geçmişi öğrenmek

905 56 0
                                    

Yaptığımız kavganın üzerine yine ufak tefek atışmalarımız olmuştu fakat Erza güzel ve tatlı bir şekilde dudaklarıyla sonlandırmıştı. Kavgalarımız hep bu şekilde bitecekse ara sıra atışmayı ve onu sinirlendirmeyi aklıma not almıştım. Evet şimdi ve ya evlenince istediğim kadar onu öpebilirdim ama bu daha farklı oluyordu. Bu durum içimizdeki enerjinin dışa vurmasından da kaynaklanabilir tabiki.

Erza'nın katılması ve onurlandırması gereken düğün günü gelmiş çatmıştı. Normalde Erza, Ati ve Alga yada sadece Anna ve Set gidip bu işleri hallederken en köklü ailelerden biri olduğu için bu sefer hepsinin gitmesi daha uygun olacaktı. Bu sebeple benide götürme kararı almışlardı. Biraz gerginlerdi neden olduğunu anlamamıştım. Yani sonuçta kral ile birlikte gidecektim güvende olmam gerekliydi. Güvenlik sorun değilse başka onları ne gerebilir ki? Belkide sevmedikleri bir durumdur diye düşünürken
"Ne düşünüyorsun bakalım ?" Dedi Alga.
Hemen ona dönüp fırsat bulmuşken sordum " Normale göre daha bir gergin görünüyorsunuz. Hep bu şekilde mi bu düğün ziyaretleri?"
Dudaklarını hafif birbirine bastırdıktan sonra
"Normalde de koşa koşa gittiğimiz bir durum değil tabiki ama bu sefer uzaktan kraliyet ile akraba olan bir kaç kişi de düğüne davetli. Normalde onların bulunduğu ve kreliyetin de davetli olduğu düğünlere sadece Anna ve Set giderdi ama bu sefer köklü bir aile olduğu için hepimiz gitmeliyiz. "

" Set ve Anna gittiğine göre taht ile alakalı olmasa gerek kişisel bir mevzu sanırım?"

"Daha çok Erza için sorun teşkil ediyorlar. Sebebine gelirsek onu Erza aciklasa daha iyi olabilir " diyip arkamı işaret etmişti.
Hafif çatılmış ve hoşnutsuz gözükmesinden konuştuklarımızı duyduğunu anlamıştım.
"Hoş geldin " dedim ona dönüp gülümseyerek. Bu gülümsememe karşılık yüz ifadesi yumuşamış ve gülmüştü "hoşbuldum miniğim "
"Pekiii anlatır mısın ne olduğunu?" Diyerek tatlı ve meraklı bir şekilde ona baktım. Suratı tekrar bozulurken "Zorlamak istemem tabiki fakat bende düğüne geleceğim için durumdan haberdar olmam iyi olabilir diye düşünmüştüm " demiştim. Ve gerçekten öğrenmek istiyordum.
"Abim ile alakalı " dedi yüzünde tuhaf bir acı ile
"Abin mi? Abin olduğunu bilmiyordum" dedim şaşırmıştım. Hiç adı geçmemişti ve ya görmemiştim. Bu yüzden de bir abisi olduğunu hiç bilmiyordum.

"Önceden vardı artık yok " dedi keskin bir sesle. Hala yüzüne devam etmesi icin bakarken sonunda konuşmasına devam etti.
"Öldü "
Bu dediği şeyle oldukça üzülmüştüm. Elini tuttum destek olmak için.
"Üzgünüm bilmiyordum " dedim.
"Önemli değil miniğim " dedi bana buruk ve hafifçe gülümserken
"Peki onlarla ne alakası var? yoksa onlar mı? " Dedim devam etmek istemiştim. Akrabalarının ne kadar uzak olursa olsun abisini öldürmesi üzücü bir durumdu
"Abimin eşi normal bir kurt kadındı. Hiç kimse için bir sorun teşkil etmiyordu çünkü eş bağı oldukça özel bir bağ. Fakat onlar eşinin sürüsünün düşman olduğunu ve bunu kullanarak kraliyete girmeye çalışacağını söylediler."
Biraz durdu bende merakla dinliyordum
"Bu durumu aramızda en makul şekilde çözmek için toplanmıştık. Abim tabiki eşinden eşi de ailesinden ayrılmayacaktı fakat belirli başlı koruma amaçlı kısıtlamalar olacaktı. Bunlar ayarlanırken onlar gidip sürü ile atışmış ve ortalığı karıştırmıştı. Bu karışıklık yüzünden eşi burada durmak istememişti. Bu sebeple abim bize sırtını döndü ve ikisi de kendi ailelerinden uzaklaşıp başka bir yere doğru giderken Syter saldırısına uğradılar." Sonrasında susmuştu. Bu susma bana sonun iyi olmadığı anlamam için yetmişti.

Ona sarılıp destek olmak istemiştim. Ama şuan o bana destek oluyor gibiydi. Ben daha cok sarsılmış hissediyordum.
Saçlarıma eğilip bir öpücük kondurduktan sonra " merak etme miniğim üstünden çok zaman geçti eskisi gibi acıtmıyor. Fakat onlarla yüz yüze geldigimiz önceki zamanlarda hep bir olay çıktığı için artık karşılaşmamaya dikkat ediyorum."

İkinci Şans Farklı Dünya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin