazanacak kadar büyük ne sevap işledim?!

Bebeksi görünüşü beni her geçen gün daha da aşık ettiriyordu kendine. Deli gibi aşıktım. Bunun farkındaydım. Kalbi yüzünden daha dokunamamıştım adam akıllı bedenine. Daha öpememiştim güzel boynunu. Doyamamıştım beline sarılmaya. İçimde yaşadığım öfke ve kırgınlık seung'uma karşı değil, kalbini onu bu hale getiren ailesineydi. Şimdi ise haketmediği acıları çeliyordu meleğim. Telefonuma gelen bildirim sesleriyle irkildim.

*** *** ** **

Benden kurtulamazsın bebeğim :b
Az kaldı
Ölüyor
Sjsjsjdjdjdj
Ameliyattan sağıkabileceğini mi düşünüyorsun Christopher :D
O kalp nakli başarısız olacak
yemin ederim 😁
o çocuktan kurtulmalısın

Siz

Sen pisliğin tekisin
senin kim olduğunu da biliyorum
Bir daha bana yazmamalıydın
Çok aptalsın Bang Liana :D
Seni senden daha iyi tanıyorum
Öz kuzenimdin

*** *** ** **

Sanırım birileri kim olduğumu anlamış
👏👏👏👏
Senle beni zorla evlendireceklerdi.
Taki lanet annen ölüp baban buraya taşınmasaydı 🙄
O kadın ölümü hakediyordu iyiki kanser olmuş
Bu kadar tipsiz biriyle çıkacağını tahmin edememiştim
İnstagram ı bile iğrenç 🤢
Yazık 🤣🤣
Ölen birini nasıl sevebiliyorsun? 🙄

Love Born From DeathHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin