Skip time
Piątek
Koniec lekcjiJutro muszę dać odpowiedź Bartkowi. Przez cały tydzień w szkole nie rozmawialiśmy z sobą on jedynie na mnie spoglądał a chłopaki mu coś tam gadali. Mam nadzieję że gdy mu wybaczę już nic złego nie odwali bo wtedy naprawdę mu nie wybaczę. Weszłam do domu i zobaczyłam tam...moją mamę i mojego tatę..
(Mama wiktori-mw
Tata wiktori-tw)W-Mamo? Tato? Co wy tu robicie? Kiedy wróciliście? Nie było was odkąd wróciliśmy do Polski.
Mw-Wiem przepraszamy nie było nas bardzo długo w domu ale musieliśmy jeszcze na chwilę wylecieć do Anglii i wróciliśmy
Tw-Hej Wika
W-Hej hej. Aha to dobrze że wróciliście
Mw-Jak tam w szkole? Opowiadaj-moja mama z tatą usiedli przy stole a ja naprzeciwko ich i zaczęłam opowiadać WSZYTKO!
MW-Łał i co chcesz wybaczyć temu Bartkowi?
W-Tak rozmawiałam z Julita Hania i Faustyna o tym to powiedzieli żebym mu wybaczyła mówiłam ci przecież.
Tw-No to nieźle sobie chłopak nagrabił dobrze że mnie nie było bo by dostał wpier-nie dokończył bo mu mama przerwała
Mw-Dobra dobra ty się nie rozkręcaj.
W-Haha
Mw-To jutro po spotkaniu z nim mi też opowiedz jak było
W-Dobra
Tw-My dziś rano idziemy z mamą do pracy wrócimy o 14 poradzisz sobie prawda?
W-Tato? Proszę cię. Po pierwsze chodzę do liceum a po 2 zostawiliście mnie samą w nowym domu w Polsce z nową szkolą byłam sama. Cud że jeszcze żyje. Byłam tu sama przez kilka tygodni? Miesięcy? SAMA. W innym kraju niż Anglia w nowym domu i w innej szkole A ty mnie pytasz czy sobie dam radę gdy was nie będzie w domu przez kilka godzin?
Tw-UPS. No faktycznie sorki hahaNastepny dzień
Wstałam o 9:53. O boże za 3 godziny spotykam się z Bartkiem.
Wstałam z łóżka i poszłam do szafy ubrać jakieś ładne ciuchy. Poszłam do kuchni i zrobiłam sobie śniadanie a następnie je zjadłam i poszłam do łazienki zrobić sobie makijaż. Gdy skończyłam to wyszłam z łazienki i poszłam do salonu siadnąć na kanapę wzięłam telefon do ręki i zobaczyłam że jest 10:45.
Szybko mi poszło. Jeszcze mam dużo czasu.
Zaczęłam przeglądać media społecznościowe i od razu napisałam do dziewczyn.~~~
🍒Wisia🍒
Dzisiaj spotykam się z Bartkiem! Stresuje sieeee.🪨Haniula💎
Dasz radę! To twój były (za niedługo twój chłopak)Julitka😁
No rel zgadzam się z HaniąFausti🤪
Trzymam kciuki! Dasz radę!🍒Wisia🍒
Dobra dobra dzięki. Napiszę do was po spotkaniu. Buziaki💋.~~~
Nie będzie źle to tylko mój były (za niedługo chłopak) jak to Hania napisała.
~~~
Hejka. Co tam? Ja chora jestem🥲
Nudzi mi się więc wrzucam rozdział.Buziaki ~O~💋
CZYTASZ
From hate to love...Bartonii (ZAKOŃCZONA)
Novela JuvenilOd nienawiści do miłości. Tytuł może się jeszcze. zmienić. Szkoła. Ship o Bartku i Wice. Bartonii. Wika dołącza do nowej szkoły po przyjechaniu z Anglii do Polski. Wszyscy się z nią zaprzyjaźniają jednak Bartek jako jeden jej nienawidzi. Bartek- cru...