7.

60 5 4
                                    

able nin ağzından

___________________

Abimle görüştüğümden beri onu aklımdan çıkaramıyorum. Onsuzluğa alışmıştım ama tekrar görünce... Keşke hep yanımda olsa. Buldum! Acaba ben de oraya gidebilir miyim? Bunu ona soracağım ama nasıl onunla iletişime geçebilirim ki? Tamam! Eğer ona e-posta gönderirsem belki görür. Tamam e-postayı gönderdim. şimdi yapmam gereken şey beklemek.

caine in ağzından

________________

İnternette öylesine dolaşırken bilgisayarıma bi e-posta geliyor. Garip... Normalde hiç kimseden e-posta almam. E-postayı açarken aklımdan yoksa yine bi virüs mü diye geçiriyorum. Ama açtığımda salak kardeşimden geldiğini anlıyorum

"Selam abi ben Abel. Seninle konuşmak istediğim bi konu var. Gelebilir misin?"

Eğer beni boktan bişey için çağırıyorsa bu sefer onu gerçekten döverim. Neyse diğerlerine bi işim olduğunu ve geç geleceğimi söylesem iyi olur.

C: Evet bi işim çıktı ve birkaç saatliğine burada olamayabilirim yani iyi geçinin

R: onlar bende merak etme sen.

C: iyi o zaman ben kaçar.

___________________________

Bilgisayar ekranına geldiğimde Abel oradaydı. 

C: Ne oldu niye çağırdın beni?

A: Uzatmadan konuya gireceğim. Bende oraya gelmek istiyorum.

Doğru mu duydum? Buraya mı gelmek istiyomuş?

C: İyi de o zaman deney bittiğinde bizi kim uyandıracak?

Abel aklına yeni gelmiş gibi gözleri açıldı ve ağzından bir "hi" nidası çıktı.

A: Bunu hiç düşünmemiştim.

C: Aferin sana akıllı çocuk.

A: Ama oraya gelmeyi çok istiyorum. Başka bişey bulamaz mıyız?

Biraz düşündüm. Ve aklıma bir fikir geldi. 

C: Senin eski vr gözlüğünü oyuna bağlayabiliriz ve ne zaman istersen çıkıp tekrar girebilirsin

A: bu harika bi fikir

Sonra able kafamdaki kabloyu çıkardı ve çalışmalara başladık. Sonunda bitmişti.

C: yeşil düğmeye basınca oyuna girersin. Kırmızıya basınca da çıkarsın. Şimdi sıra avatarda.

Avatarını da yaptıktan sonra bi denemek istedik.

C: şimdi ben takıp düğmeye basıcam ve eğer gelemezsem gözlüğü çıkarıcaksın tamam mı?

A: tamam.

Gözlüğü taktım ve yeşil düğmeye bastım. Tekrar bilgisayardaydım. Ama bu biraz farklıydı. Muhtemelen kabloyla girmediğim içindir diye düşünürken able bi anda gülmeye başladı.

C: ne oldu?

Gülmelerinin arasından

A: yanlış avatarı seçtim salak. Benimkindesin şuanda

Ellerime baktım. Sonra da vücuduma. Gerçekten de onun avatarındaydım.

C: Neyse ne! Şimdi düğmeye basıyorum.

Ve bastım. Evet! İşe yaradı. Artık Abel ne zaman istersen oyuna girip çıkabilecekti.

C: Tamam o zaman. ben diğerlerine durumu açıklayana kadar gelme ve bi bok yeme 

A: Öf tamam ya. Sanki küçücük çocuğum.

C: Evet öylesin zaten

A: Öf abi ya!!!

C: Hadi hadi gidiyom ben

Dedim ve kafama kabloyu taktım. Ahh sonunda kendi, alışık olduğum bedene geri döndüm. Hemen öbürlerinin yanına gittim.

C: Evet arkadaşlar. Sizinle tek başıma uğraşamıyorum ve Bubble ın da pek bi yardımı dokunmuyor. O yüzden kendime bir yardımcı tasarladım!!

J: Ahh birdi iki olucak şimdi.

Z: Aldık başa belayı...

P: Eyvah

C: Evet. Onun adı... Abel!

Dememle beraber abel bi anda belirdi.

A: Herkese selamlarr!!! Ben Abel. Sizinle tanıştığıma sevindim.

Herkes bi an öylece Abel a baktı.

A: Ne oldu? Saçımda bişey mi var yoksa?

R: Yo- Şey... Sadece bian şaşırdım. Seni daha farklı bekliyodum da ondan. Şey yani- seni beğenmediğimden değil ama... Sadece... Birazcık Caine e benzemezsin diye düşündüm.

A: Oh... Şey... Ama benziyorum işte. Hem bence onun kadar çirkin değilim.

C: Abel...

A: Ayy sen burda mıydın... Şeyy o zaman konuyu değiştirelim. Hadi yeni bi maceraya çıkalım!!!

Z: Ahh yine başladık.

A: Tamam. Bugünün macerası... Bir oyun.

Jax ilk defa konuşarak

J: Vayyyyy yemin et. Olum oyun olduğunu biliyoruz zaten ne oynıyacağımızı söyle.

A: Öf tamam be. Kaba şey seni. Bir bilgisayar oyunuymuş gibi engellerden falan atlıyacaksınız. Kazananaysa ÖDÜL VARR!!! Herkesin isteyeceği türden bi ödül hemde...

Ne diyo bu böyle!? Onları buradan çıkarıcak falan değildir herhalde

Değil mi?


TADC HİKAYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin