Jay'in ağzından
Okul'a doğru yürürken kaldırım'daki yavru kedileri seven bir çocuk gördüm, yanına ilerledim ve çöktüm. Birden irkilip bana baktı o anda onun dün gece bahsetdikleri kedi çocuk olduğunu anlamam uzun sürmemişti.
Jay- kedileri sever misin?
Jungwon- evet, ya sen?
Jay- bende, adın ne?
Bildiğim halde sordum adını...
Jungwon- jungwon, senin adın ne?
Jay- bende Jay.
Jungwon- memnun oldum.
Jay- hadi beraber yürüyelim okula.
Jungwon- olur...
Bilerek ona bunu teklif etmiştim, onların bizi beraber görünceki yüz ifadelerini görmeyi merak ediyordum.
İçeri girdiğimiz anda sınıftaki her kesin gözleri bize çevrilmişti, buna gıcıklarda dâhildi öfkeli ve anlamaz gözler ile bakıyordular, belli ki jungwon'a henüz aramızda yaşananları anlatmamışlardı...
Jungwon'un ağzından
Burası önceki okulum'dan bin kat iyiydi. Ne zorbalık görüyordum, nede dışlanıyordum. Aksine arkadaşlarım bile olmuştu, ama onlara önceden yaşadıklarımı söylesem böyle davranır larmıydı?
Jungwon- günaydın.
Yeonjun- günaydın günaydın'da neden Jay ile beraber geldin?
Jungwon- sende mi tanıyorsun? Gelirken karşılaştık, bana birlikte gelmeyi teklif etti, bende kabul ettim... Bir sorun mu var?
Yeonjun- aslında o çocuk'ta sana söylediğim guruptan. Ondan nefret ederim.
Jungwon- iyi bir çocuğa benziyor'du.
Yeonjun- iki yüzlü biri o, bence onlardan uzak durman en iyisi.
Jungwon- aranızda ne geçti de birbiriniz'den bu kadar nefret ediyorsunuz?
O sırada telefon'uma bir bildirim geldi bizim guruptan yazıyordular. Tam guruba girecekken içeri hoca girdi ve bende dikildiğim yerden yerime geçtim. Ve alttan yazmaya başladım.
(Dedikodu mu var??)Sunoo
Lan herkesin içinde konuşmayın
Buradan konuşunJungwon
O zaman soruma cevap verin
Aranızda ne geçti'de bu haldesiniz?Taehyun
Nereden başlasak ki?Kai
Gerçekten çok karışıkJungwon
Olsun anlatın ben anlarım
Nede olsa önceki okulumda
Okul birincisiydimJake
Vay vay vay şuna bak lan
Hava atıyor birde ksjsksjsJungwon
Ben atmayacam da kim atacak oğlum
😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENHYPEN X TXT [yarı texting] Jaywon
Fanfictionenhypen X txt {yarı texting} Jaywon Sunki Jakehoon Yeonbin Taegyu Heekai