Selamlar!! Yeni bir tepki'ye hoşgeldiniz!!
Tepki:Onların o gün doğum günleri var, sizde onların doğum günlerini kutluyorsunuz.Slenderman; Bir varlığın doğum gününü kutlamak...? Daha doğrusu ne zaman doğduğu yada var olduğu gün..yada boşversene! Ne önemi var? Ona kuru bir şekilde "Doğum günün kutlu olsun." dedin Slenderman ilk başta kıpırdamadı sonra yavaşca sana doğru kafasını çevirdi ve 10 dakika boyunca ölüm sessizliği oluştu sen biraz tedirgin oldun ve gözlerini kaçırmaya başlamıştın yerlere baktın köşelere doğru göz gezdirdin fakat Slenderman hiç birşekilde hareket etmeden sana doğru baktı en sonunda "Peki, Teşekkürler." Diyerek gözden kayboldu.
Jeff; "Doğum günün kutlu olsun Jeff, iyiki doğdun" Jeff sana anlamsız bakışlar atıyordu ilk başta olayı anlayamamıştı doğum günü + Jeff ... Jeff için "Doğum Günü" fazla zıt birşeydi ama o sırada Jeff'in bakışları
yere kaydı geçmişi aklına gelmişti ilk başta birşey söylemek için açtığı ağzı birşey söylemeyeden kapandı fakat fısıltıdan yüksek bir sesle
"Teşekkür ederim..sanırım"Jane;Bu gün onun doğum günüydü. Fakat pekte mutlu yada hevesli değildi. Herkesten gizli bir yerde saçına takılmış maskesini düzeltmeye çalışıyordu o sırada sen ormanda gezinti yaparken sigara içiyordun tam da Jane'yi görmüştün ne yaptığını uzaktan tam anlayamamıştın yavaş adımlarla yaklaştın ve Jane'nin saçına takılmış maskesini düzeltmeye çalıştığını gördün bir anda Jane'nin doğum günü aklına gelmişti. Boğazını temizledin ve "Doğum günün kutlu olsun Jane." sesinden tereddüt damlıyordu Jane maskesini düzeltirken senin sesini duymuştu ve aceleci bir tavırla maskesini düzeltmeyi başarmıştı ve hızlıca arkasına döndü ve inanamayarak baktı "Sen..benim doğum günümü hatırladın..teşekkür ederim.."
Jane yavaş adımlarla yaklaşmış, sana sarılmıştı parmaklarının arasında ki sigaranın külünü parmağın ucuyla yere düşmesini sağladın(?) Ve karşılık vererek soğuk ellerini yavaşca Jane'nin sırtınına yerleştirdin "...Rica ederim."Nina;Ormanda bir kütüğün üzerine oturmuş bıçağını inceliyordu doğum günü tamamen aklından çıkmış bir hâldeydi. Sen ormanda kendince takılırken içinde bir his vardı yürümeye devam ederken Nina'yı görmüştün onun yanına yaklaştın ve hafifce belini eğdin "Hey, Nina nasılsın?" Nina sana küçük bir bakış attı ve bıçağına doğru tekrar kafasını çevirdi "Yani, iyiyim" o sırada isteksizce bakışların yere düşmüştü hafifce boğazını temizledin ve "İyiki doğdun Nina, doğum günün kutlu ve mutlu olsun." Dedin Nina sana şaşkınlıkla bakıyordu "Ne? Sen benim doğum günümü kutladın sen...teşekkür ederim..."
Ben D.; Bir köşede oyun oynarken dünyadan haberi yoktu. Saatler geçmesine rağmen ağzından bir "Hıh" sesi bile çıkmıyordu sen görevden gelmiştin maskeni bir kenara fırlatmıştın fakat masken kırılmış küçük parçaları ise yüzünde yara yaratmıştı sıkıntılı bir nefes verdin ve koltuğa oturdun ve sigara paketini çıkarıp sigara aldın, içmeye başladın yavaşca sinirlerin kayboluyor onun yerine huzur geliyordu farketmeden bir kutu sigara içmiştin Ben sana "Gerçekten mi?" Bakışı atıyordu "S/a sen ciddimisin 1 kutu sigarayı dibimde ne diye içiyorsun? Siktir git bahçede iç!" Yavaşca kafanı Ben'e çevirdin ve ve alaycı birşekilde sırıttın tekrar önüne dönerken hafifce birşeyler mırıldandın "Ah..aptal..hm, hey ben!" Ben sana isteksizce başını sana çevirdi "Ne var?" Hafifce yutkundun ve "Doğum günün kutlu ve mutlu olsun" ben bakışlarını kaçırdı "Pekâlâ, teşekkür ederim."
