0.1

14 2 1
                                    

Bölüm Şarkısı: Gökçe- Ne yapardım

Eğlenmek için acemi biri tarafından yazılmıştır. Lütfen bunu dikkate alarak okuyunuz.

Kitaba başladığınız tarihi buraya yazabilirsiniz..

Keyifli okumalar:)

25.04.2024

🖤🖤🖤

0530*******: Ne yapardım bilmem..

0530*******:Seni bir gün görmesem.

0530*******:Sesini bile duymasam.

0530*******:Ne yapardım bilmem..

(12.23)

Demir: Yanlış numara kardeşim.

(23.47)

0530*******: Hayatımdaki tek doğru olabilirsin Demir.

0530*******:Ayrıca kendine çok yükleniyorsun. Bu saate kadar telefonunu eline bile almadın yine. Zaten başarılısın, daha fazlasına gerek var mı?

Demir: Kimsin ve numaramı nereden buldun?

0530*******: Muhtemelen daha önce sana ulaşmaya çalışan bir çok hayranın olmuştur. Beni de onlardan biri kabul edebilirsin.

Demir: Evet bana ulaşmaya çalışan çok hayranım oldu ama kişisel numaramdan değil.

Demir: Yüksek ihtimalle tanıdığım birisin yada birlikte çalıştığım insanlardan biri. Dalga mı geçmeye çalışıyorsun, kimsin?

0530*******: Tamam, sanırım şimdiden yakalandım ama panik yapmıyorum. Eminim tanıdığın ve çalıştığın kişi listesi oldukça kalabalıktır.

Demir: Ne saçmalıyorsun Allah aşkına?

Demir: Yağız sen misin lan yoksa?

0530*******: Tabi ki Yağız değilim, sence o böyle düzgün cümle kurabilir mi?

Demir: Doğru. Yağız'ın bir kelimeyi yazması da bir saati buluyor zaten, sen o değilsin.

0530*******: E yani.

0530*******: Ayrıca saçmalamıyorum. Benim kim olduğumu tahmin edemezsin çünkü birlikte iş yaptığın çok fazla insan var. Sonuçta kostüm sorumlusu bile olabilirim değil mi?

0530*******:O bile benden daha fazla dikkatini çekmiştir eminim:(

Demir: Adını bile bilmiyorum kızın. Ne dikkati acaba?

0530*******:Hande.

0530*******:Kostüm sorumlunuzun adı Hande.

Demir: Eeee

0530*******: Tabi senin için bir önemi yok değil mi o kızın adının?

Demir: Ne söylemeye çalıştığını asla anlamıyorum inan ki. Ne bu tavır?

Demir: O musun yoksa sen; bu kadar içerledin adını bilmediğime?

0530*******: Hayır, ben değilim.

0530*******:Sadece sizin gibilerin ünlüyüz diye yanlarında emek verip çalışan insanlara değersiz gibi davranmalarına sinir oluyorum. Onların da sizin başarınızda büyük emekleri var.

Demir: Allah Allah! Bizim gibiler demek.

Demir: Anlaşılan beni bir gün görmeden, sesimi duymadan yapamayacak insan; beni pekte tanımıyormuş.

Demir: Benim çevremden biri olduğunu varsayarsak, ne zaman yanımda çalışan bir insana kaba veya saygısızca davrandığımı gördün?

0530*******:Ben.. öyle demek istemedim.

Demir: Ne demek istedin?

Demir: Önce kadın dikkatimi çekmiştir diye tavır yaptın, sonra adını bilmiyorum diye azarladın.

Demir: İş duyar kasmaya gelince ortalığı ayağa kaldırıyorsun.

Demir: Çalışanlara daha duyarlı birine hayran olman dileğiyle.

Demir: En başından yapmam gereken şeyi yapıyorum.

(0530******* kişisi engellendi)

0530*******:Demir yaaa dur.

(mesaj iletilemedi)

0530*******: Öyle demek istemedim. Ben başkalarına sinirlenmiştim, sen öyle deyince sana patladım bir an.

(mesaj iletilemedi)

0530*******:Of ya, dakika bir gol bir. Direk yedik engeli.

(mesaj iletilemedi)

🥀

Yorum yapmayı ve yıldızlarınızı paylaşmayı unutmayın lütfen. Desteğiniz benim için çok kıymetli.

Gelecek bölüm görüşmek dileğiyle..

ŞARKI PERİSİ / TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin