Seungmin'in ağzından
"Patatesler aşkına Felix düzgün doğra şunu! Patates olsam senin eline düşmek istemezdim. "
"Ya kolaysa gel sen doğra, ben yumurtayı pişiririm, hıh! "
"Tamam, tamam gelıyom. "
Gülüştük, eğlendik, tabi birazda sürtüştük. En sonunda kahvaltı hazırlamayı başardık.
"Ben sofrayı kurarım, sende çocukları uyandır. " dedi, felix. Kabul ettim ve çocukları uyandırmaya gittim.
"Patateslerim hadi bakalım kalkın. Sabah oldu, yemek yiyeceğiz. "
Jisoo uflaya puflaya kalktı, jennie ise kalkmadı. Onuda gıdıklayarak kaldırdım. Dakikalar sonra sofraya oturduk.
"Hey, jisoo. En sevdiğin yemek bimbimbap mı?" Dedi Chan. Jisoo kafasını olumlu anlamda salladı. Felix atıldı;
"Yemekten sonra parka gidelim mi? "
Çocuklar bu fikre balıklama atladılar.(Yazar anlatımıyla)
Yemek yedikten sonra. Seungmin felix ve çocuklar parka gittiler. Seungmin ve felix parkı gören bir kafeye oturdular. Birer kahve alıp sohbet etmeye başladılar. Felix hemen yan masada oturan jisung'u fark etti.
"Jisung, naber? "
Jisung sandalyesini alıp seungmin ve felix'in oturduğu masaya geldi.
"İyiyim ben, siz nasılsınız? "
"Çok şükür iyiyiz, sen birini mi bekliyorsun?" Dedi seungmin.
"Minhoyu bekliyorum, bu saatlerde buluşucaktıkta biraz gecikti. "
Yarım saat boyunca gülüp eğlendiler. Sonra Minho geldi. Minho, jisung ile birlikte sinemaya gideceklerini gelmek isteyip istemeklerini sordu. Felix ve seungmin nazikçe reddettiler. Minho ve jisung gittikten sonra hesabı ödeyip kafeden ayrıldılar.
(Seungmin'in ağzından)
Çocukların yanına gitme vakti gelmişti. Oyun parkından çocukları aldık."Kim dondurma ister? " dedi Felix. Çocuklar fikre balıklama atladılar. Bir dondurmacının önünde durduk.
"Ben çilekli ve çikolatalı dondurma istiyorum" dedi jisoo. Dondurmacı adam jisoo'nun istediği dondurmayı hazırlayıp verdi ve jennie' ye döndü:
"Sen neli dondurma istiyorsun prenses? " dedi adam. Jennie ;
"Böğürtlenli ve limonlu istiyorum. " diye cıvıldadı. Felix bana döndü;
"Çikolataya alerjisi vardı değil mi? "
"Evet" diyerek yanıtladım. "Bizde dondurma yiyelim hem hava sıcak. " dedim. Felix kabul etti.
"Ben sakızlı dondurma alayım. " dedi. Adam, felix'in formasını hazırlayıp verdi. "Ben vanilyalı alayım " dedim. Dondurmaları alıp bir banka oturduk. Çocuklar bir yandan dondurma yiyor bir yandan da oyun alanında ne kadarda eğlendik lerinden bahsediyorlardı. Bir kaç dakika sonra Felix dondurmasını düşürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Born From Death
RandomHer şey seungmin'in merdivenlerden düşmesiyle başladı. Chan bu çocuğu hayatında ilk defa tanıyordu ama seungmin onu daha önce çok görmüştü. Chan ilk gördüğünde aşık olmuş hayatını bu ölmekte olan bu çocuğa bağlamıştı. Zaman zaman gerçekler su üstüne...