Alianta

123 12 0
                                    

- Asta e faza a doua a planului meu . Inainte sa plece , i-am citit gandurile si am aflat ca se duce sa faca rost de drone . Pe scurt , iar joaca murdar . Asa ca si noi avem nevoie de intariri . De prieteni dornici sa ne ajute , si aici interveniti voi .
- De cati demoni ai nevoie sis ?
- De sase foarte puternici si devotati .
- Ai noroc , astia o sa fie fratii mei .
- Ai frati ?
- Da , ne-am nascut toti o data , bine inteles , in iad . Ei au ramas acolo cand tata si mama m-au dat lui Mefix pentru a nu ne mai teroriza , fratii mei au spus ca dac voi da de tine si vei avea nevoie de ajutor pentru al nimicii pe Mefix , au spus ca vor ajuta cu cea mai mare placere si cel mai mare devotament , si credema sunt foarte buni si foarte puternici , la fel sunt si eu , deoarece domandesti o putere nemaipomenita cad esti demon intunecat pur .
- Adica ?
- Adica nascut din demoni 100% nu din semidemoni .
- Acum am inteles , cum ii contacam ?
- De asta ma ocup eu .
- Sa vi pana la apus , atunci facem ultimele pregatiri , iar cand Mefix apare cu dronele , incepe lupta .
- Ok , nu stau mult , vin pana in 4 .
- E bine , avand in vedere ca e 12 .
- Am plecat sis .
- Ai grija bro .
- O sa am , promit .
- Bun , si cu ingerii cum facem ?
- Tot sase sin cei mai buni nu ?
- Cam asa .
- Pana in patru vin si eu . Mai ai nevoie de cineva ?
- Da , dar de asta ma ocup eu .
- Ok , ai grija scumpa mea .

Ma saruta si apoi dispare si el print-o pentagrama la fel cuma facut si Clark . Acum sa vad cum il chem pe Hades .

- Sisi !
- Da Anhela ?
- Cum il chem pe Printul intunericului si al haosului ?
- Strigal pe numele sau .
- Care din ele ? Satana ? Hades ? Sau Lucifer ?
- Nu conteaza .
- A , multumesc , ar cam trebuii sa pleci .
- Nu trebuie sa-mi spui de doua ori .

Pe cat de repede a aparut pe atat de repede a si disparut . Sa vedem .

-HADES !

O pentagrama sa format in gradina si m-am teleportat acolo , din acea pentagrama au iesit flacari iar din acele flacari a iesit Hades .

- Cui trebuie sa-i multunesc pentru aceasta vizita ?
- Of lasa teatrul sti de ce esti aici .
- Stiu micuta Speranta a lu ilor mortilor .
- Deci , sa trecem la treaba .
- Da , ce te supara .
- Un singur lucru Mefix .

La auzul numelui sau a trecut de la fata de fara chef a lui la o fata serioasa facand ca costumatia sa de rockstar si parul de punker au facut ca totul sa para ciudat .

- Cu ce iti pot sta la dispozitie ?
- Ce sti despre drone ?
- Sunt greu de invins daca nu sti cum sa deschizi portalul catre iad , de doborat le poti dobori , stau 10 minute la pamant fara viata timp in care trebuie deschis portalul , daca nu e deschis , o sa lupti cu ele la nesfarsit .
- Esti de acord cu o alianta ?
- Ascult .
- Cand eu iti dau semnalul , tu ma scapi de drone , le iei in iad , iar eu in schimb , te scap de Mefix . S-a faccut ?
- Draguta , te-ai facut cu un aliat , batem palma . Acum pot pleca ?
- Pot avea incredere ?
-'Daca era vorba de altceva , nu , dar cum e vorba de Mefix , e in avantajul meu de a scapa de viermele ala tradator .
- Sa inteleg ca e un da .
- Da , si sa ma inviti la nunta ta cu Diaspro .
- Iti trimit invitatie , nu uita .
- Care e semnalul ?
- Te strig pe nume si tu iti faci treaba .
- Asa da . La revedere Anhela .
- Ne mai vedem Hades .

Si la fel cum a aparut , asa a si disparut . Tot ce trebuie sa fac acum e sa astept ca ceilalti sa vina si sa avem totul pus la punct .

Lumea de dincolo.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum