9.

45 3 4
                                    

Deyip parmağını şıklattı ve ben ve Jax hariç herkes birer bebek oldu.

Pomni nin ağzından

_____________________

P: Lan bu nası ödül!??

A: Hile yapmasaydınız başka bişey verecektim ama... Kendiniz istediniz.

Jax ile birbirimize baktık. 

J & P: BU SENİN SUÇUN!!!

A: Hayır. Bu ikinizin de suçu. Şimdi. Onlara bir günlüğüne bakmanız gerek. Hadi bayys

Dedi ve arkasından puf sesi çıkartarak gitti.

J: Ugh! Manyak kadın! Ödül dediği şeye bak! Ben nerden bileyim bebek bakmasını?!

P: Tamam be! Zırlama! Beraber bakıcaz.

Sonra bebeklere bi bakış attım. Aslında tatlılar. Hayır sadece tatlı değil. Acayip tatlılar. Hele Ragatha... Önceden tatlıydı şimdi daha bi tatlı olmuş. Onu kucağıma aldım.

P: Bir günü seninle geçireceksem ben varım. UwU

Ve bana gülümsedi.

J: Tamam seviyon anladık bu kadar dışa vurmana gerek yok.

Ona "seni öldürürüm" bakışı attım.

J: Tamam be ya sustum. Her neyse... Ne yapıcaz bunlarla?

P: Hiçbir fikrim yok. Ama... Bi oyun oynayabiliriz. Mesela... Saklambaç! Evet saklambaç oynayalım nasıl olur?

J: Ugh! Sen ne yaparsan yap. Ben odama gidiyorum. 

Jax tam odaların olduğu koridora girecekken görünmez bişeye çarptı ve sendeledi.

J: Bu ne be!?

Abel bi anda geldi ve

A: Hayır Jaxcim buradan çıkamazsın. İstediğin kadar dene. İki gün boyunca buradasınız.

J: Ahh hayır yaa!!!

A: Evet yaa. Hadi bakalım bebeklere bakma zamanı.

Dedi ve gitti.

J: Ugh! Bu çok saçma.

Yere, bebeklerin yanına oturdu. Bende karşısına oturdum.

P: Eee şimdi ne yapıcaz?

J: Ne bileyim ben!? Bişeyler bul işte. Bizi bu duruma sen soktun.

P: BEN Mİ!?

J: EVET SEN! BANA BAŞTA O KUTUYU ATMASAYDIN BUNLARIN HİÇ BİRİ OLMAZDI!

Sanırım haklı... Bunu ben başlattım. O zaman ben bitiririm.

P: Tamam o zaman! Hadi saklambaç oynamaya!!! Jax sen say bende çocukları saklıyayım.

J: Ugh. Tamam neyse ne.

Ve saymaya başladı. Bende hepsini ayrı yerlere sakladım ve Ragatha yı yanıma alarak bende bi yere saklandım. 

J: Önüm arkam sobe saklanmayan ebe. Şimdi sizi bulacağım.

Jax in ağzından

__________________

Ne kadar saçma bişey olsada bunu yapmak zorundayım. Aramaya nerden başlasam acaba... Hah! Salak Kinger saklandığı yerden çıkmış. Çocuk olsun olmasın onun beyni başka diyarlara gitmiş. Yapmacık bi şaşırmayla:

J: A- Kinger burda mıydın? Hadi beni sobele de bi sonraki ebe sen ol oldu mu? 

Biyerlerden Pomni nin sesi geldi:

TADC HİKAYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin