În Lumea de dincolo...

228 15 2
                                    

    A trecut o lună de când am murit și îmi place aici , am camera mea de muzică personală , Carlos a făcut tot posibilul ca să mă simt bine în noua lume , foar că o chestie nu-mi place , școala ..

    Cum am murit la vârsta de 16 ani acum trebuie să termin liceul , spre norocul meu e foarte ușor și îmi place , dar e o regulă și trebuie să termin liceul ca să-mi pot lua o slujbă .. Sper că angajează fete de 16 ani :D ..

 

   După ore ies pe poarta liceului Highschool of the gowst , cu niște prietene din viața anterioară și unele cunoscute aici , și îl văd pe Carlos la poartă cu un buchet de trandafiri albi ..

Sar la el în brațe toate fetele se uită geloase , dar Carlos nu le bagă în seamă , și nu știu de ce ..

   Eu : - Iubi , îti mulțumesc pentru trandafiri dar am o întrebare , pot să ți-o pun ?

   Carlos : - Sigur iubi , ia zi ...

   Eu : - După cum vezi fetele sunt geloase pe mine , de ce nu te-ai pus cu una dintre ele , că știu că ești mort de mult , și mă gândeam că poate ai avut pe altcineva și..

Mă întrerupe sărutându-mă ca de obicei cu mâna în buzunarul de la pantaloni mei de la spate , și se oprește puțin ca să-mi răspundă la întrebare ..

    Carlos : - Nu am avut nicio altă relație pentru că sunt nebun după tine de prima dată când te-am văzut înainte să mor..

   Eu și toate fetele : - Ooooo ce dulcee ..

Și mergem amândoi în drum spre casă , el terminase de mult munca și pregătise tot pentru o noapte romantică , petale de trandafir , lumânări parfumate , tot tacâmul ..

   Eu : - Wow ce drăguț , am o întrebare , fantomele pot să facă copii ?

  Carlos cu un rânjet pervers : - Da și 7 dacă vrei :))))

   Eu : - Ehhh 2 maxim :P

  Carlos : - Merge și doi dar nu acum , mai târziu , ca să termini și tu liceul prințesa mea .

   Eu : - Drăguțul meu mic , ...

Lăsând vorba asta la o parte , vedem un film horor , ca să-i fac pe plac să dorm cu el că mie frică blah , blah , blah ...

Am dormit foarte bine la el în brațe . Dimineața următoare m-am trezit speriată că nu mai ajung la școală dar văd că nici el nu s-a trezit , și mi-am dat seama că e sâmbătă.

M-am culcat la loc , și m-am trezit la 12 că mi-a sunat telefonul și era Andi ..

   Andi : - Urgeență , vino repede ..

   Eu : - Mmm , care e problema că dormeam ..?

   Andi : - URGENȚĂ DE GRADUL 5 ...

   Eu : - Aolooo vin acuu ...

Pentru cunoștința voastra URGENȚA DE GRADUL 5  , reprezintă nuntă și nu am rochie , manichiură , păr ..

   Mă îmbrac repede cu o rochie albă draguță și lejeră , teneși și materiale care când am ajuns la ea acasă din material de fantomă a devenit de om .

Am căutat prin toată casa , accesorii , foarfece și tot tacâmult .

M-am apucat de rochie și mi-a ieși splendidă , am făcut rochia e zi de culoarea piersici cu un aer vintage , și cea de seară frumoasă cu o trenă lungă , cu sclipici un albastru de noapte . Am machato de zi și coafato repede că era în criză de timp ...

Mi-a mulțumit și a fugit repede la gagicaso care aștepta de o oră .

Am așteptat o groază în casa ei până a venit să se schimbe , mai lucrând la rochie că nu era gata .

   Andi : - Mă duc să fac duș și vin să mă aranjezi ..

   Eu : - Ok pisi ..

A ieșit val vârtej din duș , s-a șters și s-a îmbrăcat , am început să îi fac părul . Am terminat și m-am întors acasă obosită . Mă arunc pe canapea și văd că iubi nu e acasă . Mă uit la un film , mă plicti de mor , și mă duc sus să cânt la ceva ..

   Mmmm , la ce să cânt , mă uit la ceas , văd că e miezul nopții , și cred că pianul v-a fi perfect .

   Am cântat ceva și am adormit pe pian ... mă trezesc cu o patură pe mine și văd că sunt în brațele lui ca pe mireasă . Și mă pupă pe frunte și mă bagă în patul meu și mă învelește ...

   A fost o zi ciudată , dar mi-a plăcut , dar trebuie să învăț pentru tezele lui Cris , Ian , Ami și Andi .. ooof , sper să fie ușor ...

 

Lumea de dincolo.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum