𝗡𝗼𝘄 𝗽𝗹𝗮𝘆𝗶𝗻𝗴:
"(Deewani Mastani ~ Deepika Padukone)"
01:23 ━━━━●───── 03:32
◁ㅤ ❚❚ ㅤ▷ ㅤㅤ
Zam geldi! Sınır: 20 oy ve yorum
"Biraz daha altın renkli takı getirin!" Arkamdaki yardımcılardan biri diğerlerine hitaben bağırdı.
"Bu Badlah güzel değil!" Başka bir yardımcı, diğer birinin getirdiği badlaha bakarak kaşlarını çattı. "Daha güzel kumaşlı birşey bul çabuk!" Diyerek onu gönderdi.
Bugün o büyük gündü. Saraya gideceğim ve öykü dansını yapacağım gündü. O kahrolası gün gelmişti.
Aynada kendime baktım.
Üzerimde birkaç dakikaya değişecek olan siyah bir elbise vardı. Mavi gözlerim aynanın içinden kendi ruhuma bakıyordu.
"Kyou hanım... izninizle saçınızla ilgilenmeye başlıyorum." Bir yardımcı kafamdaki örtüyü çıkarırken benden rica etti.
Hafifçe kafamı sallamakla yetindim. Yardımcının saçımdaki hafif ve yumuşak dokunuşlarına karşın gözlerimi kapattım. Yardımcının bu dokunşaları beni geçmişe götürmüş ve deja vú yaşamama sebep olmuştu. Ve geçmişime ait anılar kütüphanesinden bir sayfa açıldı zihnimdem.
。゚☆: .☽ . :☆゚。
"Bence Kyou'ya bu daha çok yakışır!" Dedi ve elindeki çiçekli altın tacı gösterdi.
"Hayır, bu! Baksana Kyou'nun bu mavi saçlarına inciler bin kat daha iyi olur!" Elindeki inci takıları diğerinin yüzüne yaklaştırdı. Ben ise onların kavgasını oturduğum yerden aynadaki ya yansımalarından izliyordum.
İkiside birbirinden güzeldi...
Peri gibiydiler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
‧₊˚♡𝐀𝐫𝐚𝐛𝐢𝐚𝐧 𝐍𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬ღ ᵂⁱᵗʰ ᴳᵒʲᵒ ˢᵃᵗᵒʳᵘ
Fanfiction𝑨𝒓𝒂𝒃𝒊𝒂𝒏 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕𝒔 𝑳𝒊𝒌𝒆 𝑨𝒓𝒂𝒃𝒊𝒂𝒏 𝒅𝒂𝒚𝒔 𝑴𝒐𝒓𝒆 𝒐𝒇𝒕𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒏𝒐𝒕 𝒂𝒓𝒆 𝒉𝒐𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒉𝒐𝒕 𝑰𝒏 𝒂 𝒍𝒐𝒕 𝒐𝒇 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒘𝒂𝒚𝒔 𝑨𝒓𝒂𝒃𝒊𝒂𝒏 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕𝒔 𝑳𝒊𝒌𝒆 𝑨𝒓𝒂𝒃𝒊𝒂𝒏 𝒅𝒓𝒆𝒂𝒎𝒔 𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒚...