[keyifli okumalar dilerim 🌼🌸]
Erza ve diğerleri bölgeye vardıklarında ortam kaos içerisindeydi. Ortalıkta buna sebep olmuş olan hiç bir şey yoktu. Şuan için bu kaos büyük bir gizemdi.
Etrafı dikkatli bir şekilde kontrol ederlerken bir yerden ağlama sesi duymuşlardı. Bütün halk buradan uzaklaştırılmıştı o sebeple tuzak olma ihtimalini düşünerek daha dikkatli ilerlemişlerdi sese doğru.
Erza ve diğerleri sesin geldiği yere vardıklarında gördükleri manzara karşısında anlık olarak hareket edememişlerdi. Bir yaratık annesi ve babasını etkisiz hale getirdiği küçük bir çocuğun enerjisini sömürürcesine onu öldürüyordu.Erza hızlıca hareket edip çocuğu tuttuğunda canavarda oldukça hızlı bir şekilde ortadan kaybolmuştu.
Nereye gittiğini çözmeye çalışırken Erza kulağındaki ürpertinin peşine "Ben Tristen, sevgili eşine saygılarımı sunarım kralım " cümlesini duyması ile saniyelik dönmüştü ama yine ortada hiçbir şey yoktu. O canavarın bu kadar hızlı olması sinirlendirmiş aynı zamanda da tedirgin etmişti Erzayı.
Erza çocuğu kucağına aldıktan sonra muhafızlar yerde yatan çifti kendine getirmeyi başarmıştı. Erza ancak o zaman fark edebildi onların Elf diyarı kral ve kraliçesi olduğunu. Muhtemelen şuan kollarındaki güzel çocuk da kurtulabilirse geleceğin kraliçesi olacaktı.Baksa birileri var mı diye bir kaç bölüğü orada bırakıp hızla saraya yol almışlardı. Erza kucağındaki çocuğun gittikçe enerjisinin solduğunu ve hayatını kaybettiğini hissedebiliyordu. Sarayı görüp içeri hızla girdiğinde hemen doktor çağırmıştı. Doktorlar gerekli müdahaleyi yaparken bütün güçlerini kullanıyorlardı fakat sonunda yapacak bir şey kalmamıştı. Kalbinin biri tarafından buruldugunu hissetmiş gibi oldu o an. Sevdiği eşinin yanına geldiğini hissettiğinde huzur bulabilmişti ama bu da kısa sürmüştü çünkü eşinin elini tutmasına rağmen o bilinçsizce ilelemeye devam ediyordu. Seslendiği zaman da cevap vermişti. Ondan yayılan enerjiyi hissettiğinde bir şeyler olduğunu anlamıştı o sebeple izlemeye koyuldu. Ama ortak bölgede Tristen'in dedikleri yüzünden de tedbiri elden bırakmıyordu. Olası bir tehditte bu minik kadın harici kimseyi düşünmezdi.
Lara çocuğun yanına oturup onu sevdikten sonra çocuğun ellerini tutmuş ve ellerini çocuğun göğsünde birlestirmişti. Gözlerini kapattığında değişik hafif bir ışık saçılmıştı. Etraftaki yoğun enerjiler resmen varlığını tüm arsızlığıyla belli ediyordu. Bir zaman sonra enerji yavaştan hafiflemiş ve çocuk gözlerini açmıştı. Bunu kimse bekleniyordu. Herkes şaşkınlıkla susmuştu ve büyük sessizliğin ardından da yoğun bir coşku olmuştu.
Sevdiği kadın ona yaklaşırken hayranlıkla ve saygı ile izledi Erza. Bu kadın onu etkilemeyi ve şaşırtmayı asla bırakmıyordu. Şimdi ise küçük bir çocuğun hayatını kurtarmıştı. Kesinlikle asil, merhametli ve güçlü bir kraliçesi vardı.
Yanına geldiğinde ellerini tutup saçlarından bir öpücük kondurduktan sonra eşinin enerjisinin oldukça düşük olduğunu fark etti. Endişe ile sorduğu sorunun cevabı onu tatmin etmemişti. İyiyim diyordu ama iyi olmadığına emindi. Bunun da Tristen'in bir oyunu olma ihtimali endişe yaratmıştı.
Lara'yı dinlenmesi için bir yere yönlendirirken düşecek gibi olması üzerine tek bir hareketle kucaklamışti Erza. iyi olup olmadığını gözleriyle kontrol ederken tekrar iyinoldugunu dile getirmişti kucağındaki minik kraliçe fakat daha fazla dayanamayarak gözlerini kapatmıştı. Az önceki mucizenin büyüklüğü sebebiyle yorgun olduğunu düşünerek daha doğrusu bunu umarak hızlı adımlarla doktor eşliğinde odalarına gitmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkinci Şans Farklı Dünya
WerewolfAni bir şekilde hayatı son bulan Lara gözlerini hiç bilmedigi ve fantastik bir dünyada açar. Lara' nın bu dünyaya gelişi eşini bulamamış asi ve soğuk Lycan kral Erza'nın hayatını hiç tahmin edemeyeceği şekilde etkileyecek. Erza'nin yaşadığı trajedi...