Dupa ce m-am plictisit asteptand dupa iubitul meu si fratele meu , in sfarsit apar si ei . Fiecare printr-o pentagrama diferita . Clark a venit cu fratii sai , iar Diaspro cu 6 persoane pe care nu le cunosc .
Diaspro : - Deci , m-am timut de cuvant ei sunt cei mai buni sase ingeri . Prezentare :
El e Coner ( imi arata spre un baiat cu parul roscat si cu ochi caprui ) el este unul dintre generalii infanteriei , ea este ..
Eu : - Micaila , o stiu este cea care calauzeste spiritele spre rai .
Diaspro : - Bun , asa imi continui prezentarea :
Blondu este unul din cei mai buni prieteni ai mei si a fost protectorul tau in copilarie , numele lui este Lee , bruneta cu ochii verzi e bunica mea , ea a murit in timp ce o nastea pe mama si de atunci a fost mana dreapta a arhanghelilor ce o apara pe Maria de rele , numele ei este Lorenza , baiatul cu gluga in cap e unul dintre rebelii din rai care a asteptat de mult aceasta sansa , il cheama Shadow , iar fata cu ochii gri este una dintre arhangheli , numele ei e Mona .
Clark : - Acum e randul meu , acestia sunt fratii mei :
Roscatii sunt Zack si Wakin , fac parte din armata lui Lucifer , nu doar ca sunt in divizia intai dar mai sunt si generalii diviziilor 2 si 3 si ataculu erian . Cel cu ochii rosii este Diego , iar Blondu e Fredy , ei gardienii lui Lucifer , eu eram mana dreapta dar cand Lucifer a aflat ca ne terorizeaza a vorbit cu parintii mei sa ma aleaga pe mine pentru ca stia ca voi fi de partea ta intr-un final . Tocilarul cu rockerul sunt Amon si Darkzender , unul este sfatuitorul lui Hades si altul ...
Eu : - Calauza spiritelor spre Iad , am facut deja cunostinta .
Darkzender : - Da , dar nu ma gandeam ca lupta va fi asa curand ma gandeam ca o sa stai mai mult pe capul lui Clark .
Eu : - Chiar daca lupta se va incheia si nu vom mai avea legatura unii cu altii , eu tot o sa vin sa-mi vizitez brotheru , mai ales ca e mana dreapta lui Hades si presupun ca peste tot unde se duce e si el nu ?
Clark : - Cam asa sis .
Eu : - Ma scutesti de trimis o invitatie in plus la nunta .
Toti : - CUUUUM!?
Eu : - Poveste lunga va spun mai tarziu . Acum , imi pare bine sa va cunosc pe toti si o sa-mi faca o mare placere sa lupt alaturi de voi , presupun ca eul meu anterior nu a apelat la ajutorul vostru dar eu o fac , aici se incheie tot , aici va fi sfarsitul lui Mefix . Utiati care este planul : cand invitatul nostru special va veni acasa va avea o surpriza placuta , tot ce am pus eu prin toata casa se va activa iar casa va fi pe rand distrusa din interior , inghetata din cauza azotului lochid si explodata din cauza dinamitei si asa o parte considerabila din puterea lui va disparea . Sagetile sunt inbibate cu o otrava fermecata ce scurge puterea ce nu iti apartine , cum ar fi puterea sufletelor chinuite de Mefix .
Amon : - Dar noi si rol avem in aceasta lupta , si-asa dronele sunt greu de distrus daca nu cumva ai un portal ascuns catre iad unde sa-i aruncam in 10 minute pentru a scapa de ei .
Eu : - Voi ma veti ajuta sa imobilizez dronele acele zece minute , cumva Diaspro si Clark va spus ca ni se va mai alatura cineva , nu-i asa ?
Amon : - Da , si acel cineva este ...
Eu : Cum am spus mai devreme ca va spun mai tarziu , ei bine va spun acum , acea persoana este insusi Printul Intunericului Hades , dupa ce noi imobilizam dronele el ne va debarasa de ele imediat . In continuoare , odata cu disparitia dronelor voi o sa trebuiasca sa va intoarceti cat de repede in Rai si respectiv in Iad , lupta voastra se termina aici , nu imi permit sa va pun pe voi in pericol , mai ales ca nu am legatura directa cu voi . Ce se intampla dupa plecarea voastra , inclusiv a ta Clark , ma priveste pe mine si pe Diaspro , in mod normal as vrea sa il luati si pe Diaspro cu voi , dar cum este el capos stiu ca nici mort nu ma va lasa sa duc lupta asta singura.
Diaspro : - De asta sa fi sigura .
Clark : - Si noi cum stim ce se intampla ?
Eu : - Nu aveti un glob sau o incantatie pentru a vedea ce se intampla ?
Toti : - Ba da
Eu : - Si atunci ... Cum va spuneam si mai devreme , asta e lupta mea , lupta ce se va sfarsi acum , nu mai vreau haos si nu mai vreau sa ma reincarnez de o mie de ori ca nu pot scapa de ghimpele asta de Mefix . Odata cu aparitia lui sa fiti pregatiti sa atacati . Din cate il stiu eu pe Mefix , va sta si va privi spectacolul cum ne vor epuiza dronele , dar cum nu stie ce plan am , e cu mult mai bine .
Amon : - Dar , din cate am studiat eu , Mefix poate citi canduri nu se va astepta ?
Eu : - Nu , in timpul medtatiei mele am oprit aceasta abilitate a sa , fara sa isi dea seama am intrat in minte sa si am folosit o vraja sau incantatie , cum vreti sa-i spuneti , care l-a facut sa nu mai poata citi candurile persoanelor din jurul sau , nu si-a dat seama deoarece doar cu dronele poate comunica , si lupta fiind aproape cam asta a facut , a contactat dronele , ne mai putand sa se bazeze pe Clark din cauza mea , care m-am purtat ca un copil si l-am luat ca pazitor al meu , ca sa zic asa , dar asta a foat doar o strategie de al scapa de sub dominatia lui .
Clark : - Si pentru asta iti sunt vesnic indatorat .
Eu : - Nu trebuie , doar sa ma mai vizitezi din cand in cand , bine atunci cand nu sunt eu pe acolo prin Iad .
Clark : - S-a facut .Nu am mai putut spune nimic , am intarat in transa lasandu-i pe toti speriati si neputinciosi , nestiind ce sa faca . In acel moment am vazut cum Mefix se apropie , in nici doua secunde m-am trezit si i-am vazut pe toti usurati .
Eu : - Fiti pe faza , Mefix e aproape .
CITEȘTI
Lumea de dincolo.
SpiritualBună , sunt Cristina Mersy , dar puteți să-mi spuneți Crisi .. Deci , am 16 ani ... dee ceva timp dar asta este o poveste lungă , pot vedea pe toată lumea dar marea majoritate nu mă poate vedea .. De ce , păăăii , ăă cum să vă spun , eu mă plimb în...