Lupta incepe

115 9 1
                                    

O lineste s-a napustit asupra noatra , imi scot doua din arme cu sagetile in spate pregatite . Felul cum m-am inarmat ia uimit pe majoritatea , mai ales pe Amon care , fiind un tocilar , nu stia numic despre mine si asta l-a uimit si ofticat in acelasi timp . Toti asteptam sa vina Mefix cu dronele acasa . Comform planului in nici 5 minute casa sa facut farame , am simtit cum scade puterea lui Mefix , nervos cu ochii rosii si aura demonica emanand in jurul sau , a aparut in nici o secunda in locul unde eram noi .

- CE VREA SA INSEMNE ASTAAA !?
- Bun venit la petrecere , dansam ?
- LASA GLUMA , CE E ASTAAAA ?
- Credeam ca esti destept dar nu prea se vede . Aici incepe lupta asta sau tu credeai ca astept sa ma iei pe nepregatite si sa ma invingi cu dronele tale si ma cotropesti , ei bine e timpul sa te distrug .
- Ha , tu si care armata ?

Zambetul ironic ai natang ia disparut de pe fata cand i-am aratat prieteni mei inaripati , care erau pregatiti de atac , asteptau doar semnalul meu .

- Asta , deci incepem ?
- Sa fi sigura , drone ATACATIII !!!
- ACUM !

Si asa incepe lupta , fiecare cu un inamic , toti dau tot din ei pentru a scapa cat mai repede cu putinta de drone , vad cum o pocitanie vrea sa-l loveasca pe la spate pe Clark , ma napustesc asupra lui barand atacul si aplicandu-i un picior in fata de nu se vede . Vad cum , intr-un moment de neatentie , Mefix savureaza lupta , acum este momentul potrivit pentru a trimite sageata mea vrajita . Cum ma asteptam sageata trece printre duieluri cu dronele si se infige fix in umarul lui Mefix acesta scotand un sunte asurzitor si ascutit de durere , injurandu-ma printre dinti cu atata ura incat aura sa , chiar slabita , se ridica amenintator spre cer lundu-si forma sa adevarata , o bestie oribila cu coarne ascutite si arip de liliac rupte dar totusi puternice . Cu toata puterea isi scoate sageata si o azvarle intr-un copac , cade la paman recapatandu-si puterile destul de incet . Ma napustesc asupra lui dar sunt oprita de o drona care il apara . Tot ce se aude in jurul tuturor e sunetul sabiilor ce se intersecteaza din secunda in secunda. Toti dau tot ce au mai bun din ei , demonii lupta cu o pofta nebuna de sange si macel in timp ce ingerii lupta cu atata finete si gratie de parca ar dansa un vals de nunta . Diaspro se napusteste pe drine ca un nebun dupa adrenalina , iar eu lupt cu atata ura fata de Mefix incat numi dau seama cand sunt zgariata . Momentul de neatenti al meu nu e observat de nimeni , rana nefiind la vedere imi atat sabia asupra draciei ce mi-a provocato imobilizand-o la pamant . Dupa nici doua ore vad toate dronele nemiscat si pe !efix care isi recapatase , aproape ' toate puterile ramase .

- HADES , ACUM !

Ne indepartam de locul unde apare o pentagrama si din acea pentagrama iese o mana uriasa , demonica rosie , ce ii trage pe toti in acea groapa . Pentagrama dispare , aparand alta din care apare Hades .

- Ai grija , acum esti pe cont propriu .
- Stiu , toata lumea , plecati ACUM !

Nu au asteptat sa o spun din nou , toti dispar de la fata locului , privindu-ne in siguranta prin pentagrame de observare . Le simt prezenta , chiar si pe cea a lui Hades . Mefix se ridica mai furios ca niciodata .

- Ce zici , luptam doar noi doi sau il lasi iar pe tantalaul asta sa fie ranit si tu sa mori ca de fiecare data ?

Diaspro nu asteapta niciu raspuns , se napusteste asupra lui alaturi de mine , astfel putand sa-i creem o dunga rosie de sange .

- Cumva ti-e frica de cum se va termina totul , sau iar vrei sa joci murdar .
- Nu draga mea , asa joc eu .
- SCADENTO

O lumine orbitoare se napusteste asupra sa tarandu-l doi metri in spate , se ridica cu un zambet sadic si incepe sa alerge inspre noi . Diaspro se fereste in timp ce eu mai arunc o vraja asupra sa teleportandu-ma langa el si aplicandu-i o peentagrama pe spate ce il face sa ia foc si sa tipe usturator . Satul de toate incepe si el sa lupte pe bune pana la urma . Cu doua sabii se atata asupra noastra , aplicand lovituri atat mie cat si lui Diaspro , ele fiind barate . Unele evitate si unele chiar primite lasand mici rani pe corpurile noastre . Contactul sabiilor se aude ca un ecou in toate cele trei lumi . In Rai ingerii privesc alaturi de noii mei amici scena cu teama si in acelasi timp cu speranta , fantomele din Lumea de dincolo s-au ascuns in casele sale asteptand verdictul final , iar demonii din Iad privesc scena cu placere si dispret pe Mefix . Hades , cu o oarecare teama , priveste nemiscat alaturi de Clark caruia ii bate inima de frica sa nu patesc ceva . Nimeni nu stie ce sa faca , dar ij acelasi timp singurii capabili sa faca ceva sunt eu si Diaspro , ingerii nu se bag in luptele predestinate de secole , iar implicarea lui Hades este mult prea riscanta . Nu imi asum riacuri , si nu las momente de neatentie . Neatentia costa si nu-imi pot permite sa-l lasa pe Mefix sa mai scape o data . Aici se incheie acesta lupta inutila de secole , aici se pune capat asupriri sale .

- Asta e ultima lupta bestie . Nu vei mai exista chiar daca imi pun viata in pericol .

Aceste cuvinte au incremenit pe toata lumea mai putin pe Diaspro , pe mine si pe Mefix . Diaspro stiind ca daca lasa garda jos ma va cost viata , asa ca a luat decizia de a ramane vigilent . Mefix neobservand ca Diaspro este pe faza sa azvarle asupra sa si in aceasta incercare zadarnica de al ucide isi pierde o aripa redevenind la forma de fantoma . Aripa cazuta pe pamant se transforma in scrum cat ai clipi . Toti ceilalti ies din transa si observa mai atenti scena . O usurare isi face loc in minte lui Clark care se opreste din tremurat . Din cauza unei clipe de neatentie din partea mea , Mefix trimite un pumnal cu o pentagrama pe el ce ma nimereste fix in burta .
Tot ce vad in jur incet se transforma in negru iar eu ma prabusesc la pamant , cand , nu dupa mult timpa deshid ochii si ...

Din perspectiva lui Diaspro :

- Anhela nuuuu ...
- Am ramas doar noi pana se trezeste frumoasa adormita , daca se mai trezeste bineinteles .
- Monstrule ..

Ma napustesc asupra sa aplicandu-i lovituri pe care ba le bareaza , ba apuca sa se fereasca , ba il nimeresc si ii las urma de fiecare data . Simt ingrijorarea celorlalti si nu stiu ce sa mai fac . Lupt incontinu pana ce Anhela se trezeste si ii aplica lovitura finala . Am o presimtire ca ma va trimite undeva la adapost cand se va trezii .

- ANHELAAA , TREZESTETEE REPEDEE DE IMPLOOR ...

Sfarsitul perspectivei ...

Lumea de dincolo.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum