Yeonjun- anlamadım?
Soobin- özür dilerim diyorum!
Yeonjun- onu anladık! Ne için?
Soobin- sana olanları açıklamalıydım... Ama... sen izin vermedin!
Yeonjun- bu ne biçim özür dileme şekli be?!
Soobin- özürümüzü'de beğendiremiyoruz!
Yeonjun- adam gibi özür dile o zaman!
Bu iş kavgaya bağlanacak gibi. Çıksam mı? Çıkmasam mı? Arasında kaldım.
Soobin- diledim ya! Daha ne yapayım?!
Sanırım dayanamayacağım!
Jay- kesin yaa kavgayı!
Jungwon'da benim ardımdan çıkmıştı.
Yeonjun- siz bizimi dinliyordunuz?!
Jungwon- üzgünüz hyung.
Yeonjun- tamam sorun değil.
Soobin- jungwon'un özürünü kabul ediyorsun ama!
Yeonjun- sen hayvan gibi özü-
Jay- yeonjun! Sana açıklaması gereken konu'ya bende dahilim!
Yeonjun- sen zaten dahilsin!
Jay- bak!
Niki- ne oluyor?
Gürültümüzü diğerleri'de duyup gelmişti
Jay- bir saniye...ben ve soobin önceden'de arkadaştık. Bu okula geldiğim'de üçümüzde dost olmuştuk. Ama sonra...
Gözümden düşen sıcak damlayı sildim. Ve devam ettim.
Jay- sonra benim büyük annem vefat etti...bunu ilk soobin'e söyledim, o bana destek oluyordu. Büyük annemin vefat'ından sonra kendimi kaybetmiştim. Benim yanımda olurken seni unuttuk. Bunda bizimde suçluluk payımız çok! Sana söylemeliydik... Bende özür dilerim.
Yeonjun- eğer bana'da söyleseydiniz bende senin yanında olurdum Jay... Ama yinede bende özür dilerim. Çünkü size açıklama fırsatı vermedim.
Soobin- senin bir suçun yok! Ben eğer sana söyleseydim...
Yeonjun- beni artık sevmediğinizi ve istemediğinizi düşündüm... Ne zaman yanınıza gelsem beni görmezden geldiniz.
Soobin- çok üzgünüm!
Herkes duygulanmış ve ağlamaya başlamıştı. Buna bende dahildim, soobin koşarak sıkıca yeonjun'a sarıldı. Ve ağlamaları şiddetlendi.
Bunca zamandır bir yanlış anlaşılma yüzünden bir birimize den ayrı kaldık.
Ama artık bitti...
Jungwon'un ağzından
O kadar duygulanmıştık ki herkes onlara sarıldı ve ağlamaya devam etti. Bir süre ağladıktan ve içimizi boşalttıktan sonra altımızda ezilmiş olan yeonjun boğuk sesi ile konuştu.
Yeonjun- kalkın lan boğuldum!
Herkes kaltığında kendimize bir çeki düzen verdik.
Birden temizlik görevlisi içeri daldı
Temizlik görevlisi- bitmedi mi işiniz?!
Sunoo- sence?
Temizlik görevlisi- biraz hızlı olun!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENHYPEN X TXT [yarı texting] Jaywon
Fanfictionenhypen X txt {yarı texting} Jaywon Sunki Jakehoon Yeonbin Taegyu Heekai