Göksel - Baksana Talihe
İyi okumalar ✨♥️
_________________________________________"Abla gitmesen olmaz mı?" Diye son bir umut sordu Miran ellerini boynuma sararken.
"Ama ablacım bunu konuştuk seninle." dedim onu kucağıma alırken.
" Tamam yaa ama her gün arayacaksın di mi?" Dedi bu sefer yüzüme bakarken
"Tabii ki sözüm söz." diyip yanağına kocaman bir öpücük bıraktım.
"Hadi oğlum gel bakalım otobüs kalkacak" dedi babam Miran'ı kucağına alırken .
Annemle babama son bir kez sarılıp vedalaştıktan sonra otobüse bindim ve İstanbul'a doğru yola koyuldum.
Otogardan yavaş yavaş uzaklaşırken yerimden hafifçe doğrulup arka cebimdeki telefonu çıkardım. Ardından diğer cebimden de kulaklığımı alıp telefonun kulaklık için ayrılan kısmına takıp müzik listemi açıp dinlemeye başladım.
Uzun bir süre sonra akşam annemlerle oturup geç saate kadar uyumadığımız için göz kapaklarım kapanacakken telefonumun melodisini duydum . Telefona baktığımda Ada'nın olduğunu gördüm. Hemen yukarı kaydırıp aramayı cevapladım.
"Çiçeğim"
"Bade,çok kaldı mı canım?"
" Otobüsdeyim daha ama çok kalmadı canım"
" Tamam bebeğim ben seni tutmayayım ama inince ara"
"Tamam canım hadi görüşürüz "
" Görüşürüz "
Dediğinde kapatıp müziğimi tekrar açıp telefonu cebime yolladım.
🌬️🌬️
Bavulumu arkamdan sürüklerken aynı zamanda anneme ve Ada'ya geldiğime dair kısa bir mesaj yazmakla uğraşıyordum.
Apartmanın önüne geldiğim de telefonumu cebime atıp anahtarımı çantamdan çıkardım. Elimi tekrar bavuluma atıp merdivenlerden çıkmaya başladım. Zaten 1. Kat olduğu için çok da zorlanmadan kapının önüne geldim.Anahtarı deliğine sokup çevirdim ve kapıyı ittirerek açtım. Ayakkabılarımı çıkarıp kapıdan adımımı atıp içeri girdim.
Önce eve kısa bir tur atıp herhangi bir şey var mı diye bakmıştım. Bir şey olmadığını gördüğümde yatak odası olarak ayarladığım odaya geçtim ve kıyafetlerimi yerleştirmeye başladım.
Bir yıldır İstanbul'da konservatuar okuyorum. Okulun başından beri yurtta kalıyordum. Ancak yemekler olsun, ortamı olsun yurtta kalınamayacak kadar kötüydü.
Bu yüzden yurttan ayrılıp kendi evime çıkmıştım. Tatil için memlekete gitmiş okul açılacağı için geri İstanbul'a gelmiştim. Şimdi de evime yerleşiyordum.
Yaklaşık bir saat sonra odamı tamamen bitirmiştim. Saat 10 'a geliyordu. Karnımdan gelen sesle acıktığımın yeni farkına varmıştım.
Yol yorgunu olduğum için bir de yemekle uğraşamayacağıma karar verip telefonumu elime aldım ve pizza siparişi verdim.
Biraz telefonla uğraştıktan sonra kapım çaldı. Delikten baktığımda kuryenin olduğunu görmemle kapıyı açtım ve ücretini ödedikten sonra pizzayı alıp içeri girdim.Mutfağa gittim ve kutuyu açıp karnımı doyurdum. Karnımı doyurduktan sonra yorgun olduğuma karar verip yatmak için odama gittim ve üstüme Tom ve Jerry'li pijama takımımı geçirdim. Gözümü yeni kapatmıştım ki yukardan gelen yüksek sesli müzik ile tekrar açmak zorunda kaldım.
Saat neredeyse 12'ye geliyordu.Bir süre bekledim belki kapatırlar diye. Ama olan tek şey müziğin sesinin daha fazla artmasıydı. Üstüne üstlük müziğe insan sesleri de karışmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENLE BEN
Roman d'amourAkrabalarının tüm engellemelerine rağmen konservatuar okumak için Bitlis'ten İstanbul'a giden kız, çapkın görünümlü üst komşusuna bir şeyler hissetmeye başlar. Profesyonel bir hikâye değildir kusurlarımız varsa affola.