5.

74 6 5
                                    

G: kinger hayırr!!!

Gangle ın ağzından
________________________

Kinger ragathaya dokundu

G: sana onu durdur demiştim!

Z: bana söyliyeceğine kendin durdursaydın ya s#k kafalı.

G: şimdi ne yapıcaz?

Z: hiçbir fikrim yok

G: buldum caine i çağıralım

R: ahhh... Başım... Noluyo burda? Neden burdayım? Çıkartın beni burdan!

Z: şuan ordan çıkmaman senin için en iyisi

K: merak etmeyin size bişey yapmam. Siz benim arkadaşlarımsınız. Ama o caine denen pisliği ve kardeşi Abel ı bulup cezalarını vermem lazım

Z: kardeşi mi?

G: abel mı?

Kinger neden bahsediyo böyle?
Caine in bi kardeşi olamaz çünkü o salak bi AI. Oradan jax nefes nefese bize doğru geliyo

J: ben... Geldim... Noluyo burda?

Arkadından pomni geliyo ve jax e sağlan ( hemde bayağı sağlam ) bir tekme atıyo ki jax yere düşüyo. Gerçekten tüm gücünü kullanmış olmalı.

J: lan oha o nası tekme?

P: geldiği yerde dahası var

G: uhh- çocuklar?

Kinger delirmişçesine kafasını çekiştiriyo sanki oradan bişey çıkartmaya çalışıyo

P: noluyo a##na koyuyim?

J: hiçbir fikrim yok


Abel ın ağzından
_____________________

Hala virüsü silemedik ve bi çözüm yolu arıyoruz. O sırada deneklerin olduğu odadan tıkırtılar geliyor.

A: o ne lan?

C: noldu?

A: denek odasında bişeyler oluyo

C: e git de bak o zaman

A: tamam ya öff

Elime ne olur ne olmaz diye beyzbol sopamı alıyorum ve içeri girip ışığı açıyorum. Birde ne göreyim denek 7686 gözleri kapalı bir şekilde kafasına uzanmış ve kabloyu çıkartmaya çalışıyor. Am bu nasıl olur? Onların uyuması gerekiyor. Sopayı bırakıp onun yanına gidiyorum ve bi anda kafasındaki kabloyu çıkartıp üzerime atlıyor.

Caine in ağzından
_____________________

Abel odaya girdi ben de ne olur ne olmaz diye bilgisayar ekranından kamerayı açıyorum. İçeri beyzbol sopasıyla girmiş. Pısırık şey. Denek 7686 nın yanına gidiyor ve bi anda denek üzerine atlıyor. Bi anda şok oluyorum elim ayağım birbirine dolanıyor. Kendi kafamdaki kabloyu nasıl çıkartıcağımı düşünürken abel bi anda odadaki bedenime uzanıp kabloyu çıkarıyor.... Gözlerimi bi anda kameradan baktığım odada açıyorum. Etrafta abel ve denek 7686 nın boğuşma sesleni yankılanıyor. Bian ne yaptığımı unutuyorum. Abel bana seslenince direk onları ayırıyorum ve deneği yerine yatırıp kablosunu bağlıyorum. Tekrar uykuya dalıyor... Bianda arkamdan biri sarılıyor, uzun zamandır hissetmediğim kaburgalarımı neredeyse kırarak hissetmemi sağlıyor. Ona dönüyorum ( yorumlara bakın kablo açıklamasını orda verdim )

C: abel

A: abi

Dakikalarca sarılıyoruz ve etraftakileri unutuyoruz. Tam tamına iki yıl... Onu ne kadarda özlemişim.

A: seni çok özledim

C: bende öyle. Ama hala ilgilenmemiz gereken bir virüs problemi var.

A: ah- evet doğru. Peki ne yapıcaz?

C: virüsü başka bi cihaza bağlamalıyız ama nasıl?

A: bi fikrim var!

Pomni nin ağzından
______________________

Kinger bi anda bayılıyo ve titremeye başlıyo. Hemen ondan uzaklaşıp ragathamın yanına gidiyorum. O ne öyle? Çok korkunç bişi.

R: iyi misin?

P: kim? Ben mi? Uhh- şeyyy- evet, evet ben iyiyim sen nasılsın?

Ughhh yine saçmaladım işte. Bu huyumdan nefret ediyorum. Ragatha hafifçe kıkırdayarak:

R: evet burda olmam dışında gayet iyiyim.

P: uh, evet seni ordan çıkaralım.

Birkaç dakika sonra onu ordan çıkarıyorum. Tekrar kingera baktığımızda bianda kendine geliyor ve uyanıyor.

K: ughh olamazz olamazz. Yine buraya dönmüş olamam. Kafayı yiyecem yeter artık yeter!!!

Kinger anlamsızca bağırıyor.

R: kinger sakin ol ve nolduğunu anlat.

Ugh işte onun bu halinden nefret ediyorum. Başkalarıyla ilgilenmese olmaz mı? Bi kerede sadece benimle... Ugh ne diyorum ben be!?

K: buradan bi çıkış var hepimizi bi yerde tutuyolar ve kaçmamıza izin vermiyolar. Pomni lütfen bana inan bi çıkış var.

Çıkış mı ama nasıl olur?

P: ama nasıl ve nerde?

TADC HİKAYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin