8.

54 3 3
                                    

Ne diyo bu böyle!? Onları buradan çıkarıcak falan değildir herhalde

Değil mi?

___________________

Pomni nin ağzından

_____________________

Ne!? Herkesin isteyeceği türden bi ödül mü? Yoksa bi çıkış mı? O yarışı kazanmalıyım hemde hemen

P: TAMAM HEMEN BAŞLAYALIM O ZAMAN!!!

Herkes bu çıkışımın sebebini anlayamadığı için bi anlık şaşkınlıkla bana baktılar.

R: Iıı Pomni? İyi misin?

P: EVET!! BEN GAYET İYİYİM. HADİ NE DURUYORUZ BAŞLASAK YA!

A: Tamamdır. O ZAMAN OYUN ALANINA!

Dedi ve bizi bi odaya ışınladı.

A: Evet. Herkes burada başlıyacak ve ilk varan ödülü alıcak. Ve 3 2 1 BAŞLAYIN!

Hemen fırladım ve var gücümle koşmaya başladım. Jax le baş başa ilerliyoduk. Onu geride bırakmak için elime bi kutu aldım ve ona doğru fırlattım. O çıkış benim olmalıydı BENİM! Jax attığım kutuyla sendeledi ama düşmedi. Ama en azından geride kaldı. Bende elime başka bi kutu alarak (kutuları parkurun yanından alıyor) tekrar fırlattım. Bu sefer hazırlıklıydı ve kenara çekildi. Kutu da Gangle a çarptı ve yeni yaptığı komedi maskesini düşerek kırdı. Onun için üzgün müyüm? HAYIR! Çünkü bunun sonunda çıkışa ben varıcam. Jax ise bana yetişti. Hatta oda bana bi kutu fırlattı. Hemen kaçtım.

P: Bunu ödeyeceksin. 

Bende tabi ne yaptım? Doğru! Ona başka bi kutu fırlattım. Onu görmedi ve yere düştü. Çok komikti ama gülmenin sırası değil. İşte! Bitiş orda. Sonra bianda ayağıma bişey takıldı ve yeri boyladım. Aptal Jax bana yetişip çelme takmış. Bende hemen kalktım ve ona yetiştim. Artık kutu atıp oyalanamam. Hızlandım. O da bunu görünce hızını arttırdı. Nasıl olsa burda yorulmak gibi bişey yok. Tam bitişe vardım derken... İkimizde aynı anda geçtik. Ugh ama bu şimdi ödülü paylaşıcaz mı demek? Ben buradan onunla değil Ragatha yla çıkmayı yeğlerim.

A: Tebrikler! İkinizde aynı anda geldiniz.

J: Eee şimdi nolcak? Ödülü mü paylaşıcaz?

A: Aynen öyle. Öbürleri de gelsin sonra ödülünüzü vereyim.

P: Hay içine...

Öff ya. Ben bu aptalla nasıl geçinicem ki öbür hayatta? Öbürleri de geldi.

R: Siz ne kadar hızlı gittiniz öyle? Sadece bi ödül o kadar.

P: SADECE Bİ ÖDÜL MÜ? AKLINI MI KAÇIRDIN SEN? ÇIKICAZ BURDAN ÇIKICAZ!!!

A: Çıkmak mı? Buradan çıkacağınızı kim söyledi? Ben sadece herkesin isteyeceği bi ödül dedim.

P: E- tamam işte! Çıkışı burdaki herkes istiyo yani ödül de çıkış olmalı.

Ragatha eliyle alnına vurdu.

R: Salak Pomnim benim. İlla çıkış mı olacak? Bizim başka istediğimiz bişey yok mu?

Pomnim mi?

P: Var mı?

G: Ben yeni mi komedi maskesi istiyorum mesela. 

J: Bi sus be Gangle.

A: Tamam tamam. Ödülünüzü veriyorum.

P: Benle Ragatha da gelsin mi?

A: Ya kızım çıkış falan vermiycem anlasana!!!

P: E ne vercen ya?

A: İşte bunu.

Deyip parmağını şıklattı ve ben ve Jax hariç herkes birer bebek oldu.

______________________________________________________________

Selamlarr Nasıl gidiyo heyecanlı mı? Aklıma bişey gelmediği için bende çareyi bebeklerde buldum. Umarım beğeniyosunuzdur. Şuan kendi yazdığım Pomiye söyleniyorum salak çıkış varmı sanki burdan diye. Neyse yorumlarda fikir belirtmeyi unutmayın :)(:




TADC HİKAYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin