Medya: Ada KANDEMİR
Herkes yemeğini yiyordu bende utandığım için iştahım kapandı.
"Müsadenizle ben doydum."
"Nereye kızım?" Yavuz Beyin sorusuyla ona döndüm.
"Biraz bahçeye çıkıcam Yavuz Bey." dedikten sonra cevaplarını beklemeden yemek odasından çıktım yavrularımda peşimden geliyordu. Evin dış kapısını açtım tam çıkıcakken Alex (hatırlamayanlar için Doberman cinsi olan) dışarı fırladı hemen.
Bir tehlike olabileceğini sezerek elim sırtıma doğru gitti ve her ihtimale karşı silahı almak için tetikte bir halde hızlı adımlarla Karamla birlikte bahçeyi geçerek dışarı çıktık.
Yüzü maskeli bir adam Yavuz Beyin korumalarından birinin boynuna silah dayamış ve diğer korumalara karşı kalkan oluşturmuştu kendine. Alexde ona havlıyordu.Yüksek ihtimalle birazdan KANDEMİR ailesi dışarı çıkardı ve yapacağım şeye engel olurlardı bu yüzden Karamla birlikte hızlı bir şekilde adam bizi fark etmeden birkaç evin bahçesine girerek adamın arkasındaki evin bahçesine ulaştık.
Şuan tam adamın arkasındaki duvarın arkasındayım sesler artmaya başladı bu iyiye işaret değil daha hızlı olmalıyım diyerekten hemen duvara tırmandım.
Şuan korumaların ve KANDEMİR ailesinin görüş açısına girdim tam Yavuz Bey konuşacağı zaman ona elimle sus işareti yaptım. Herkes bana bu delinin orda ne işi var der gibi bakıyordu.
Sessiz bir şekilde duvardan aşağı indim ve tam olarak şuan adamın arkasındayım. Yavaşça adama yaklaştım ve boynuna duvarın yanından aldığım odunla son hız vurdum. Adam kafasını çevirip bana baktı bu sırada koruma adamın kollarından kurtulmuştu.
~Aslında onları shiplemiştim yaa
Ne saçmalıyon Fadik korumayı öldüre bilirdi bu şerefsiz.
~Off tamam bişey demedim varsay.
Fadik şuan senle uğraşamam. Adam bana baktıktan sonra yere çakılmıştı zaten. Ama şuan herkes bana Far görmüş tavşan gibi kitlenmiş durumda.
"Bir sorun mu var?"
Bu sefer sanki ben aslında yoğum demişim gibi bakıyorlar. Fadik noluyo lan?
"Sen demin tarzan gibi oradan atladın üstüne adamı tek hamlede bayılttın vede hiç bir şey yokmuş gibi davranıyorsun. Nesin sen süpermen falanmı?" dedi en küçük biyolojik abi Araz.
"Yani çokta bişi yapmadım aslında. Neyse benim gitmem lazım işlerim var." deyip hızla uzaklaştım. Arkamdan seslenselerde dönmedim çünkü kalsaydım beni soru yağmuruna tutarlardı. Alex ve Karamda peşimdelerdi.
Tam sokağın köşesini döndüm arkamda hissettiğim nefesle bir irkildim hemen ardından birinin elini omzuma koymasıyla kolunu tuttuğum gibi duvara yapıştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret Ailem Mi?
ChickLitŞu an yaşadığım saçmalığa anlam veremiyorum ne diyor bu doktor ne karıştırılması ben 17 yıl boyunca o kadar işkenceyi boşuna mı gördüm boşuna mı duygusuzluğu öğrendim ben bir hiç uğruna mı hissizleştim yani... Mardin Aşiretiler mi birde! 4 biyolojik...