❤️‍🔥Bölüm 6❤️‍🔥

26 12 16
                                    

Merhaba arkaşlarr yine ben geldim.

Nasılsınız Bakalım?

Destek vermeği unutmayınn💖

Hadi çok konuşmadan bölümümüse geçelim..

.
.
.

~Şifre:Dikkat edin oraya kolay gitmiş ola bilirsiniz. Lakin oraya gitdiğiniz andan itibaren ruhunuz kendiniz tarafından değil onlar tarfından idare edilir. Umarım geri dönmeyi başarırsınız ve döndüğünüzde umarım deliye dönmezsiniz~

"Nasıl yani ya sen şimdi deniz kızıyla beraber okeana girdin ama bizi çağırmadın mı! İnanamıyorum sana Sinh!"

"Bizsiz deniz kızını görmüş. Öyle olsun Sinh!"

"Kafam şişdi kafam!! Bu şifreyi kim çözücek acaba arkadaşlar?"

"Onuda sen çöz yanlız git. Sonuçta bize en meraklandığımız şeyi göstermeden kendin yapa biliyorsan bunuda yaparsın artık!"

"Sihir dünyasına aşk olsun! Kaç dafa siz gelseniz bile beni götürücekdi yanlız çünki sihirli sözcüğü ilk ben söyledim. Hem ben söyledim ona, bekle arkadaşlarımı çağırayım diğe o izin vermedi."

"Susun!! Alle Narina sizde çoçukluk yapmayın! Şu şifreye bakında çözelim artık"

"Sonunda! Sesizlik!"

Alernia'nın söylediği sert sözüyle her kes susmuş şifreye odaklanmışdılar..

~World Of War~

Kral karşısında parmakları ile oynayan çoçuğa bakıp gülümsüyordu. Onun için çoçuk fazlasıyla tatlıydı. Hemde ölen prensesine, yani kızına benziyordu. Tek farklı olan şey kulaklarının garip olması aynı zamanda kanatlarının olmasıydı.

Alex hızla içeri girmiş nefes nefese kralın önüne gelmiş önünde saygıyla eğilmişdi.

"Kralım.. Kralım..."

"Alex? Noldu? Nefes al bir!"

"Kralım efsane buldum!-"

Kral Alex'in sözünü keserek, ayağa kalkmış sinirle Alexe çıkışmışdı.

"Ne saçmalıyorsun sen?! Sana doğru düzgün araştırma yap dedikce karşıma efsane getiriyorsun!"

"Kralım bu başka bir şey olamaz!"

"Ola bilir sadece siz doğru düzgün araştırmıyorsunuz! Koskoca savaş dünyası efsanelere inanıcakmış!"

"Ama Kralım bi dinleseniz-"

Alex'in sözünü kralın sert bakışlarını kesen şey çoçuğun konuşmasıydı. Evet daha yeni doğmuş sayılan çoçuk konuşmuşdu.

"Neden onu dinlemiyorsun?! Oysa sana doğruları söylemeğe çalışıyor!"

Kral tiskinerek bebeğe bakmışdı. Daha 40 günlük olmayan bebek konuşmuşmuydu? Evet evet konuşmuşdu! Alex Kralın önüne keçmekden korkudan arkasına saklanmış kafasını birazcık öne eğmiş olanlarıda görmeği ihmal etmemişdi.

~Sihir mi Savaş mı?~	Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin