22. ♡Sunki ve Taegyu♡

45 21 0
                                    


John- bana yaptıklarının hesabını verme zamanı!

Yüzüme tokat attığın'da yüzüm yere çevrilmişti. Artık bu yaptıklarına sessiz kalamazdım!

İçimde ne kadar öfke varsa hepsini onun o pislik suratından çıkarmak istercesine bir tokat attım. İçim o kadar rahatlamıştı ki!

John resmen yere düşmüştü. Kendiside bunun şokundayken. Çetesinden bazıları gelip benimde kolumdan tuttular ve duvara sabitlediler. Zavallı beomgyu ise halsiz düşmüştü.

Hemde benim yüzümden...

Jay'in ağzından

Yanımızda ki John'un çetesinden olan çocuklar birden dışarı çıktığında hepimiz birbirimize döndük.

Jay- ne oluyor?

Jake- hepsi birden neden dışarı çıktı ki?

Birden tekrar geldiler ve sanki bizi oyalamak istercesine konuşmaya başladılar.

X- neden jungwon'u savunuyor sunuz?

Taehyun- ne alaka şimdi? Hem arkadaşımızı tabii ki savunacağız!

Jake- işinize baksanıza oğlum!

Birden çok net olmayacak bir çığlık duydum. Ama anlayamadım o sırada taehyun çok iyi duymuştu.


Taehyun- beomgyu!?

Beomgyu mu? Ben anlamaz ken birden john'un çetesinden olanlar gelip bizi tutmaya çalışıyordu. Taehyun hepsini birden hallettikten sonra hızla koşarak bahçeye çıkmıştı. Bizde arkasından takip ediyorduk.

Karşımda gördüğüm manzara ile başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü. Beomgyu yerde halsiz yatarken john'da jungwon'u sıkıştırmış dövmeye çalışıyordu.

Jay- John!!

Yine kavga çıkmıştı. Taehyun'u hiç bu kadar kızgın görmemiştim! Biz çoktan diğerlerini yere sermişken o hâlâ kendini çoktan kaybetmiş olan john'u dövmeye devam ediyor'du.

Sonunda bir şekilde ayırdığım'da hâlâ daha dövmeye çalışıyordu.

Jay- taehyun sakin ol! Öldüreceksin!!

Taehyun- bıraksana jay!

Jay- beomgyu'nun yanına gitmemiz gerek!

Beomgyu kelimesini duyar duymaz Jake ve beomgyu'nun yanına koştu.

Taehyun- beomgyu!? Beni duya biliyor musun!?

Beomgyu- ...evet...

Jungwon- iyi misin?

Beomgyu- sence?

Jungwon- jay'in evine götürelim

Taehyun- tamam!

Taehyun beomgyu'yu kucağına almıştı.

Beomgyu- ne yapıyorsun!? İndir beni!

Taehyun- sus beomgyu!

ENHYPEN X TXT  [yarı texting] JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin