5 Bölüm

2 0 0
                                    

Adrian'la son konuşmamın üzerinden 1 saat geçmişti.Adrian ve diğer grupdaki üyeler hemen hazırlanmaya koyulmuştu.Evden çıkmadan önce siyah maskemi takıp kapıya doğru koştum.Evin önüne bizimkiler gelmişdi arabaya bindikten sonra Adrian hemen gaza bastı yola koyulduk.Araba da Megan,Adrian,Axel ve ben vardım.Dördümüzde siyah giyinmiştik hepimizin yüzünde siyah maske vardı.Araba geçen gittiğimiz mekanın arka tarafında durdu.Arabadan inip Adrian'la etrafa kısa göz atdık o sırada Megan silahları çıkararak bize uzatdı.
Hepsinin duyacağı şekilde 'yarım kalan işimizi bugün halledelim çocuklar'-dedim.
Kafalarıyla onayladıktan sonra gizlince mekanın etrafını sarmaya başladık.Tam içeriye giriyorduk ki içeriden ses gelmeye başladı.Elimle eğilin diye işaret etdim.Eğilmiş vaziyyetde sessizce içerideki sesleri dinlemeye çalıştık.
İçeriden birinin çığlıkları geliyordu ve birde konuşanın erkek olduğu anlaşılıyordu.Arkamda durmuş Megan'a sessizce'hadi içeriye girelim'-dedim.Karşıdaki Adrian ve Axel'e kafamla içeriyi işaret etdim.Silahlarımızı göğsümüzde sıkıca tutarak mekana aniden daldık.Axel elindeki silahı yukarı kaldırıp sıkmaya başladı.Gözlerim ilk kahverengi gözlerin sahibine baktı.Karşımda tam durarak elindeki silahı yerdeki adamın kafasına dayamıştı.Gözlerindeki siniri görüyordum ve bir o kadar da beni görünce kaşlarının çatılmasından şaşırdığı belli oluyordu.Bana bakan bu gözlerin sahibi Eldon Evans'dı.
Dışarıdan bakıldığında nasıl gözüküyordum bilmiyorum amma karşımdakı adamın Eldon olacağını hiç kestirememişdim.
Eldon bakmayı kesip konuşmaya başladı."Burada ne halt ediyorsunuz?"
Silahımı ona doğrultarak konuşmaya başladım 'asıl senin burada ne işin var yerdeki adam da kim?'
Silahı kafasına tutduğu adamdan çekip bana doğru bir adım atdı.Yerdeki adam karnından bıçaklanmışdı durumu pek iyi gözükmüyordu.
"Sana bir soru sordum yada size Lara Beck buraya ne için geldin?"
Silahımı çekip tam almak isterken karşı tarafdan silah sesleri duyuldu.Karşı tarafdakı kapı aniden açılınca içeriye toplam 10 kişi girdi ve en önlerindeki adamın Dean olduğunu gördüm.O sırada Eldon silahı Dean'a kendi üvey kardeşine tutduğunu gördüm.Eldon silahı Dean'a doğrultduğu için arkasındaki bizi unutmuşdu tamda o sırada Axel Eldon'un kafasına silahla vurarak yere düşmesini sağladı.Eldon yerde ağrıdan kıvrılırken bir ayağımı sırtının üzerine koyarak kalkmamasını sağladım.Megan da ellerine kelepce geçirdi.Dean ve tayfası bize yakın geldi.
Dean eliyle arkasındakilere durun işareti yaparak öne çıktı.Kolumdan tutarak beni kendine doğru çekti, arkamdan Adrian'ın bana yaklaştığını hiss etdim'dur'diyerek durmasını sağladım.Dean o sırada konuşmaya başladı:"Sevgili ajan Lara Beck senin bu mekanda ne işin var?"
-'Açık konuşayım Dean Evans mekanını basmaya geldik.'
"Güzelim ne mekanı?Bu mekanı diyorsan bu mekan benim değil."-dedi
-'O zaman burada ne işin var Dean Evans?'
Tam dudakları aralanıp konuşmaya başlıyacaktı ki Megan seslendi.
'Lara bu adamı napalım?'
Gözlerimi Deanın yeşil gözlerinden çekip Megan'a doğru yürüdüm.
'Adrian Megan'la alın şunu arabanın arkasına fırlatın sorulucak hesabımız var acele edin mekana geçin siz bende burayı araştırıp geleceğim.'
Adrian tam itiraz edecekken konuştum.
'Axel Adrian'a yardım et Eldon'u taşıyın.Axel kafasıyla dediğimi onayladıktan sonra işe koyuldular 5 dakika sonra mekandan dışarı çıktılar.
O sırada arkamı döndüğümde Dean'ın adamlarının mekandan çıkmış olduğunu sadece Dean'ın kaldığını gördüm.Yerdeki adam karnındakı bıçaklanmadan çok kan yitirdiği olsa gerek artık yaşamını yitirmişdi.Mekanı incelemek için elime eldiveni takarken Dean konuşmaya başladı:"Mekan benim değil güzelim,Eldon'un burada bu adamla ne işi vardı bilmiyorum.Sen Eldon'u tanıyormusun?"
Yüzüne bakarak konuşmaya başladım.
-'Evet tanıyorum,mekan senin değilse eğer burada ne işin var Dean?'
Ayağını bir adım öne atarak yaklaştı.
