13

199 12 7
                                    

Aren

Evden çıktım. Bade'nin yanına gitmek istedim. Ama yapamadım. Soracaktı, anlatamayacaktım.

Zaten kelimelerim de benim kadar çaresizdi şuan. Hani konuşmak istedikçe susarsın ya. Kelimeler doldurur boğazını. Nefes almanı engeller sustukların arttıkça. Öyle bir şey işte. Bıktım bu saçma çaresizlikten. 

Motoru çalıştırdım ve Nisa ablamın ailesinin evine doğru sürdüm. Ne kadar mantıklıydı bilmiyorum. İlk uğrayacağım yer orası olacaktı. Ama son olmayacaktı. Umarım.

Eve geldikten sonra tereddütlü bir şekilde kapıyı çaldım. Gecenin köründe gelmek ne denli mantıklıydı değil mi. Artık benim mantık terazim çöktü. Düşünemiyordum mantıklısını. 

Annesi Sema anne kapıyı açtı. Şaşırmış şekilde bana baktı. Gözlerim yol boyu ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu. Tutamamıştım kendimi ne yapayım. Ağırlık yapıyordu gözyaşlarım kalbime.

''Sema anne.''

''Kızım? Ne oldu gecenin bu saatinde.'' 

''Nisa ablam bana her şeyi anlattı. Bu evin korumasını arttırmayı düşünüyorum tekrardan, sorun olmaz değil mi anne?''

''Kızım baban (Toprak babam, yani Nisa ablamın babası) halledecek, sen çok karışma lütfen. Zarar görmeni istemiyoruz.''

''Anne lütfen, iyi geceler.''

''Dikkat et kendine kızım, iyi geceler.''

Alışmışlardı bana. Ne kadar itiraz etse de burnumun dikine gideceğimi biliyorlardı. Oradan çıktım ve Ada'nın yanına doğru sürmeye başladım. Eve gitmek istemedim, eğer eve gidersem ağlardım, ablam da ağlardı. Yapamazdım.

Ada'nın kapısını çaldığımda uykulu gözlerle beni karşıladı. ''Hayırdır Aren, saatten haberin va-'' sözünü tamamlayacakken sustu. Kıpkırmızı gözlerimi görmüştü belli ki. Durdu ve bana baktı. ''Ne oldu?'' 

''Tekrar gelmişler, daha fazlalarmış.'' ağlamamaya çalıştım. Zar zor konuştum. Ada beni eve aldı ve yanıma oturdu. Ben ağladım, o sarıldı. Saatlerce ona sarılıp ağladım. Zaten böyle olurdu. Susardı ve benim ağlamam bitene kadar sarılırdı bana. Hiç konuşmaz, soru sormazdı. Bilirdi çünkü fazla konuşamayacağımı. Zaten ben konuşmadan da anlardı beni. 

Ağlamaktan gözlerim ağzım yüzüm mahvolmuştu. Ne olmasını bekliyodum ki?

Ada bana sarılmayı bırakmadı, ama ağlamam bittiğinde konuştu. ''Ben yanındayım Aren.''

''Biliyorum Ada. Elim kolum bağlı benim.''

''Ben senin elin kolun olurum Aren. Yeter ki üzme kendini.''

''Ada.''

''Aren.''

''Sema annelerin evdeki güvenliği olabildiğince arttırdım.'' titrek bir nefes verdim ve devam ettim.

''Nisa abla güvende değil hala.''

''Aren, bizim yere gidelim mi topluca?'' kafamı kaldırdım ve ona baktım. Tabii ya. Sorunumuz çözülmezdi ama bir süre uzaklaşırdık. Hem güvenlik de tamdı.

''Gidelim Ada.'' Ada bana gülümsedi ve ekledi.

''Senin aşkını da çağırsana. Platonik olduğun hanımefendiyi.''

''Ada beni böyle görmesin.''

''O sana iyi gelir. Güven bana.''

''Tamam ama belki kalma zamanımız uzayacak, onun işi var çalışıyor. Gelemezse.''

''Sormadan bilemezsin.'' telefonumu elime aldım ve Bade ile olan sohbetimize tıkladım.

Tereddütlü bir şekilde yazmaya başladım.

Aren: Bade (gönderildi 6.43)

Aren: günaydın 

Aren: sana telafi edicem demiştim ya

Aren: ufak bir tatil yapalım mı?

Aren: yani bizimkilerle gideceğiz

Aren: seni de çağırmamı söylediler

Aren: gelmek istemezsen anlarım

Aren: normal olarak

*ufak bir tatil yapalım mı?* mesajını yanıtladı

yapalım aren :Bade

(gönderilmedi) hem ben de senin derdin neymiş anlarım :Bade

Aren: harbi mi lan?

Aren: şaka değil yani

Aren: ciddisin

Aren: ciddi ciddi gelcen

Aren: allahım kalpten gidicem

Aren: bismillahirrahmanirrahimm

Aren: oy bana bi ateş bastı

aren bak vazgeçicem şimdi he :Bade

Aren: tamam ya tamam kızma

Aren: hazırlan 1 2 saate kadar alırız seni

ne kadar kalıcaz :Bade

Aren: heh işte o konuda bir sorunumuz var

Aren: daha kesin karar vermedik

Aren: yani uzayabilir

Aren: o yüzden sormak istemedim aslında

Aren: çünkü çalışıyorsun

sorun yok :Bade

zaten kafe babamın :Bade

izin almamı sorun etmezler :Bade

Aren: bak karı beni her geçen gün

Aren: şaşırtıyorsun

Aren: daha da düşüyorum hee

aren :Bade

Aren: tamaam anladım sus aren 

Aren: sacmalama aren

Aren: falan dimi

Aren: kızma sen gidiyom ben

Aren: dediğim gibi 1 2 saate alırız seni

Aren: görüsürüz

*Çevrimdışı*

SapıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin