Lawendowe Pole wyszła z legowiska, ponieważ było zebranie klanu. Kociaki Makowego Kwiatu były dobrze umyte i były bardzo blisko głazu.
-Mówie to przy moich walecznych przodkach by spojrzeli na te trzy kociaki które ukończyły sześć księżyców by zostać uczniami klanu chmury-zaczął-Sreberko, Tygrysku, Bielinki czy przyjmujecie swoje obowiązki i uczenie się kodeksu wojownika?
-Oczywiście!-krzyknęła Sreberka.
-Tak...!-odparł Tygrysek.
-Naturalnie!-również krzyknęła, Bielinka.-A więc mocą klanu gwiazdy nadaje wam imiona uczniów;Sreberko od dzisiaj nazywasz się Srebrna Łapa, klan gwiazdy honoruje twoją odwagę. Tygrysku, jesteś walecznym kocurkiem i czekasz na wiele przygód od dzisiaj nazywasz się Tygrysia Łapa.
I na koniec Bielinko, teraz jesteś zwana jako Biała Łapa. Tygrysia Łapa--->Osa Srebrna Łapa--->Zółta Sadzawka Biała Łapa--->Mysi Ogon.
Klan wykrzykiwał ich imiona.
Podszedł do nowych uczniów i styknął się z nimi nosami:-Niech klan gwiazdy was błogosławi...
Przywódca wezwał do siebie Łodygową Łapę i również Kwiecistą Łape.
-Łodygowa Łapo, Kwiecista Łapo, czy będziecie chronić klan do ostatniej kropli krwi?
-Oczywiście-odparła Łodygowa Łapa.
-Tak!-krzyknęła Kwiecista Łapa.-Łodygowa Łapo od dzisiaj nazywasz się Łodygowy Wąs. Klan Gwiazdy honoruje twoją odwagę i witamy cię jako wojowniczkę klanu chmury.
Kwiecista Łapo od dzisiaj będziesz znana jako Kwiecisty Szpon, klan gwiazdy czuje twoją odwagę a my witamy cię jako pełnoprawną wojowniczkę klanu chmury.-Łodygowy Wąs! Kwiecisty Szpon! Łodygowy Wąs! Kwiecisty Szpon!
Po zebraniu koty zebrały się do legowisk, a Lawendowe Pole zwineła się w kłębek na swoim posłaniu.
Lawendowe Pole prowadziła patrol. Czuła się orzeźwiona po wczorajszym po południu, jej jasnobrązowe futro było owinięte do tej pory w opatrunki ale dzisiaj na szczęście Łasicze Pióro dzisiaj zdejmie jej opatrunek..
Koty szły wzdłuż lasu, zobaczyła kolejne sylwetki które się tam przemieszczały. Zdziwiona kotka podbiegła do nich i zauważyła że to patrol klanu księżyca:-Oo! Przyszli nasi wojownicy...tak się was boimi...
CZYTASZ
<Zachód Zmroku>
PertualanganZwykły kot-Sójcze Serce, tak naprawdę kryje w sobie moc o której nikt nie wie i on sam... Kiedy wojowniczka klanu chmury-Lawendowe Pole, zakochała się w nim, czy kotka będzie miała odwagę wyznać mu miłość? WOJOWNICY SERIA 1 TOM 1 ~Julcix_360