Ben Lara.Hayatı çocukluğundan beri zor geçmiş yaşından daha erken olgunlaşan o kız.İsmimi annem koymuşdu anlamı su perisi demek.Annemi daha küçükken kaybetdim.Bir sabah kalktığımda baktım ki annem yoktu.Babamda o günden sonra annem hakkında soru sormama,konuşmama izin vermezdi.Bu yüzden her özel günümde annemin olmayaşını hiss etdim.Zaman geçtikçe ben büyüyordum ve bazı şeyleri o zaman daha iyi anlıyordum.Babam eskiden ajanstı ve ben büyüdüğümde onun yerine geçmemi istedi.Bu yüzden 18 yaşıma girdiğimde silah kullanmayı kendimi korumak için dövüşmeyi bir nevi savaşmayı öğretdi.Eskiden yaptığı gizli işlerinden bir nebzede olsa anlatarak anlamama yardımcı oluyordu.18 yaşına yeni basmış bir kız olarak zordu o zamanlar.Şimdi 24 yaşındayım kendi ayaklarımın üzerinde duruyorum.Babamın yerine artık ben geçmiştim.Ajansta bize görevler için grup dağılımı yapıyorlardı ve grupta toplam 12 kişiydik bu yüzden 3 lü şekilde ayrılıyorduk.Benim grupumda: ben,Adrian,Megan vardı.
Bu sefer görevimiz holding ve ün sahibi Albert Evansın servetini zedelemekdi.Albert Evansın anlaştığı şirketlerle yaptığı işlerle ün sahibi olmuşdu.Eskiden ailesi vardı karısı öldükten sonra oğluyla baş başa kaldı amma asla işleri aksatmadı.Albert Evansın oğlu Dean Evans.Babasının yaptığı işlerde onunda eli vardı bir nevi sağ koluydu oğlu.Deanın kirli işler çevirdiyi mekana yollanıyorduk.Yol uzundu siyah renkli görev için kullanılan araçımızla yola koyulduk.Camdan dışarı bakarak yolu izliyordum adeta beynimde rotayı ezberliyordum.O sırada Megan konuştu
-Yani diyorsunuz ki Albertin oğlu Deans kirli işlerde babasının sağ kolu öylemi?
Gözlerimi yoldan çekib Megan'a aynen öyle diye cevapladım.
-Hmm anlaşılan zor geçicek bu sefer ki görevimiz.
Megandan gözlerimi çekerek yeniden yolu izlemeye başladım.
Aradan yarım saatlik yolculuktan sonra sonunda vardık.Araçtan inince etrafa göz atdım o sırada da adrianla Megan ve bir kaç bizimle gönderilen görevliler silahları hazırlıyordu.Etraf sessiz sakin bir yerdi tam karşımızda Deansın insanları getirtip işkence çektirdiyi mekan vardı.Görevliler ilk önce mekanın sağına,soluna dağılmaya başladılar.
O sırada Adrian konuşmaya başladı.
-Lara al şu silahı işe koyulalım.Kafamla dediğini onaylayıp silahi elime aldım.Görevliler kapıyı açıp artık içeriyi incelemeye başlamıştılar.Mekan oldukça büyüktü içeriye addımımı atdım.Kafamızı yukarıya kaldırdıkta bir kaç insan cesetinin yukarıda asılı olduğunu,divarlarda kan lekesi olduğunu gördüm yerde bir kaç kanlı bıçak,halat vardı.İç sesim Deansın kolay lokmalık olduğunu söylemiyordu.Elimizdeki fenerle içeriyi baştan aşağıya incelemeye başladık.İncelediklerimden şunu anladım ki Dean bu mekana sürekli gelmediğiydi sanki bununla yetinmiyordu işin içinde başka olaylar vardı.Yavaşdan toparlanıp mekanı terk ediyorduk.Adrian araça silahla bindi Meganla ve ben silahları arkaya yerleştirdik ve arabaya bindik.Yola yeni koyulmuştuk ve cebimdeki telefondan ses geldi.Telefonu elime aldığımda bilinmedik numaradandı arayan kişi.Tereddüt etmeden açtım.Açtığımda telefonun başındakı şahıstan ses geldi.
-Aradığını bulamadınmı Lara Beck.1 bölümümüzz bittii okuyanlara şimdiden teşekkürr✨️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER ZİNCİRİ
ChickLitHayatı çocukluğundan beri zor geçmiş büyüdüğünde babasının izinden giden ajan Lara Beck.Emin addımlara sahip Dean Evans.Bu iki genç insanın kaderi ne kadar ileriye gide bilicek?