18. başınız sağolsun

62 25 43
                                    

Sunoo- o zaman~! Git ve jay'i öp!

Jungwon- ne?!

Sunoo- yanağından yaa! Minik bir öpücük

Jungwon- başka bir şey söyle!

Sunoo- arkadaşlar öyle bir şey yok değil mi?

Niki- evet dediğini yapmazsan ceza alırsın!

Jungwon- iyi...

Kalkıp minik minik adımlar ile jay'in yanına çömeldim. Düşünmek bile kalbimi hızlandırırken şimdi öpüceğim! Yanaktan'da olsa bu benim için çok büyük bir şey!

Yavaşça yaklaştım ve hızlı bir öpücük kondurdum. Diğerlerinin sesi yükselmişti bile.

Sunoo- oouu!

Beomgyu- bu ne biçim öpücük yaa!

Kai- biraz uzun süre öpsene!

hızlı adımlarla yerime geçtim yüzüm kızarmıştı kesin! Jay'e zar zor baktığımda onunda utandığını gördüm. Yüzüne nasıl bakacaktım şimdi!?

Sunoo- sayemde günün mvp'si siz oldunuz

Heeseung- sende az değildin sanki.

Sunoo- ne alaka ya!

Beomgyu- vallahi çok alâka. Niki'den nefret ettiğini ve ondan bıktığını sanıyordum. Ama sen aksine hoşuna gidiyor ve utanıyor muşsun!

Sunoo dayanamayıp beomgyu'ya yastık fırlatmıştı.

Beomgyu- lan!

Yeonjun- yastık savaşı!!!

Ve herkes eline yastıkları alıp birbirine fırlatmaya başlamıştı. Bende önüme kim geçerse ona fırlatıyor'dum.

Birden taehyun ve beomgyu çarpıştı. Çarpışınca çıkan yüksek ses yüzünden bütün dikkatleri üzerlerine çekmiştiler. Döndüğümde ikisinide yerde gördüm filmlerdeki gibi bir pozları vardı.

Heeseung- oouuu!

Jay- bize diyenlere bak yaa!

Utanmış vede kızmışlardı ikisi birden jay'e saldırmaya başladı. Bizde kaldığımız yerden savaşımıza devam ettik

•••

~sabah~

Gözlerimi zar zor açtığımda. Yerde uzanıyordum ve üstümden yastıklardan bir yığın vardı. İçinden kurtulduğum'da etrafta bir göz gezdirdim hiç kimse evlerine gitmemişti anlaşılan. Jay televizyonun yanında kurbağa gibi uzanmıştı.

Niki ve sunoo birbirlerini hala yastık ile dövüyor gibi görünüyordu.

Beomgyu ve taehyun ise koltuğa yığılmıştı.

Heeseung ve Kai yerde üst üste uzanmıştı.

Yeonjun ve soobin ise koltuğun önündeki sehpaya yığılmış yeonjun'un ağzından ise bildiğin salya akıyordu.

Dün nasıl yorulduysak? Şimdi bunları nasıl uyandıracağım diye düşünürken önce fotoğraflarını çekmeye karar verdim. Yüzümde sinsi bir sırıtış ile hepsini çekmiş en son jay'in yanına gelmiştim. Hâlâ yüzüne bakmaya utanıyordum!

Tam tuşa basmışken telefon'dan uyandığını gördüm ve göz göze geldiğimizde elim ayağım birbirine karışmıştı. Telaş ile ayağı kalktığım'da Jay hemen soruya atlatmıştı.

ENHYPEN X TXT  [yarı texting] JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin