Selamlar yeni bir tepki'ye hoşgeldiniz.
Tepki; Onlar sizden hoşlanıyorlar ve bir gün siz merdivenden aşağı ineceğiniz sırada bir proxy'i sizi itiyor ve onlarla çarpışıyorsunuz.
Slenderman; Odanda raporlar üzerinde ilgileniyordun en sonunda çalışma masandan kalkıp odanın kapısına yaklaştın ve odadan çıkıp merdivenlerin basamağına basacağın sırada sırtına baskı yapılmış bir el ile basamak atlayarak birisine çarpmıştın fakat hissettiğin o ürpertici havadan Efendi'nin olduğunu anlamıştın başını hafifce kaldırmış yüzünde anlaşılmayan bir ifade vardı Efendi sana küçük bir bakış atarak konuşmaya başlamıştı.
"S/a? Merdivenlerden düşecek kadar sakarsan niye proxy'sin? Yada arkandakini fark edemeyecek kadar bir proxy isfarımısın?"
Sen başını eğmiştin Efendi'nin sana aşağılarken zihnindeki sesler susmuyordu.
"Efendin haklı S/a!"
"Sen sadece bir proxy isfarısın!"
"S/a sen tam bir aptalsın!"
"Sen bu aptallıkla nasıl proxy olabildin S/a?"
"Aptal, aptal, aptal, aptal, aptal, aptal, #€+@!!!!"
Kafanda ki sesler gittikce bozuklaşıyor, bozulmuş bir radyo gibi tekrarlanıyordu sen yavaşca seğirmeye başlayıp istemsizce gülmeye başlayınca Slenderman senin titreyen elini tuttu ve beklenmeyen bir nadirlikte şunları demişti; "Seni şimdilik affediyorum. Fakat bir daha olmasın. Sevgili S/a."
Neler oluyor? Efendin sana nazik bir ses tonu ile konuşmuştu seğirmelerin kaybolmuş, zihninde ki sesler susmuştu sakinleşmiştin ve tabiiki de Efendin ortadan kaybolmuştu...Jeff; Jeff ormanda biraz zaman geçirdikten sonra odasına geri dönmek için merdivenlerden çıkacağı sıra Birisi ile yere düşmüştü sinirle bağıracaktı ki...
"UGH! SENİ OROS-...S/a?"
Sana şaşkınlıkla bakıyordu hafifce yanaklarının ısındığını hissediyordu bakışlarını kaçırmıştı hafifce sesi titriyordu.
"Kim seni itti söyle ba-bana."
Sen halini ensene uzattın ve kaşımaya başlamıştın Jeff'e küçük bir bakış atarak.
"Bende bilmiyorum başımı çeviremeden itti anasını siktiğimin orospu çocuğu."
Jeff senin küfürüne kıkırdamıştı.
"Ah, S/a senin bu hallerine hayranım...ama boşver hem yanlış hatırlamıyorsam yerler pis bu pozisyonu odamda yatağımda yapsak olurmu?"
Sen Jeff'e şaşkınlıkla bakarken Jeff seni elinden nazikce tutarak seni odasına götürmüştü.Jane; Seni arıyordu fakat bulamayınca biraz morali bozularak odasına gitme kararı almıştı merdivenlerden çıkarken seni üstünde beklemiyordu sen ona dik dik bakarken Jane gözlerini kaçırıp, kızarıyordu. Sen Jane'ye küçük bir bakış atarak konuştun.
"Ne? Bilerek mi yaptım?"
Senin agresifliğin Jane'yi daha da utanmasına yol açıyordu boğazını temizleyip zorla gözlerinin içine bakmıştı.
"H-hayır, hayır...bilerek yapmadın sadece...seni üstümde görmeyi beklemiyordum."
"Bende senin üstüne düşmeyi beklemiyordum Jane!"
Jane hafifce kıpırdandı ve ayağa kalktı üstünü silkeledikten sonra hızla odasına koşmuştu kapıyı arkasından kapattıktan sonra sevinçle yatağına oturmuştu...