44

55 1 0
                                    

''Ne yavaş hazırlandın Aren be, hadi hepiniz seni bekliyoruz. Ağaç olduk.''

''Bugün bunu ne çok duyuyorum ya tamam be. Sabredin iki dakika geliyorum. Kolum yüzünden zar zor giyiniyorum hazırlanıyorum. Geldiğime şükredeceğinize daha söyleniyonuz.'' Bade odaya daldı.

''Müsait mi değil mi diye sormak yok mu? Kapı tıklatmak falan. Dalınır mı kızım öyle. Hadi giyinik olmasaydım.''

''Sevgilimsin benim, bir şey olmaz. Benden gizlin saklın yok. Yardım etmeye geldim, bizimkiler ağaç oldu harbiden. Ve sen daha giyinmemişsin. Neyi beklediğini sorabilir miyim?''

''Karar veremedim. Tamam git sen gelicem.''

''Gelmişken yardımcı olayım.'' gülümsedi.

''Çok meraklısın sanki yardımcı olmaya balım.''

''Tabii meraklıyım, hem de nasıl bi görsen.''

''Sen iyice sapık olmaya başlıyon bak. İMDAATT SAPIK V-'' ben bağırırken Bade eliyle ağzımı kapadı ve gülmeye başladı.

''Gerçekten delisin sen ya. Bir şey oluyor sanacaklar cidden.'' Bade'yi belinden tutup kendime çektim o da o sırada elini ağzımdan çekti. 

''Oluyor zaten, her an her saniye oluyor. Ben sürekli sana daha da fazla aşık oluyorum. Deli oluyorum kız sana.''

''Diğerleri seni daha da deli etmeden gidelim artık sevgilim.''

''Tamam tamam karar verdim zaten. Şu gömlekle şortu giyeceğim, nasılsa ben denize girmeyeceğim.''

''Olmaz.''

''Niye yakışmaz mı? Ama bana çok güzel olur gibi gelmişti. Ne giyeyim?''

''Yok yakışmayacağından değil, aksine çok yakışacağından. Başkaları bakmasın sürekli sevgilime. Birilerini yolmak zorunda kalmayayım diye.''

''Sen sor bi sevgiline onun senden başkasını gözü görür müymüş? Hem bana diyorsun da ne zaman bir yere gitsen gözler senin üzerine çevriliyor sevgilim. O yüzden sen bu konuda bir şey diyemezsiinn.''

''Ben o sevgilimi yerim. Tamam hadi giyin de gel. Kapıdayım ben.''

''Aaa hani yardımım.'' üstümdeki tshirti çıkardım. Gömleğimi üzerime giydim.

''Tek elle düğmeleri kapamak zor oluyor, yardımcı olur musun sevgilim?'' 

''Hay hay. Tabii yardımcı olurum.'' küçük bir çocuk gibi hissettim kendimi o an. Önümde durdu ve düğmeleri kapamaya başladı.

20 Şubat 2012

''Aren hadi geç kalıcaksın.''

''Anne tamam geliyorum! Ama bu düğmeler benimle kavga ediyor, kapanmıyorlar ki.''

''Bi öğrenemedin şu gömleğini iliklemeyi, gel gel de ben kapatayım düğmelerini. Gecikeceksin hadiiii!''

''Geliyorum anneciimm! Sen de olmasan ben nasıl kapatacağım düğmelerimi?''

''Öğreneceksin annecim düğmelerini kapatmayı, büyüdün artık.''

''Ama o zaman sen kapatmazsın ki.''

Gözlerim doldu, Bade de iliklemeyi bitirdi. Dolu gözlerimi fark etmesin istedim ama geç kaldım, saklayamadım.

''Noldu Aren?'' yüzümü avuçlarının içine aldı.

''Hiç.''

''Ne demek hiç, gözlerin dolmuş sevgilim.''

''Yok aşkım bir şey, sen git ben şortumu giyip geleceğim. Siz çıkın yetişirim ben size.''

''Sonra konuşucaz bunu tamam mı?'' kafamı salladım. Kapıdan çıktı ve diğerlerinin yanına gitti. Ben de hızlıca şortumu giyip zor da olsa odadan çıktım. Gitmemiş, beklemişlerdi. 

''Çok şükür Aren, odanın zeminine yapıştın sandık ya.''

''Söylenmeyin be, geldim işte. Gidelim hadi.'' evden çıktıktan sonra elimi Bade'nin beline doladım. Yakın olmak çok mutlu ediyordu beni.


SapıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin