Selamlar yeni bir tepki'ye hoşgeldiniz.
Tepki; Biz Tarih, Gündem, Haber, Eleştiri, Ebediyat, Coğrafya hakkında baya iyiyiz ve bir gün bir akşam bir toplantı oluyor ve konuşma sırası bize geliyor bi ciddiyetle konuşmaya başlıyoruz diksiyon, konuşma tarzımız baya iyi ve Eleştirme ve Algı konusunu baya iyi bir şekilde anlatıp yerimize çekiliyoruz tepkileri ne olur?
Slenderman; Seni dikkatle dinlemişti ve senin bu konularda mantığı kullanman ve Algı yaratman baya bir hoşuna gitmişti bundan sonra seninle konular hakkında konuşacak.
Jeff; Pek bu konularda yakın değil ve sen konuşmaya başladığında fısıltıdan alçak bir sesle oflayıp pufluyordu fakat konuşma sırası Jeff'e gelince bir sana bir Slenderman'e bakıyordu kafasından birşeyler sallamaya çalışıyordu fakat eline yüzüne bulaştırdığını anlayınca sustu.
Jane; O da seni dikkatle dinliyordu ve konuşma tarzını, Algını baya beğenmişti seni dinlerken senin arkandaydı sen konuşmanı bitirdikten sonra hafifce omzuna dokunup gülümsedi.
Nina; Etrafı incelerken konuşma sırası sana geldiğinde oturuşunu yavaşca düzeltti ve seni izlemeye başladı senin konuşmanı dinlerken beyini idrak edememişti fakat anlamış gibi yaptı ve etrafı incelemeye devam etmişti fakat Algını baya beğenmişti.
Ben D.;Yanında ki Jeff'e masanın altından gizlice garip hareketler yapıyorken konuşma sırası sana gelince seninle kısa bir göz teması kurdu ve hızla gözleri yere kaydı seni dinlerken sıkılmıştı, fakat konuşma sırası Jefften sonra kendisine gelince o da konuşmaya çalıştı fakat konuların hepsinden ayrı ve saçma sapan olduğunu fark edince sustu.
Masky; Seni dinlerken seninle konuşmanın mantıklı olabileceğini düşündü sen Eleştiri ve Algı yaparken dikkatle dinledi. Sen yerine çekilirken Hoodie'a küçük bir bakış attı. Belki bundan sonra seninle bazı konularda konuşabilir.
Hoodie; Konuşma sırası sana geldiğinde Masky'e ve sana küçük bir bakış attı seni dinlerken parmaklarının arasında ki kalemi inceliyordu.
Toby; Seni dinlerken önündeki kağıdı inceliyordu. Senin konuşma tarzını, Diksiyonunu ve Algını baya beğenmişti belki Toplantı sonrası seninle görevler hakkında konuşabilirdi.
Ej; Seni dinlemeye başlarken seni inceliyordu fakat sen Eleştiri ve Algı yapmaya başladığında yerinde hafifce kıprandı ve seni daha dikkatli birşekilde dinlemeye başladı.
Liu; Herkesi dikkatle dinlemişti fakat sıra sana gelince senin Algi yapmanı baya beğenmişti sen konuşmaya devam ederken seni izliyordu daha sonra önünde ki kağıda ve yanında ki kalemi incelemeye başladı.