𝗡𝗼𝘄 𝗽𝗹𝗮𝘆𝗶𝗻𝗴:
"(𝗔𝗿𝗮𝗯𝗶𝗮𝗻 𝗡𝗶𝗴𝗵𝘁𝘀 ~ 𝗪𝗶𝗹𝗹 𝗦𝗺𝗶𝘁𝗵)"
01:23 ━━━━●───── 03:11
◁ㅤ ❚❚ ㅤ▷ ㅤㅤ╭──────────.★.. ─╮
╰─ ..★.──────────╯
Sınır: 15 oy, yorum
Bir varmış bir yokmuş...
Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde Sija adı verilen bir krallık varmış. Bu krallık kocaman çölün ortasında bulunan, muhteşem bahçeleri ve meyve ağaçlarıyla bilinen bir vahaymış. İlk Sija kralının nazikliği ve hoşgörüsü sayesinde tanrıların ona ve halkına ilk buraya göç ettiklerinde hediye ettiği söylenir.
Ve tanrılar bu krallığın insanlarına bir hediye daha vermiş...
Masal ve hikayelerin gücünü...
Sija halkının herbir bireyi farklı, farklı muhteşem hikayeler biliyorlarmış. Bu hikayeler sayesinde, topraklarına bereket yağıyormuş. Hikayeleri sayesinde insanlar şifa buluyor, mutluluklarına mutluluk katıyorlarmış. Bu krallık kimseyle savaşa girmeyen ve kendince yaşayan huzurlu bir krallıkmış.
Taki...
Birileri bu gücü ve güzelliği kıskanana kadar...
Bir gün Sija krallığı kabus gibi bir güne uyanmış. Komşuları olduğu iki krallık onlara pusu kurmuş ve sabahın ilk ışıklarıyla krallığa hücum etmişler. Güzelim şehri yıkmaya ve harabeye çevirmeye başlamışlar.
Erkekleri öldürmüşler, kadınları ganimet olarak almışlar. Çocuklara hayatlarının travmasını yaşatmışlar.
Sija krallığının güçlü ve cesur kralı anında karşılık vermeye çalışmış ama... başaramamış...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
‧₊˚♡𝐀𝐫𝐚𝐛𝐢𝐚𝐧 𝐍𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬ღ ᵂⁱᵗʰ ᴳᵒʲᵒ ˢᵃᵗᵒʳᵘ
Fanfic𝑨𝒓𝒂𝒃𝒊𝒂𝒏 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕𝒔 𝑳𝒊𝒌𝒆 𝑨𝒓𝒂𝒃𝒊𝒂𝒏 𝒅𝒂𝒚𝒔 𝑴𝒐𝒓𝒆 𝒐𝒇𝒕𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒏𝒐𝒕 𝒂𝒓𝒆 𝒉𝒐𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒉𝒐𝒕 𝑰𝒏 𝒂 𝒍𝒐𝒕 𝒐𝒇 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒘𝒂𝒚𝒔 𝑨𝒓𝒂𝒃𝒊𝒂𝒏 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕𝒔 𝑳𝒊𝒌𝒆 𝑨𝒓𝒂𝒃𝒊𝒂𝒏 𝒅𝒓𝒆𝒂𝒎𝒔 𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒚...