Kimondatlan...

78 11 19
                                    

Sokat tanulhatunk egy szakítás után magunkról is, na meg arról milyen hibákat nem akarunk elkövetni a jövőben

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sokat tanulhatunk egy szakítás után magunkról is, na meg arról milyen hibákat nem akarunk elkövetni a jövőben. Hiszen egy újabb kapcsolatba nem szeretnénk ugyanazt a hibát véteni, és ezt így gondolta Jimin is. Jungkooknak teljesen átadta, az irányítást és ezzel magát is, hiszen mint tudjuk túl naiv. Erre azonban csak akkor jött rá, amikor ő már nem volt mellette. Kook osztotta be az idejét, ő tervezte meg a nyaralást. Miatta nem lehettek a táncteremben fiatal, jóképű pasik, és ritkábban láthatta a barátait...

Nem hibáztatja már magát, amiért elcsattant az a csók, hiszen érző emberi lény, akinek vannak szükségletei. Azon gondolkodott már, hogy vajon megtenné e újra. A válasz pedig ő magának sem egyszerű, ezért is változott benne napról, napra. Ha a vége felé meg is bánta, az mind az idegennek köszönhető, hiszen még mindig nem fedte fel kilétét előtte.
Ő pedig azután a bizonyos este után, rosszul érezte ugyan magát, de az korántsem hasonlítható a korábbi szakításhoz.
A düh, csalódottság, szomorúság, feszültség, türelmetlenség, újra nagy hullámokban törtek rá. Azonban a végére nem maradt más érzés, csak az önmarcangolás. Mivel Jimin ismét magában kereste a hibát.

Nem kérte számon barátait, és nem is faggatta többet őket, szívét és akaratát megerősítve. Makacsul tartotta magát, ahhoz amint azt Hopinak pár hete ígérte.
Nem nézett már vissza, és nem is gondolkodott azon, hogy mi lett volna, ha...

Egyszerűen élte tovább hétköznapjait, élete új ritmust vett fel. Így fejest ugorva a munkába, minden idejét a táncnak és diákjainak szentelte. Többször is érezte ugyan, hogy figyeli vagy óvja őt valaki, azonban már az sem érdekelte. - Álljon elé, ha akar valamit tőle. Erre gondolt minden alkalommal amikor megborzongott a teste.

Yoongi pedig, még mindig magában őrlődött, hogy mitévő legyen. Arra ébredt nap mint nap, hogy a fiú elé áll, színt vall neki végre... Azonban ez addig nem történt meg, hiszen amint meglátta, inába szállt a bátorsága.
Hopi és Jin megszidták, de nem a csók miatt, hanem azért, mert elhallgatta előlük azt. Ugyanis, ha tudnak róla, Jimin akkori hangulatát jobban megértik, és segíteni is tudnak neki.
Yoongi makacs, és még mindig fél a visszautasítástól, főleg mert nem tudja Jimin mire, vagy az ő esetében kire is gondol.
Ez a makacsság Jin szerint nem is változott volna meg, talán még hónapokig sem... Azonban váratlanul feltűnt egy idegen fiú a színen.
Yoongi szeme láttára kezdett Jimin és a fiú egy ártatlan beszélgetésbe a marketben, persze ez neki már akkor sem tetszett... Majd teljesen véletlen a fiú új törzshelye lett a táncterem. Legalábbis Jimin így gondolja, azonban Yoongi nem hisz benne, nem hisz a véletlenekben... Ő úgy látja az új fiú, szerelmére vetett szemet.
A közös gyakorlások a szőkével és Hopival, majd vacsora, ivászat, ahol már Jin és új pasija is sűrűn jelen van. Érthető, hogy Yoongi miért érzi magát frusztráltan, hiszen az ő helye is ott lenne a társaságban.
Ráadásul Jimin újra jóízűen kacag az új fiú mellett, ami idegesítette egyre jobban, mégsem tett még mindig semmit.

𝕱𝖔𝖓𝖎𝖝. 𝕭𝕷.🔞𝕭𝕿𝕾 𝕱𝖆𝖓𝕱𝖎𝖈𝖙𝖎𝖔𝖓💜𝕱𝖔𝖑𝖞𝖆𝖒𝖆𝖙𝖇𝖆𝖓.Where stories live. Discover now