Ma trezesc cu noaptea in cap la vreo 5 dimineata . Ma duc la sifonier si ma imbrac intr-o salopeta neagra cu gluga si parul il las asa . Cobor scarile in cea mai mare liniste si ma indrept spre camera lui Clark .
Bat usor la usa si intru usor fara ca usa sa scartie de sa trezeasca si mortii ba chiar si pe Hades in persoana . Ma apropii de el si trag cu ajutorul puterilor cearsaful de sub el , acesta aterizand pe podea .Clark soptind : - Ce ai femeieee ai inebunit ?
Eu : - 1. Nu sunt femeie , 2. Ibracate ca avem treaba si 3. Miscate.
- Gata gata acum .Se imbraca cat ai clipii si asa de repede o si zbughim afara , in masina spre magazinul non-stop de diverse lucruri "Diversity Shop " De unde avem de cumparat o gramada de lucruri :
3 km de franghie foarte rezistenta
2 kg de lipici greu de dizolvat
10 baxuri de pioneze si cuie
30 l de vopsea
7 plase de pescuit pentru rechini
19 kg de praf de pusca
6 l de azot lichid
30 de batoane de dinamita
5 l de otrava de tarantula
3 litri de substante radioactive
20 de lacrimi de demon
1 l de sange de inger
100 de sageti
2 solzi de sirena
3 fene de feonix
1 g de pulbere de licorni
un ochi de ciclop
3 lacrimi de iubire de la o sirena intunecata
6 lacrimi de ras de la o vrajitoare
9 lacrimi de frica de la dragonul legendar
13 fire de par de pisica neagra
un neg de broasca otravitoare
4 serpi din parul Medusei
8 lacrimi de dispret de la un inger
5 aripi de zana
2 kg de praf de scarpinat
5 kg de faina
10 kg de ciment cu uscare rapidaCam asta avem de luat , intram in magazin si ca de obicei tipul de la magazin are de toate . Stiam ca o sa primesc bonus o carte cu potiuni intunecate si ca daca am ceva anume imi va da totul moca . Tot ce a cerut a fost sa se intoarca in rai , zis si facut , nu stiu cum am reusit dar am si deschis drumul catre rai , unde o vedeam pe mama Sisei , Micaila . Iar asta mi-a mai dat o idee , dar asta o lasam pe maine . Ne intoarcem acasa pe la 7 : 30 , ora la care Mefix se trezeste . Ascundem lucrurile in baia camerei mele si o incui pentru ca stiu ca el nu intra in camera mea . Ma schimb intr-o pereche de pantaloni scurti negri si un tricou cu buricul gol ca un fel de bustiera tot neagru si tenisi negri nelipsiti , iar parul prins intr-un coc dezordonat . Cobor si intru peste Clark care doarme . Nu mai stau pe ganduri si imi folsesc puterile si il ud cu apa . El tipa si incepe sa ma alerge prin casa in niste bermude si un maieu .
Mefix : - Acum aveti 5 ani ?
Eu : - Nu 4 jumate .
Mefix : - Nu aveti ce face nu-i asa . Sa nu daramati nimic si nici sa nu dati foc la casa , o sa fiu plecat toata ziua . Am plecat , nu faceti pagube prea mari , vedeti ca am camere peste tot .
Eu : - Sunt activate ?
Mefix : - Acum da , mersi ca mi-ai amintit . Pa
Eu : - PAClark : - Bravo creier de pasare .
Eu : - Taci si vino cu mine .
- Ok , ce ai de gand sa faci ?
- Nu sti cam nimic despre mine nu ?
- Despre tu fantoma da , despre tu vie , nu prea .
- E , o sa afli ...Nu mai zic nimic si ma teleportez impreuna cu Clark in camera de unde controleaza camerele . Exact cum ma asteptam camerele stocheaza filmarile pe casete vechi .
- Sa vedem pe ce mai inregistreaza daca nu are caseta pe ce sa se salveze .
- Esti un geniu malefic , parintii tai ce mai fac ?
- Nu stiu , de cand sunt prizoniera aici nu mai stiu nimic de ei . Dar cred ca sunt bine , tata inca nu m-a chenat deci asta e bine , ori Diaspro ia anuntat ce s-a intamplat .
- Bun , ce facem cu toate lucrurile din camera ta ?
- Capcane , ce vor distruge casa si in acelasi timp ii vom diminua puterile lui Mefix , am observat ca fiecare lupta s-a tinut departe de conac , deci puterea lui e aparata de acest conac . Pe scurt casa , e punctul slab .
- Desteapta .
- Mersi , hai ca avem treaba .Ne teleportez in camera mea de unde scot toate lucrusoarele .
- Ce facem cu toate astea ?
- Le luam pe rand .
- Cu ce incepem ?
- Cu franghia , substanta radioactiva , vopseaua , dinamita , ciment , faina , prafu de scarpinat , lipiciu , pionezele si cuiele , plasele , praful de pusca si azotul lichid .
- Ok , ce facem cu ele ?
- Amestecam vopseaua cu substanta radioactiva , cimentul cu faina , praful de scarpinat cu cel de pusca .
- Si restu ?
- Poi pionezele si cuiele le lipim cu lipiciul peste tot pe unde trece Mefix , dar ascunse , plasele le agatam , franghia o sa ma ajute cu restul .
- Bun , la treaba cu noi .Dupa doua ore de amestecat si lipit si agatat , ne-am apucat sa intindem franghiile care aveau la baza cate o galeata din amestecurile mele . Azotul era pus , praful peste tot prin casa imprastiat . Dinamita in subsol si pod . Totul e pregatit pe scurt , o sa se impiedice de fire si va declansa tot calvarul . Va fi un dezastru in lant .
- Si cu chestiile scarboase ?
- O potiune genius , de ce crezi ca am cartea ?
- Aaa .
Amestec toate porcariile pe care le-am mestecat si am spus urmatoarele :Zvantu ghentba nervatu
Hostemba necvadum santonva
Werbut canyzbuh hantam
Hesnom cvantura Mefix .Traducere ar fi :
Raul nu invinge
Pierzania va fi a ta
Lacomia te-a distrus
Mort va fi Mefix .Dupa o stralucire rosiatica , a aparut o sticluta , acea sticluta era plina cu o substanta ce absorbea o mare parte din putere , si aici intervin sagetile . Cu restul de franghie la imprastii peste tot prin casa .
- Si acum ?
- Acum astepti .~ Diaspro ma auzi ?
Clar si raspicat .
Bun , faza unu e incheiata , cat de repede te poti teleporta ? ~
- Sunt aici .
- Wow bro ai fost rapid .
- Tu ticaloule ..
- Daca te atingi de brou meu ma supar rau .
- Clarifica ..
- Citeste si tu gandurile mie lene sa-ti mai zic .
- Ok ..
Dupa 5 minute :
- Acum am inteles .
- Bun , aveti prieteni in rai sau iad ?
- Da ( amandoi o data ) .
- Ii puteti contacta ?
- Pentru ?
- Asta e ...
CITEȘTI
Lumea de dincolo.
SpiritualeBună , sunt Cristina Mersy , dar puteți să-mi spuneți Crisi .. Deci , am 16 ani ... dee ceva timp dar asta este o poveste lungă , pot vedea pe toată lumea dar marea majoritate nu mă poate vedea .. De ce , păăăii , ăă cum să vă spun , eu mă plimb în...