Merhaba ballarım tekrar ben geldimm.
Tüm destekler için teşekkür ederimm💞
Umarım seveceğiniz bir bölüm olur❣️
O zaman çok konuşmadan bölümümüze geçelim~~
™~Bölümümüze Geçelim~™
Şifre :~Denizde yaşamak onların doğasıdır. Çok nadirdirler ve insan türünün en göz alıcı türüdür. Onları görmek çok zordur. Umarım oraya gitdiğinizde sizler için orda olurlar~
"Benden bu kadar arkadaşlar ben artık şu şifrelere kafa yorası değilim"
"Ne saçmalıyorsun yine Sinh!"
"Siz şifreleri bulsanız bende sizinle gelsem olmaz mı?"
"Sinh sen doğarken acaba doktorlar ne hata yapdıki sen böyle akılsız oldun!"
"Kalbimi kırıyorsun Narina ya!"
"Sinh akıllım orda boş boşuna konuşucağına şu şifreye sende mi göz atsan!"
"Ehh atayım bari"
"Çok garip. Tamam diğelim ki, şifreyi çözdük ya oraya gitdiğimzide orda olmazlarsa?"
"Canım Alarnia'm şifreyi çözdük kaldı oraya gidip onu görmemiz!"
"Sinh! Alarnia'ya sataşacağına şifreye odaklan"
"Sizi şikayet edeceğim hepiniz beni tekliyorsunuz"
"Tanrım!! Bize sabır ver!!"
Sinh'den başka tüm arkadaşlar sabahdan beri şifreyle uraşdıklarından fazlasıyla sabırısız olmuşdular. Alle sinirle çıkışdığında Sinh öyle bir bağırmışdı ki, hepsi tiskinmişdi.
"Buldummm!!!"
"Ne buldun??!!!"
"Yok ya bulamadım"
"Sinh-!" "
"Buldum Buldum!!! Denizde yaşayan insan türü yanlız deniz kızlarıdır! Hem onlar her kesden saklanırlar taki onları gören insanalar ve iyi niyetine inandıkları insanlara yakınlaşırlar. Yani istikametimiz Mermaid island"
"Afferin sana akıllım!"
"Hani bende akıl yokdu!"
"Yok canım sinirle söyledim ben onu sen bu takımın en akıllısızın!"
"Aynı zamanda salaksın Sinh'cim üç saatdir şifre üzerinde çalışıyoruz acaba yerinden kalkıp hemen bakamazmıydın?"
"Siz benim deyerimi bilmiyorsunuz be! Neyse hadi çıkalım."
"Çıkalım bari akıllım"
.
.
."Burası Fazlasıyla güzel ve tatlı değil mi?!!"
"Aynen öyle resmen adaya aşık oldum!"
"Arkadaşlar biz birimizden ayrılmadan okeana bakalım belki görürüz onları"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Sihir mi Savaş mı?~
FantasíaBu dünyada evren iki yere bölünmüşdü. World Of Magic(SİHİR DÜNYASI) World Of War(SAVAŞ DÜNYASI).Sihir dünyasına asrlarla kalan tek hazine bir efsaneydi. Efsaneyse "Asırlar sonra bir türün ortaya çıkacağı, lakin elde edilmesi kolay olmayacak, bir ins...