Néha össze kell törnie a szívünknek, hogy általa kinyíljon a szemünk és meglássuk, hogy mi is fontos igazán .
Néha meg kell élnünk a fájdalmat, gyengeséget a magányt. Össze kell törnünk ahhoz, hogy új, addig idegen útra léphessünk, és új életet kezdhessünk.Jimin is összetört hiszen az addigi létét a jövőjét veszítette el...
Azt a fiút akit szeretett és az életét vele képzelte el. Butaságot csinált kétségbeesésében és talán több rosszat is megtett volna, ha barátai nem veszik időben észre és vigyáznak rá onnantól kezdve.Azonban amint újra kezdte élni életét, a mindennapjait, akkor jött rá ő maga is, milyen veszteség érte őt. Persze a veszteség, amit érez, nem csak egy személy hiánya, és egy álom, egy jövőkép veszett el vele.
Ugyanis Jungkook mellett megtanult élni, nevetni, és a félelmek ellenére is előre nézni. Jimin a biztonság érzését vesztette el.Még úgy is, hogy a kapcsolatuk nem volt tökéletes, de valahogy mégis kiegészítették egymást, túllépve ezeken.
Szerette Jungkook kitartását, hiszen anno hosszú hetekig ostromolta őt, míg Jimin be nem látta, hogy akire vágyik, nem tesz ellene semmit. Nem szereti viszont, így rá hiába is várna. Ezért, bár Yoongit sohasem törölte ki teljesen a szívéből, lassan Kook is mellé..., de nem a helyére költözött.
Jungkook mindig figyelmes volt vele a kedvében járt, és éreztette mennyire szereti a párját.
Óvta őt minden rossztól, még a legenyhébb szellőtől is. Mígnem Jimin lassan megértette, hogy a szeretet nem csak egy irányba áramlik.
Azonban annak ellenére, hogy vigyázott rá, szerette őt , volt a kapcsolatnak és egyben exének egy rossz oldala is. Túlságosan birtokló volt, és nem engedte Jimint szabadon szárnyalni.
Hiába táncolt fantasztikusan, szép sikereket is el ért vele. A diákjait pedig fel is készítette versenyekre, ahol folyamatosan sikereket értek el. Ő maga, bár vágyott rá, párja miatt ezt nem tehette meg.
Akkor nem értette miért, azzal nyugtatta magát Jungkook talán a kudarctól félti. És míg Hopi és Jin haragudtak rá, mert szerintünk Jungkook csak visszafogja őt. Kérték, hogy álljon végre a sarkára...
Ő viszont nem szólt ellene, csak csendben eleget tett párja kívánságának.
Ez akkor jó volt, nem érezte úgy, hogy hiányozna neki valami az életéből, hiszen Kook minden űrt kitöltött .Gondolataiba mégis beférkőzik egy emlék ... ami három éve történt. Yoogi váratlan látogatása , majd a csók amiről Jimin oly sokat álmodozott ... és hiába is teljesült akkor rejtett vágya, a lelkiismerete nem engedte szárnyalásra.
Kook mintha tudta volna mi is történt , másnap reggel azonnal faggatni kezdte őt...
A fiú nem akart beszélni róla,közös kis titkuknak szerette volna megtartani...azonban ez nem sikerült neki. Emiatt is taszította el Jungkook maguk mellől Yoongit...
Azonban most, a szakítás után lassan öt hónappal, kezdi a dolog jó oldalát nézni.A titokzatos támogató, segítő még mindig nem fedte fel magát Jimin előtt, bár a lakásba már nem járt reggelit készíteni, de még mindig követte őt. Yoongi pedig nem is szándékozott felfedni kilétét, úgy döntött, hogy inkább csendben, rejtőzködve az árnyékban megbújik...
YOU ARE READING
𝕱𝖔𝖓𝖎𝖝. 𝕭𝕷.🔞𝕭𝕿𝕾 𝕱𝖆𝖓𝕱𝖎𝖈𝖙𝖎𝖔𝖓💜𝕱𝖔𝖑𝖞𝖆𝖒𝖆𝖙𝖇𝖆𝖓.
Fanfiction**A Főnix - A Megújulás Jelképe** ** -Rám nem is gondolsz!? Hm!? Velem mi lesz, ha meghalsz!? Mit fogok csinálni nélküled!? - szinte már visított közben a fiú mellkasát ütötte ököllel. Kook pedig ráhagyta, nem szólt semmit, nem próbálta lefogni sem...