Masky;Sen Timothy(Masky) ile çok yakın arkadaşlardınız bir gece ormanda Tim sigara içerken sen yere bakıyordun Tim senin sigara içmediğini fark edince umursamadan sigarasından derin bir nefes çekti ve hava'ya doğru üfledi, duman hava ile karışırken sen belini dikleştirdin ve boğazını temizledin "Doğum günün kutlu olsun" Tim sigarasından derin bir nefes daha çekerken senin onun doğum gününü kutladığı an göz ucuyla sana baktı "Pekâlâ, fakat benden teşekkür bekleme" sen dilini şaklattın ve "Senden neden teşekkür istiyeyim söylermisin bana yarım akıllı piç?" Tim fısıltıdan yüksek bir sesle küfür etti ve önüne döndü çok geçmeden isteksiz bir sesle "Teşekkür ederim." Dedi.
Hoodie;Saat gece 3'e yaklaşırken Hoodie ile terk edilmiş bir deliler hastanesinin loş ışıklı koridorlarında yürürken Hoodie sana birşeyler anlatıyordu sende dinliyordun tabii, sen göz ucuyla Hoodie'a baktın ve kayıtsız bir sesle "Doğum günün kutlu ve mutlu olsun" dedin sesin koridorda yankılanmıştı Hoodie sana ufak bir bakış attı ve "Sağol." Dedi.
Toby;Ormanda Toby ile yürüyüş yaparken Toby kekeleyerek sana birşey anlatıyordu..daha doğrusu anlatmaya çalışıyordu sen Toby'e doğru kafanı çevirdin "Toby, doğum günün kutlu olsun, nice yaşlara, iyiki doğdun" dedin Toby çekingen bir tavırla arkasına döndü ve kekemeliği daha da artmış olacak ki "Teş-teşekkür e-eder-ederim..." dedi fark etmiş olman lazım ki Toby'in hafif yanakları pembeleşmişti.
EJ;Jack'in muaniye odasında(Umarım doğru yazmışımdır.) Bir sandalye'ye oturarak Jack'in bir kurban'ın organlarını ayırırken sen Jack'e bir konu hakkında konuşuyordun Jack pek birşey söylemiyor arada "Hıhı" yada kafasını onaylar birşekilde sallıyordu sen bir anda duraklamıştın ve Jack'i rahatsız etmeyicek birşekilde Jack'e yaklaştın ve "Doğum günün kutlu olsun" dedin Jack olaya fazla kaptırmış olacak ki kafasıni sallamıştı fakat bir anda kafasını sana çevirdi ve "Ha? Ne sen? Teşekkür ederim yani.."
Dedi.Liu;Bahar ayı ve Liu ile birlikte ormandasınız, Liu yerdeki hoşuna giden yaprakları eline alıp inceliyor ve defterine koyuyor sen ise sigara içerken Liu'u izliyordun yerinden ufak bir kıpırdadın ve hafifce öksürdün Liu derin bir iç çekti ve "Hayırdır? Yoksa bünye'n kaldırmıyormu?" Sen alaycı birşekilde sırıttın "Hayır..sadece hafif soğuk hava kapmışız" Liu hafice birşeyler mırıldanmıştı pek birşey anlamamıştın fakat onun sana fısıltıdan yüksek bir sesle "Aptal kız.." dediğini duymuştun sen soğuk ellerinle hafifce enseni kaşıdın ve "Doğum günün kutlu olsun yani ne diyeyim.."
Liu sana hafifce tebessüm etti "Bak, işte bu yüreğimi ısıttı." Dedi..