"Önce sen benim soruma cevap ver Lara Eldon'u nereden tanıyorsun?"
İçimden Eldon'a küfürler yağdırıyordum,üvey kardeşi olduğunu nasıl söyleyecektim ben şimdi?.
"Güzelim sana soru sordum Eldon'u nereden tanıyorsun,cevap vericekmisin yoksa ben konuşturayımmı seni?"
Dean'a Eldon'un onun üvey kardeşi olduğunu şuan söylemem doğru olmazdı yeri değildi bi kere çıkılmaz durumda kalakaldım tam o sırada Dean elini belime yerleştirerek kendine doğru çekti beni ve dudakları dudaklarımın üzerindeydi.Ellerim göğsünü yumruklasada ayrılmamıza izin vermiyordu.En sonunda benden ayrılıp alnını alnıma dayadı ve konuşmaya başladı:"Senin peşine takıldım Lara sen nereye gidersen ben peşindeyim.Unutdunmu?Benim için çalışıcaktın,benim ajanımsın benden gizli iş çevirmeyin cezasını aldın şimdi"
Elimle onu ittirdim geri çekildi konuşmaya başladım."Eğer bir daha beni öpersen yumruğumu yüzüne geçiririm dudağınla gözlerin yer değiştirir Dean Evans."
Dudağının kenarı kıvrıldı ve gülmeye başladı.
"Yaparsın güzelim eminim."-dedi.
'Sorunun cevabına gelirsek Dean Evans malesef o sorunu şuan cevaplamamı bekleme,zaten ileride kendin öğreniceksin'-dedim.Kaşlarını çatarak bana baktı sorunun cevabını bilmek istiyordu amma hiç sırası değildi.Eğilerek adama baktım karnından defalarca bıçaklanmıştı.
Dean yine konuşmaya başladı:"Kalk ayağa gidiyoruz mekanla bizimkiler ilgilenecek."
Ayağa kalktım silahı belime yerleştirdim,Dean'ın yanından geçerek mekandan dışarı çıktım.Dean da arkamdan gelerek arabaya bindi bende öne geçip oturdum.Arabayı çalıştırdı ve konuşmaya başladı:"Seninkilerin yanına gidicez ve Eldon'u sorguya beraber çekeceğiz Lara,bu işden hemen sıyrıldığını sanma hele Eldon piçi bu mekanda ne arıyordu ilk onunla ilgileneceğim."
Dean'ın teklifini kabul ettiğimden beri ona karşı çıkışamıyordum mecbur dediğini kabul etdim ve mekanıma doğru koyulduk.
Araba mekanın önünde durdu arabadan inip içeri girdik.İçeride ilk Megan'la karşılaştım bizi beraber beklemiyor olacaktıki şaşırdı.'Eldon'u nerede tutuyorsunuz?'-diye sordum.Megan da aşağıya inin dedi.Dean'la beraber merdivenlerden aşağıya indik.Kapıyı açarak içeri geçtiğimde Adrian solda, Axel sağda durmuş tam ortada elleri,ayakları birbirine bağlanmış Eldon duruyordu.Eldon kendine gelmişti tam önüne geçerek konuşmaya başladım tam o sırada Dean kapıyı kapatdı.
"Ne oldu Eldon kapanamı kısıldın?"
'Şunun ağzını açın'-dedi Dean.
Adrian Eldon'un ağzını açtı Eldon konuşmaya başladı:"Kapana kısılmadım asıl kapana kısılan sizsiniz"
'Ne saçmalıyorsun Eldon?'dedi Dean.
"Ne sandın Dean Evans,üzerine atılan kirli işler kim tarafından olduğunu bulamadın mı?Doğru üzerine atdığım kirli işlerin hepsini ben yaptım insan bazen yakınındaki insandan beklenmedik şekilde darbe ala biliyor. Öyle değil mi Lara Beck?"
Ne saçmalıyordu bu herif diye tam düşünürken Dean öne atılarak Eldon'un yakasından tutup sağ eliyle Eldon'un suratına yumruk atdı.Eldon yere düştü elleri ve ayakları bağlı olduğu için ayağa bile kalkamıyordu,ağzının kenarı darbeden kanamaya başladı.
Dean durmadı ayağıyla Eldon'un karnına vurmaya başladı.Hiç birimiz müdahile etmedik çünkü bu odadaki herkes Dean'ın suçsuz olduğunu,aslında bu kirli işlerin ona ait olmadığını anladık.Bu işler Albert Evans ve oğlu Eldon Evans'a aitdi.Burada kurban yapmak istedikleri Dean Evans'tı ama ben buna izin vermiyecektim.Bu yola Deanın kirli işlerini açığa çıkarmak için çıkmıştım ama bu yolda Dean'la beraber çalışmak için devam etdim ve Dean suçsuz olduğu için onun arkasında değil yanında durarak onunla çalışıcaktım.
Dean'ın kolundan tutarak durmasını sağladım yeşil gözleri benimkilerle buluştu tam o sırada Eldon acıdan kıvransa bile konuşmaya başladı:"Lara benim Dean'ın neyi olduğumu dememi istermisin yoksa senmi demek istersin?"
İçimden saydırdım kahretsin Eldon Dean'ın onunla üvey kardeş olduklarını bilmediğini biliyordu.

DEVAM EDİCEK...🕯

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KADER ZİNCİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin