Lupta finala . ANHELA vs. MEFIX

92 9 0
                                    

Acum ca am ramas decat eu cu jigodia asta de demon pricajit . Mi s-a luat de fata lui . Cobor pe pamant pentru a ma apropia si a incepe sa-l distrug odata pentru totdeauna . Dar exact cum ma asteptam el era pregatit pentru a ma tranti la pamant . I-am facut jocul . Cand am pus piciorul pe pamant a sarit pe mine ca un caine de vanatoare pe un biet iepuras batran . Ma tinea lipida de pamant si vroia sa ma miste de gat si sa ma sarute pasional . L-am dat jos de e mine azvarlindu-l doi metri in spate , izbind-ul de un copac . La acel impac cateva din frunzele verzi ale copacului au inceput sa cada . Se vede pe fata lui ca e satul de mine , se observa zambetul natang schitat pe chipul sau deformat de demon . Ori sunt eu talamba , ori chestiei asteaia ii place sa il bat ori planuieste ceva . Ne fixam amandoi privirile ramanand unul cu privirea in ochii celuilalt . Am auzit o data spunandu-se ca ochii sunt oglinda sufletului . Privind in ochii lui vad un suflet macabru , o inima de gheata si o ura nemarginita .
Nu credeam vreodata ca o sa ajung sa ma uit fix in ochii unei fiinte deplorabile , unui exilat si sa nu patesc nimic . Parca am fi intr-o transa doar ca eu ma pot misca si pot inainta in timp ce el nu . Simt oo neliniste din partea tuturor , deparca ei stiu ceva ce eu nu sau ei vad ceva ce eu nu sunt capabila sa vad . Si totusi au dreptate , chiar se intampla ceva . Nu am observat dar am simtit . O aura albastra era in jurul meu , aura aurie disparuse , la fel si aripile si acea rochie . Acum eram intr-un chimono foarte ciudat si destul de erotic ca sa spun asa ( in mod normal ar trebuii sa fie in mass-media) . In acea ciudata costumatie si cu sabia pe care am luato intre timp si ma apropi din ce in ce mai mult de Mefix . Nemutandu-mi privirea din ochii lui , am inconjurat in jurul copacului o aura ce il tinea legat ca o franghie . Le simt , si e foarte ciudat , bataile inimilor lui Clark , Diaspro , Hades si restul fratilor lui Clark . Si sunt foare rapide , ar cam trebuii sa inchid pentagrama ca astia lesina pe acolo . Dar totusi simt si spaima din partea lor , nu stie niciunul dintre ei ce se petrece iar acea aura , dupa cum probabil lea spus Hades , este mult mai puternica si mult mai inspaimantatoare . Mefix iese din transa si incearca sa se zbata , dar in zadar , cu cat se zbate mai mult cu atat se strang franghiile si mai apare un rand . Cand observa ca nu are nicio scapare incearca sa invoce un demon , o pentagrama sa faca ceva dar puterile lui sunt tinute sub control de mine .

Mefix : - De ce nu ma pot misca ? De ce nu mi-a reusit nimic ? CE MI-AI FACUT ?
Eu : - Parca ti-am zis sa nu mai tipi la mine , eu asa tin minte , si si ce te tot vaiti ca un copil , nu ti-a ajuns satisfactia de a ma ucide atatia ani ? Nu am si eu dreptul asta , de a te face sa mori o data pentru totdeauna ?
Mefix : - Sti care era cea mai mare placere si satisfactie ? SA TE AM IN PAT !
Eu : - GURA PERVERS NESUFERIT , NU O SA MA AI IN VECI , E SFARSITUL TAU NU AL MEU .

Niciodata nu am vorbit cu un astfel de ton si mai ales cu o astfel de voce si ura in suflet . O luam razna , cu cat il lasam mai mult sa ma enerveze cu atat puterea incerca sa ma stapaneasca .

Mefix : - Uite cine e demonul acum ...

Ii trag un picior in burta sa isi tina o data pliscul si ii infig sabia in picior , scotand-o si lasand apoi sangele sa curga . Ma asez in fata lui si incep sa meditez , cat timp el se vaita de durere eu ma eliberez de ura si ma calmez . Ma pun stapana completa pe putere si elimin partea intunecata . Apoi ma ridic si ma apropii de Mefix care nu si-a mai luat ochii de la mine . ( Daca puteti vedea poza , intelegeti de ce ) .

Eu : - Vezi ca ai salivat mai rau ca un caime legat intr-o fabrica de carne .
Mefix : - Mai de graba un lup , Auuuuu...
Eu : - Mie mila de tine .
Mefix : - O , te rog . Printesa si-a inlaturat latura malefica si acum ii e mila , vai draga , DACA TI-AR FI MILA NU M-AI MAI CHINUIIII .
Eu : - Sti ce , esti demn de mila , NU MAI TIPA LA MINE ! Si acest chin il meriti , nimeni care te stie si care se uita la tine nu ti-ar acorda mila . Esti un demon si ai fost o fantoma buna de nimic . Ai creat numai haos si toti au vrut ca aceasta lupta eterna si inutila sa se termine . Chiar daca mor si eu cu tine , o sa fiu satisfacuta ca am incheiat in sfarsit ciclul asta nenorocit de reincarnari . Nu sti cat de oribil e sa traiesti o viata de un milion de ori , si sa reiei aceeasi lupta mereu si mereu . Nu sti cat de iritant sa traiesti mereu pana la 16 ani si apoi sa mori si sa o iei de la capat peste o suta de ani . Iar si iar . Aici se termina , aici se pune punct . TU DISPARI O DATA SI PENTRU TOTDEAUNA !!!

Pun o mana pe fruntea lui si o mana in dreptul inimii , in acele locuri apare cate o pentagrama , una alba in dreptul inimii si una sangerie in dreptul fruntii . Pentagramele incep sa se invarta si sa se implanteze in corp . O lumina incepe sa straluceasca din mijlocul pentagramelor si Mefix incepe putin cate putin sa se evapore , n timp ce urla de durere si disperare , incat , presupun ca si spiritele lui Hades au tacut din gura . Tipatul te zgarie pe creier dar e suportabil cand mai am putin si il distrug .
Cu cat el se evapora mai mult cu atat ma simt eu mai slabita si parca trupul nu ma mai poate sustine . Intre timp in Rai cat si in Iad , aliatii mei nu mai pot de bucurie ca am scapat de ghimpele ala de Mefix .
Mefix s-a evaporat definitiv iar odata cu evaporarea lui , eu m-am prabusit la pamant slabita . Toti au sarit ca arsi si au aparut imediat langa mine sa vada daca sunt bine sau daca nu am reusit sa fac fata si am murit . Diaspro , cel mai speriat ditre toti a venit langa mine si m-a tinut strans la piept si m-a sarutat pe frunte . O lacrima ia cazut pe obrazul meu si m-am trezit .

- Hai maaai ca nu am murit , nu scapati asa usor de mine .
- Ai idee cat mai speriat ?

Toti au sarit sa ma imbratiseze , era o imbratisare mare , cidata ca era si Hades si demoni si ingerii , si stransa .

- Ddd-da vad , dd-dar nn-nu p-pot ress-pira .
- Scuze ...

M-au lasat sa respir calumea , si m-au intrebat toti odata daca sunt bine .

- Da , sunt bine , hai acasa ...

Lumea de dincolo.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum