❤️‍🔥Bölüm 3❤️‍🔥

53 21 10
                                    

Merhaba ballarım destek için gerçekten çokk teşekkürler aşırı mutlu oldum.

Kitabımı okuma listesine salmışsınız. Vote ve takip atmışsınız gerçekten çok teşekkürler ❤️

Umarım yorumlarımızda bol olur💗

O zaman çok konuşmadan bölümümüze geçelim ~

™~Bölümümüze Geçelim~™

Şifre:" kendi dünyalarına girilmesinden hoşlanmazlar. Eğer girdiysen bulacaksın dillerin bulamazsan eğer, Dikkat et o zaman yakmasın seni ateşi, dondurmasın seni soyuğu"

"Böyle şifre mi olur ya?"

"Kendi dünyalarına girilmesini sevmiyorlar ve kendilerinin dili var? Bu ne ola bilir ki?"

"Bunada dikkat edelim ki yakmasın seni ateşi dondurmasın seni soyuğu diyor"

"Alle lütfen ordan haritamızı verirmisin?"

"Tabi-Arkadaşlar!! Haritamız nerde?!"

"Ne demek nerde Alle orda olmalı ya!?"

Her kes Haritanın olduğu yere bakmışdı. Gerçektende harita yokdu.

"Sihir dünyasına aşk olsun kaybolmanın sırasımıydı en gerekli zamanda!!"

"Durduk yerde bu neden kayp olsun ki?"

Her kes dağılmış haritanı ararken ses duyulmuşdu.

"Harıtayı aramayın arkadaşlar . Onu bulamazsınız. Çünki şifreleri kendiniz çözmeniz gerek haritaya bakarak değil"

"Off böyle şey mi olur nerden bulalım şimdi şifrenin anlamını!"

"Bi dakika. Arkadaşlar kendi dünyasına girilmesinden hoşlanmazlar diyor ateşinin ve soyuğundan dikkat etmemizi söylüyor. Tabi ki!! Buldum!!"

"Land of fire and ice(Ateş ve buz diyarı) istikametimiz Ateş ve buz diyarına arkadaşlar."

"Tabi ya!! Nasıl aklımıza gelmedi! Neyse hadi hazırlanalım. Maceralı günümüz olucak"

~World Of War~

"Anlamıyorum bu nasıl olur? Tamam diyelim ki anne doğum esnasında öldü peki ya Moon? O neden ölsün aynı anda ikiside öldü çok garip değil mi? Çoçukları ise ultrasyonda çok farklı görünüyordu. Bu olanlar sizede garip gelmiyor mu kralım?"

"Geliyor Alex geliyor. Biz insanız o çoçuksa vampire insana periye benziyor ne bileyim başka bir şeylerede benziyor!"

"Biz beş ay sonra dünyamıza kız çoçuğu doğduğu için mutluyken çoçuk fazlasıyla garip?!"

"Bu işde yolunda gitmeyen bir şeyler var Alex?!"

"Farkındayım kralım. Yinede sözünüzü tutup çoçuğu evlatlık alıcakmısınız yani krallığın prensesi ilan edicekmisiniz?"

"Tabiki sözüm sözdür Alex. Olanları boş ver korumaları artırın! Çoçuk prensesi olucağı için düşman torpaklar saldıraya keçicekdirler.

"Emr edersiniz kralım!"

Alex gitdiğinde Kral gülümsemişdi.

"Aramıza hoş geldin Afra!"

~Word Of Magic ~

"Daha önce buraya gelmişmiydik arkadaşlar? Burası mükemmeldende öte bir şey!"

"Arkadaşlar buraya gelmemiz şifrede söylendi yanlız yeni şifreyi nerden bulmamız gerekdiğini söylemedi."

~Sihir mi Savaş mı?~	Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin