10.

40 2 5
                                    

A: Onları bulmanız için size 5 dakika veriyorum. Eğer bulamazsanız cezanız 1 aya çıkar.

Pomni nin ağzından
_______________________

Jax bunu duyunca hemen fırladı ve bebekleri aramaya geçti. Ben de onun diğer tarafına gittim. Nerede olabilirler ki? Umarım bişey olmaz.

Birkaç dakika sonra sirkden dışarı çıkıyoruz ve bebekleri dijital karnavalda aramaya başlıyoruz. ( Abel engeli kaldırdı soran olursa ) Dönme dolabın oraya bakıyorum ve bebekler en tepede duruyorlar.

P: İşte ordalar!!!

Jax de oraya bakıyor ve

J: Oraya nasıl çıktılar a#ına koyuyim?

P: Ne bileyim ben! Onları nasıl indiricez sen onu düşün.

J: Abel a söyleyelim indirsin.

Abel bianda karşımıza çıktı ve

A: Size yardım etmeyeceğimi önceden söylediğimi hatırlıyorum.

Ve sırıttı. Sanki cezanın bir aya çıkması için özen gösteriyordu. Neyse. Ben de Caine i çağırırım.

P: CAİNEEEEEE NERDESİİNN? SANA İHTİYCIMIZ VAR!!!

Caine geldi.

C: Ne oluyo burda ya?

J: Abel bebekleri indirmiyor ve cezamızı uzatıyor.

C: Ne bebeği ne cezası ya? İki dakika yoktum ne yaptınız?

A: Aaaaa... Şeyy... Abi- ı şey yani Caine onlar hile yaptı diye bende ceza verdim... Hehe...

C: Ne cezası?

P: Öbürlerini bebek yaptı ve bize baktırdı. Oyun falan oynattırdu işte. Şimdi de bebekler dönme dolabın tepesinde ve indiremiyoruz bide Abel bize yardım etmiyor.

C: Bu kadar tantana bunun için mi yani?

P: Evet çünkü ona bişey olmasını istemiyorum.

J: Kime?

P: Raga- yani hepsine bişey olmasını istemiyorum. Onlr sadece arkadaşım nasıl olsa dimi. Özellikle Ragatha SADECE arkadaşım (mucizeye gönderme sjsjsj)

J: Kesin.

P: Neyse işimize dönelim hadi. Caine indirebilir misin onları?... Lütfen?

C: Tamam neyse. Bu arada Abel seninle daha sonra konuşucaz haberin olsun.

A:(Hehehe... sıçtım.)

Caine bebekleri indirdi ve Abel la beraber gitti.

P: Huh... Çok şükür indirdik.

J: Evet. İyiki ceza uzamadan indirdik onları.

P: Şimdi ne yapıcaz?

J: Ne biliyim bul bişeyler yine.

P: Öfff... Bi kerede sen bişey bulsan olmaz mı?

J: Olmaz.

P: Gıcıksın gıcık.

Diğerek omzuna vurdum. O da acımış gibi omzunu ovuşturmaya başladı. O sırada bebekler de bize bakıyordu. Sanırım Ragatha biraz bozulmuş gibi. Neden olduğunu anlayamadım.

P: Ne oldu Ragatha?

R: Hımp

Gözlerini kaçırdı ve kollarını bağladı. Bi saniye... Ben Jax le şakalaşınca bozulmuş olmalı. Onu kucağıma alarak.

P: Merak etme sen. Senden başka birine bakacağımı düşününyorsan yanılıyosun. Sadece Jax le biraz uğraşayım dedim.

Ve onu yanağından öptüm. O da bana gülümsedi ve affettim dercesine kafa salladı.

J: Ooo dışa vurulmaya başlanmış aşkınız hee.

Ve yine her zamanki sırıtışıyla bakmaya başladı.

P: Sanane be bizim aşkımızdan!!! Yeter ya! Evet dışa vuruyorum. BEN RAGATHA YI SEVİYORUM!!!!

Herkes bana bakmaya başladı. Önceden umursamayan Zooble bile. Hatta Ragatha nın bakışları "işte şimdi sıçtık, ne yaptın Pomni?" Dercesine bakmaya başladı. Yaptığımın farkına varınca aniden kızardım.

J: Tamam yahu seviyon. Anlamıştım zaten... Bu arada domates oldun haberin olsun.

Hemen dikkatleri başka yöne çekmeliyim.

P: Aman neyse. Size ne benim aşk hayatımdan. Hadi içeri gidelim de oynayacak bişeyler bulalım. Yada... Size mama hazırlasın Jax abiniz.

J: Bir, mamaya ihtiyaçları yok ve iki, NEDEN BEN HAZIRLIYORUM?!

P: E herşeyi de ben mi yapıcam? Ne oynayacağımızı ben buldum, bebekleri de ben buldum. E sana da mamaları kaldı.

J: Ama dediğim gibi, karınları acıkamaz ki.

P: Olsun. Bebeklere bakıyoruz işte. Hem hesaplamalarıma göre... Yalnızca beş saatimiz kaldı... Yada yedi... Aman bilmiyom işte. Ama az kaldı. O yüzden gidip şu son saatlerimizi bu tatlışlarla geçirelim.

J: Öff tamam tamam

P: Ama kabul et çok tatlılar dimi?

J: Of... Evet tatlılar... Sanırım...

Sirkin içine tekrar gittik. Abel dan mama istedik ve Jax hazırladı. Birkaç saat de böyle geçti işte, kaç saat geçti hiçbir fikrim yok, Abel geldi ve:

A: Eveett. Cezanızın sonuna geldik o yüzden bebeklerle vedalaşın.

Of ya keşke hep böyle kalsalar. En azından Ragatha. Neyse. Ragatha nın büyük hali de güzel. Sonunda Abel parmak şıklattı ve bebekler normal hallerine döndü.

A: Benim buradaki işim bitti. Hadi byeee

Aklıma bi anda Ragatha ya olan aşkımı itiraf ettiğim geldi. Bunu hatırlamıyordur herhalde. Umarım.

P: Eee... Bişey hatırlıyor musunuz?

Z: Evet. Hemde ben çok büyük itiraflar hatırlıyorum. He Pomni?

P: Ayy... Şeyy... Ben en iyisi odama gideyim. Belki sonra konuşuruz. Çok uykum var hadi byee.

Yalancıktan esnedim ve çabucak Ragatha ya bakmadan odama gittim. Huh... Ne gündü öyle. Yine bir macerayı, daha çok cezayı, atlattık. Umarım bi sonraki macerada da bunun gibi güzel şeyler olur.

Selammm. Yine benn. Nasılsınız ben çok iyiyim.  Umarım beğendiniz. Bu arada öbür kitabımı da okuyabilirsiniz profilimde var orda da jax x pomni yaptım. Daha bi bölüm atmış olsam da XD. Neyse karneler alındı. Alan varsa ne aldığını fln yazın ben takdir aldım. Neyse çok mu boş konuşuyom ne? Byy

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TADC HİKAYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin