Yeni bir tepki'ye hoşgeldiniz.
Tepki; Onlar sizden hoşlanıyor. Lakin siz başka birisine aşıksınız. Bunlar bir gün sizin odanızda bir günlük buluyorlar ve okuyorlar. Böylelikle bizim başka birisine aşık olduğunuzu öğreniyorlar?
-Tepkileri Ne Olur?------------------------------Slenderman; Dostum...büyük sıçtın duygulardan uzak bir varlık seni sevdi ve sen başka birisine mi aşıksın? Şeytan'ın aklına gelemiyecek şekilde seni batırıcak. Olmayan psikolojin daha da derinlerde kaybolucak. Sadece Slenderman. Başka hiç kimsenin gölgesini, varlığını hissedemeyeceksin. Sevdiğin adamı gözlerinin önünde parçalayacak. Gün ışığı yok. Huzur desen...o zaten olamayacak. Asla.
Jeff; Günlüğünü okurken kana susamışlığı daha da artacak. Senin gözlerinin önünde çocuğu bıçaklayacak ve yüzüne masum bir gülümseme çizicek...Ne kadar tatlı, değil mi? Ve sana gelince senin vücudun da morluklar, kesikler, derin yaralar olacak sen yarı baygın iken Jeff senin yüzünü tokatlayacak. Ve duyabileceğin tek ses Jeff'in kahkası ve senin Jeff'e olan haykırışın olacak.
Jane; Sinirle elinde ki bıçağı kavramıştı. Hiçbir şey demeden o çocuğu bulmaya gitmişti çocuğun kafasını bedeninden ayırıcak ve sadece senin adını mırıldanacak senin yanına elinde kanlı bir kafayla gelicek ve senin yanına o kafayı atacak sen daha olayı anlayamamışken Jane sana bağıracak ve sana defalarca tokat atıcak seni sevdiğini fakat senin baska bir piç kurusuna aşık olduğunu yüzüne tokat gibi vuruyordu daha sonra sakinleşmeye çalışırken seni yakalarından tutacak ve sana ancak şunları söyleyecek "S/a sen benimsin. Başka seçeneğin olamaz."
Nina; Sinirden delirecek sevdiğin adamı bıçakla delip deşik edicek ve kanlı elleriyle senin yanına gidecek, kanlı bıçağını senin kalbinin üzerinde tuttu senin kulağına fısıldarken sesinde agresiflik damlıyordu. Seni daha da sıkıca tutucak sanki seni kaybetmekten korkuyormuşcasına sanki en değerli şeyi tutuyormuşcasına seni yakınında tutacak kimseyle konuşamayacaksın sadece Nina. Sadece Nina'nın kokusu, sesi, kıkırdaması, eşyaları, gölgesi...Sadece Nina.
Ben D.; Senin sevdiğin adamı gerekenin en ağırını yapacak ve senin hayatını hapis edecek. Ben ile uğraşacaksın Ben ile ilgilineceksin başka hiç kimse yoksa cezaları daha da ağır olacak. Ben sadece seni istiyor. Başka hiç kimseyi sadece Ben'i seviceksin başka seçeneğin yok.
Masky; Bu adam zaten psikopat iyice delirecek. Sinirden sevdiğin adamı parçalara ayıracak ve seni baya sert bir şekilde dövecek ve sana "Sürtük" lakabını takacak.
"Noldu sürtük yoksa sevgilini mi özledin? O artık hayatta değil sadece sen ve ben."Hoodie; Sevdiğin adamı tekmeleyerek öldürecek ve sen göz yaşı dökerken o kamerasıyla senin videolarını çekecek.
"Ah...benim tatlı sevgilim...~ sen benimsin...başka hiçkimse'nin olamazsın..."
Brian sürekli seni izleyecek ve sen bundan rahatsız olsan bile seni izleyecek. Senin sevdiği adamı öldürdüğünü defalarca anlatacak nasıl öldürdüğünü tek, tek bütün detaylarına kadar.Toby; Sinirden tikleri ve seğirmeleri artacak sevdiğin adamı çıplak elleri ile kafasını bedeninden ayıracak. Sadece sen ve Toby. Kimse sizi ayıramayacak. Toby buna elbette karşı çıkacak ve gerekenin en ağırını vericek.
Ej; Sinirden deli'ye dönecek. Sevdiğin adamı elleri ile nestere ihtiyaç duymadan organlarını ayıracak, gözlerini oyucak. Konu sana gelince seni tehtid edicek ve bu konuda baya da ciddi gözüküyor. Ona karşı çıkma yoksa o akşam birisi ölücek.
Liu; Adamı bulduğu gibi öldüresiye dövücek. Gram acımayacak. Silahı ile defalarca sıkacak. Yetmedi kalbini bile sökecek. Seni saçından tuttuğu gibi öldürdüğü adamın yanına getiricek ve sen şokla Liu'u izlerken Liu kahkahalara boğulucak.
Kate; Adamı senin gözlerinin önünde parçalayacak ve adamın kalbini alıp sana uzatacak ve kıkırdayacak. Daha sonra sana yaklaşacak kanlı elleri ile yüzüne dokunucak ve sana sırıtarak senin kulağına anlamadıgın birsey fısıldayacak.
just_cora
(İstek için teşekkürler. Pek Kate ile bilgim yok o yüzden fazla emin değilim ve bölüm hiç güzel olamadı üzgünüm.)